Topuk vitesi yaptık,gaza geldik iyice.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaş dün akşam motoru yıkarken ayakkabılarımıda yıkadım (spor olanları) hepsinin sol teki kapkara :) 150 bar su vuruyorum yine adam akıllı temizlenmiyor.
Olmadıki topuk fitesimiz ayakkabılarımız cillop gibi dursun senelerce :( Sırf bu yüzden drag starda alınmazki arkadaş . ( bu saaten sonra scooter alıcak deeliz herhal : )
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
imla yanlisi

Gurool abi saskinlik ve sevkle.calismalrini takip ediyorum
bi irfan abi bi sen bakalim daha neler gorecegiz sizden
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili görol abimiz bu çalışmalarından dolayı seni tebrik ederiz:)
çalışmalarının devamını 4 gözle bekliyoruz :pl:
bu çam sakızı çoban armağanı hediyemizde bizden sana güle güle giy eee curezır motora başka tarz ayakkabı gitmez rengide motoruna uygun seçmeye çalıştık umarım sende beğenirsin:cherry:



[url]http://d1209.hizliresim.com/11/c/cx665.jpg[/url]

saağolasın kardeş ama tarzım değil,bu gibi şeyler bana cipe binen ablaların kullanırken kürk giymesini anımsatıyor ince ince gülüyorum )

---------- Post added at 11:02 ---------- Previous post was at 11:00 ----------

Abi bütün çalışmalarını inceledim . Helal olsun diyorum bence gerçek motorcu insan böyle olmalı . Motorunun hakkını vermişsin doğrusu . Gönülden tebrik ediyorum . Başka güzel çalışmalarda bekliyorum senden . İyi günler diliyorum
Teşekkürler Berke.

---------- Post added at 11:05 ---------- Previous post was at 11:02 ----------

Gurool abi saskinlik ve sevkle.calismalrini takip ediyorum
bi irfan abi bi sen bakalim daha neler gorecegiz sizden
Sağolasın Mesut kardeş.yapmış olduğum birkaç şey daha var şuandada yan çantaları yeni bitirdim arka çantaya başlıyorum bunlar hazmedilebildiğinde belki onlarıda yazarım.
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
615
Elinize ve emeğinize sağlık. Ayrıca zaman ayırıp paylaştığınız için de çok teşekkürler. İyi günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elinize ve emeğinize sağlık. Ayrıca zaman ayırıp paylaştığınız için de çok teşekkürler. İyi günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.

Teşekkürler

---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:35 ----------

Bence yazmalisin abi yaratici fikirlere ve yeniliklere ihtiyacimiz var
keyfim iyi ve vaktim olursa yazarım Mesut
ama dediğin gibi ihtiyaç sözkonusu değil sanırım baksana ben kendinyap bölümüne açıyorum konuyu
barış şuşut adlı yöneyici konuyu sohbet bölümüne taşıyıp bana birde ceza kesiyor
mesaj sonundada daha kaliteli forum için yaptıkları söyleyip saygılarınıda sunmuyorlamı
yarılıyorum gülmekten)
Velhasıl aşağıyı okuduğunda göreceksinki boşuna zaman kaybı burası artık benim için,tek dertleri üye sayısı çoğalsın reklam parası gelsin,üye bilgileri mailleri falan satılsın paraya çevrilsin)

Sayın ZIPPIRMAN,

Motosiklet.net forum kurallarına uymadığınız tespit edilmiş olup aşağıdaki
sebepten dolayı uyarı almış bulunmaktasınız.

Ceza sebebi:
-------
Konuları yanlış foruma açmak


-------



Lütfen forum kurallarını dikkatlice tekrar okuyunuz.
Herşey herkesin katılabileceği daha kaliteli bir forum için.

Saygılar,
Motosiklet.net Forum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay haydar abi demek radar a girdin he sana 5 ceza puan ı yazıyorum :pl:
çık hemen radar dan dışarı:queen:
 
Katılım
5 Eki 2012
Mesajlar
225
Ben de Yamaha YBR 125 için farklı bir vites kolu düşünürken sizin konuyla karşılaştım. Bana daha güvenilir geldiği için croos bot aldım ama vites yükseltmek çok zor... keşke biri yapsa da ben de satın alsam bu topuk vitesinden... Zıppırman Hocam zamanınız varsa yapacağınız ürüne talibim :)
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
12
Ellerine paylaşımına sağlık abi,gerçekten takdire değer işler yapmışsın
 
Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
43
emeğinize sağlık...cbf için yapacağınız çalışmanın takibindeyim...başarılar üstad...
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Kelimelerin kifayetsiz kaldığı an, boğazım düğüm düğüm oldu, nutkum tutuldu oysa ki söylenecek ne çok şey vardı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst