Elinize ve emeğinize sağlık. Ayrıca zaman ayırıp paylaştığınız için de çok teşekkürler. İyi günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.
Teşekkürler
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:35 ----------
Bence yazmalisin abi yaratici fikirlere ve yeniliklere ihtiyacimiz var
keyfim iyi ve vaktim olursa yazarım Mesut
ama dediğin gibi ihtiyaç sözkonusu değil sanırım baksana ben kendinyap bölümüne açıyorum konuyu
barış şuşut adlı yöneyici konuyu sohbet bölümüne taşıyıp bana birde ceza kesiyor
mesaj sonundada daha kaliteli forum için yaptıkları söyleyip saygılarınıda sunmuyorlamı
yarılıyorum gülmekten)
Velhasıl aşağıyı okuduğunda göreceksinki boşuna zaman kaybı burası artık benim için,tek dertleri üye sayısı çoğalsın reklam parası gelsin,üye bilgileri mailleri falan satılsın paraya çevrilsin)
Sayın ZIPPIRMAN,
Motosiklet.net forum kurallarına uymadığınız tespit edilmiş olup aşağıdaki
sebepten dolayı uyarı almış bulunmaktasınız.
Ceza sebebi:
-------
Konuları yanlış foruma açmak
-------
Lütfen forum kurallarını dikkatlice tekrar okuyunuz.
Herşey herkesin katılabileceği daha kaliteli bir forum için.
Saygılar,
Motosiklet.net Forum