Topuk vitesi yaptık,gaza geldik iyice.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biliyorsunuz önceden sürücü ve yolcu basamakları yapmıştık,
japonun motoru yaparken unuttuğu topuk vitesinin olmayışı basamaktan sonra kullanımda zorluk yaratmaktaydı
oturdum yaptım
çizimler kalıp çıkarmalar falan biraz uğraştırdı ama sonuç fena olmadı gibi )
krom malzeme, lazer kesim,kaynaksız montaj.


Burada bir arkadaşımızın motoruna yaptığım basamaklar görülmekte (topuk vitessiz)


bmPci.jpg


bunlarda topuk vitesli

udWIa.jpg


jauCY.jpg


NV5Jb.jpg


---------- Post added at 14:42 ---------- Previous post was at 14:19 ----------
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
hocam güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık.bu tip motorlarda gayet rahat basılabilir topukla vitese ama cuplar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. tekrar emeğinize sağlık +10
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Chopper motoru cub'a benzeten ince bir ayrıntı :cherry: Vitesli motora alıştıktan sonra hiç o topuk pedalını kullanmaya ihtiyaç duymadım. 125cc commuter'ımda topuk pedalını kestim bile.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam güzel bir çalışma olmuş emeğinize sağlık.bu tip motorlarda gayet rahat basılabilir topukla vitese ama cuplar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. tekrar emeğinize sağlık +10
Teşekkür ederim,
cupları bilmem hiç kullanmadım dikkatte etmedim ama diğer motorum cbf150 yede yapıyorum şimdi, onada olabiliyor çokta rahat olacağını düşünüyorum
en azından artık üstü aşınmış ayakkabılara son .))

---------- Post added at 14:54 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

Chopper motoru cub'a benzeten ince bir ayrıntı :cherry: Vitesli motora alıştıktan sonra hiç o topuk pedalını kullanmaya ihtiyaç duymadım. 125cc commuter'ımda topuk pedalını kestim bile.

sanırım chopper dediğiniz motorlara malum sebeplerden hep uzaktan bakmışsınız)
ayrıca bu choper değil cruserdir bilginize..
kimisi yapar kimisi bolkeseden keser atar
sadece shadowlarda yoktur o vites.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Chopper motoru cub'a benzeten ince bir ayrıntı :cherry: Vitesli motora alıştıktan sonra hiç o topuk pedalını kullanmaya ihtiyaç duymadım. 125cc commuter'ımda topuk pedalını kestim bile.

O cub'ların cruiser'a benzeme sevdasından olmuş. :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sanırım chopper dediğiniz motorlara hep uzaktan bakmışsınız)
ayrıca bu choper değil cruserdir bilginize..
kimisi yapar kimisi bolkeseden keser atar
sadece shadowlarda yoktur o vites.
Biliyorum çoğu chopperda var, ama chopper motorlardan çok hoşlanmadığım konusunda haklısınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Gayet güzel olmuş emeğinize sağlık :cat:

Motosikletimi alır almaz ekletmeyi düşündüğüm detaylardan biriydi.

Kendime biraz zaman tanıdım viteslere alışana kadar. Nedense "yukarı ve aşağa" vitesi yükselt - düşür algısını yaratıyor ama

"ileri ve geri" tam tersi bi çağrışım yapıyor ergonomi açısından. Umarım böyle bir işe kalkışırsam mercimek beynim uyum sağlamamda sıkıntı yaratmaz bana :pr:

Özellikle cruiserlara çok yakıştırıyorum, ayağınız koyacak sabit bir tablanız var,

bu durumda bizim noktasal bastığımız ayaklıkta herhangi bir çukurda bile ayağımız esneme yapıyor, seyir halinde arka kola değmemeli hiçbir şekilde fakat kolay da değiştirilebilmeli.

Vistes değiştireceğimiz zaman ayağımızı topuğumuza kadar ayaklık üzerinde ileri sürüyoruz ve değiştirip yerine geri alıyoruz,

topuk vitesi için ayağımızı daha geri götürebileceğimiz biyerde kalmıyor zaten parmak ucundayız, ayak temasını kesmekte doğru olmaz :sunny:

Bu durumda seyir halide hep topuğumun altında mı olacak topuk vitesi kolu gibi... detayları düşününce tıkanıyorum :mrgreen:

Bu konuda CBF inize yapacağınız uygulama çok net ışık tutacak, merakla bekliyorum :cat:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Maşalah elinizden her iş geliyor meslek neydi sizin acaba? :) Makina Mühendisliği var gibi biraz ? :mrgreen:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
bende güzel kek yaparım aslında...ama eminim sen bu konudada beni geçersin...
güzel olmuş...güle güle kullan...
----------------------------------------------------
ayrıca topuk vitesi ayakkabının üstünün çizilmesini çamurlanması vs gibi olumsuzlukları ortadan kaldırır...
ben raptorumu aldığım gün keçke olsaydı demiştim...sen benden çok yaşa haydar abi....
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu ara boştasın sanırım abi hergün bişey yapıyorsun.ellerine sağlık,kullanışlı olmuş.cbf'e olabilir çünkü apache'lerde olduğuna göre...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
sevgili görol abimiz bu çalışmalarından dolayı seni tebrik ederiz:)
çalışmalarının devamını 4 gözle bekliyoruz :pl:
bu çam sakızı çoban armağanı hediyemizde bizden sana güle güle giy eee curezır motora başka tarz ayakkabı gitmez rengide motoruna uygun seçmeye çalıştık umarım sende beğenirsin:cherry:



 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Abi bütün çalışmalarını inceledim . Helal olsun diyorum bence gerçek motorcu insan böyle olmalı . Motorunun hakkını vermişsin doğrusu . Gönülden tebrik ediyorum . Başka güzel çalışmalarda bekliyorum senden . İyi günler diliyorum
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sevgili görol abimiz bu çalışmalarından dolayı seni tebrik ederiz:)
çalışmalarının devamını 4 gözle bekliyoruz :pl:
bu çam sakızı çoban armağanı hediyemizde bizden sana güle güle giy eee curezır motora başka tarz ayakkabı gitmez rengide motoruna uygun seçmeye çalıştık umarım sende beğenirsin:cherry:



[url]http://d1209.hizliresim.com/11/c/cx665.jpg[/url]

çizmeler harikaymış,benim motoru sürsem bunlarla olurmu Fatih :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst