Eskişehir festivalinde Adana Mt den bir kaç kişi

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Bir çok arkadaşımız ile aylardır planladığımız Eskişehir festival yolculuğumuz için sabaha karşı son hazırlıklarımı tamamlıyorum. 10-15 Motor ile planlanan gezi şu-bu sebep-bahanelerle 2 motora düştü.:farao:Son anda 1 arkadaşımızın daha eklenmesi ile 3 motor ve 3 kişi yola düştük. Benim Bursa-Mudanya-Tirilye ek gezi programım ile toplam 1800 Km.civarı geziyi tamamladım. 30 Ağustos 02 Eylül tarihlerini kapsayan gezimiz çok şükür sorunsuz geçti. Bir çok tereddüt ile gittiğim festivalden sonderece mutlu döndüm.:cat: İyiki gitmişim. Bu güne kadar katılabildiğim festivaller içerisinde en organize ve en keyifli geçeni idi. Farklı illerden arkadaşlarla tanışıp güzel dostluklar kurduk. Festivalin düzenlenmesinde emeği geçenlere buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Allah kısmet ederse önümüzdeki yıl eşimle yine katılmayı arzu ediyorum. Kısmet diyelim.
Festivale, Bursa-Mudanya-Tirilye gezimize ait bir kaç fotoyu aşağıda sizlerle paylaşmaya gayret ettim. Umarım beğenirsiniz.:bounce:
CIMG0001.jpg

Bizim Aliş' de beni yolcu etmeye inmişti.
CIMG0002.jpg

CIMG0001.jpg

Molada buluşma noktamızdayız
CIMG0007.jpg

Benim kamyon:p
CIMG0008.jpg

Yol arkadaşlarımız
CIMG0009.jpg

Aksaray sonrası mola verdiğimiz bir tesis
CIMG0010.jpg

CIMG0011.jpg

CIMG0012.jpg

Kamp alanına ulaşan ilk katılımcılardanız kayıt numaram 102 idi. Cumartesi günü sayı 1500 leri geçti.
Hemen yerimizi tespit edip çadırımızı kurduk.
CIMG0013.jpg

Eski göz ağrımı görünce dayanamayıp fotoğrafını çektim.
CIMG0014.jpg

Kamp alanından ve motorlarımızdan bir kaç kare
CIMG0015.jpg

CIMG0017.jpg

CIMG0016.jpg

CIMG0018.jpg

CIMG0019.jpg

CIMG0020.jpg

CIMG0021.jpg

CIMG0021.jpg

CIMG0022.jpg

CIMG0023.jpg

CIMG0024.jpg

CIMG0025.jpg

CIMG0028.jpg

CIMG0030.jpg

CIMG0031.jpg

CIMG0032.jpg

CIMG0033.jpg

CIMG0036.jpg

CIMG0038.jpg

Kamp alanındaki göletten bir kaç kare
CIMG0046.jpg

CIMG0045.jpg

CIMG0049.jpg

İlk günün akşamı hava oldukça serindi.
CIMG0050.jpg

CIMG0051.jpg

Orada tanıştığımız Konya' lı gençler ve Eskişehir' li yaşlı kurt dostlarımız. Gece çok uzun sürdü, muhabbet nesifti.
Buradan yeniden selam ve sevgiler gönderiyorum.
CIMG0052.jpg

Tirilye gezime ait kareler
CIMG0056.jpg

CIMG0058.jpg

Tirilye yat limanı
CIMG0061.jpg

CIMG0062.jpg

CIMG0063.jpg

CIMG0065.jpg

Tirilye sahilinde bir cafe
CIMG0068.jpg

Tirilyeden bir butik otel
CIMG0069.jpg

Tirilye kızlar plajı. Burada sadece hanımlar denize girermiş. Eski bir geleneği hala sürdürüyorlar.
CIMG0071.jpg

CIMG0074.jpg

Başka bir cafe
CIMG0076.jpg

Tirilye sokakları
CIMG0082.jpg

CIMG0083.jpg

CIMG0084.jpg

CIMG0085.jpg

Kızlar plajının tepeden görünüşü
CIMG0087.jpg

Trilye sit alanı olduğundan evler kılamıyor. Sadece aslına sadık kalınarak restore ediliyor.
CIMG0091.jpg

CIMG0092.jpg

CIMG0093.jpg

Karşı sahil armutlu
CIMG0102.jpg

CIMG0103.jpg

CIMG0106.jpg

CIMG0107.jpg

İmralı adası
CIMG0113.jpg

Çamtepe çay bahçesi. Buaradn Tirilye ayaklarınızın altında.
CIMG0117.jpg

Çok eski bir kilise Rum patrikhanesi tarafından satın alınmış. Yılın belli zamanlarında büyük din adamlarının katılımı ile ayin düzenleniyormuş.
CIMG0119.jpg

ok eski bir camii. Aslına sadık kalınarak çok güzel restore edilmiş.
CIMG0120.jpg

CIMG0121.jpg

Tirilye içerisinde hediyelik eşya satan bir dükkan
CIMG0122.jpg

CIMG0124.jpg

CIMG0126.jpg

Satılık bir ev ama fiyatını sormadım.:mrgreen:
CIMG0127.jpg

CIMG0128.jpg

Beldenin heryerinde asırlık Çınar ağaçları.
CIMG0130.jpg

CIMG0131.jpg

Tirilye' nin başlıca geçimi zeytin ve zeytin ürünlerini satan bir imalathane
CIMG0132.jpg

Restorasyonuna başlanmış bir tarihi bina
CIMG0133.jpg

CIMG0134.jpg

Tirilyede dostlarımla bir akşam yemeği
CIMG0135.jpg

Menüde deniz levreği
CIMG0136.jpg

CIMG0137.jpg

Kemalpaşa tatlısı ve fırında helva
CIMG0139.jpg

Tirilye balık lokantalarından bir kaç kare
CIMG0140.jpg

CIMG0141.jpg

Tirilyeden sabah kahvaltı sonrası ayrılıyorum.
CIMG0147.jpg

Festival alanına geldiğimde çadır kuracak yer kalmamış desem yeridir.
CIMG0148.jpg

CIMG0149.jpg

CIMG0151.jpg

CIMG0154.jpg

CIMG0155.jpg

CIMG0157.jpg

CIMG0158.jpg

Almak konusunda ciddi olarak düşündüğüm makina
CIMG0161.jpg

Ektinlik alanı. Akşam konser burada olacak.
CIMG0164.jpg

CIMG0165.jpg

CIMG0166.jpg

CIMG0168.jpg

Kampa sonradan katılan Adana' dan arkadaşlar,
CIMG0169.jpg

CIMG0170.jpg

Yarışmalar çok keyifli idi.
CIMG0172.jpg

Festivalin düzenlenmesideki en büyük pay sahibi Faruk Yayla abimiz ile beraber.
CIMG0177.jpg

Bunu bahadır için çektim.
CIMG0178.jpg

Orada tanıştığımız İstanbul' lu dostlar.
CIMG0182.jpg

Sohbet keyifli gece uzundu.
CIMG0183.jpg

CIMG0184.jpg

Eskişehir' li 80' lik Ferruh usta ödülleri ile birlikte.
CIMG0187.jpg

CIMG0188.jpg

Konser sürecinde
CIMG0189.jpg

CIMG0191.jpg

Havaii fişek gösterisi muhteşemdi. Amamakinam yeterli değildi.
CIMG0196.jpg

CIMG0197.jpg

İstanbul' lu dostlarımızın köpeği Lokum.
CIMG0198.jpg

CIMG0199.jpg

Dönüşte bize katılan diğer arkadaşlarımızla Konya' da öğlen yemeği.
CIMG0205.jpg

CIMG0206.jpg

Yemekten sonra yol hazırlığı
CIMG0207.jpg

Pozantıda kahve molası
CIMG0208.jpg

CIMG0209.jpg

CIMG0210.jpg

Evet yine moladayız. Çok şükür sağ salim döndük. darısı keyifli nice gezilere.
CIMG0211.jpg

CIMG0213.jpg

CIMG0214.jpg

Allah esirgesin. Aygır gibiydi.:mrgreen:
CIMG0216.jpg

CIMG0217.jpg

CIMG0220.jpg
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
wooowww lol very beautıfıl fest great ride travel I forum es es estonia :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
62
yusuf abi emeğine sağlık süper bir gezi olmuş:cat:paylaşım ve anlatımda mükemmel gitmiş kadar olduk :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
eylenceli bir gezi olmuş
festival için seçilen alana bayıldım çok güzel gölün kıyısında :flower:
 
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
507
yusuf abim ellerine sağlık... benim de içim gidiyor zaten KLE 500'e. fotosunu çekmişsin, çok kıskandım wallahi..
yine de beni düşündüğün için teşekkürler... :c))
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Miss gibi koktu valla :) Karnımda açtı Balık resmini gördüm resmen eridim :D Yusuf abi On numara beş yıldız... Herzamanki Gibi Harikasınız... :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay vay yusuf kardeş,çok keyif aldığınız ve yola doyduğunuz bir gezi olmuş.inşallah seneye hep beraber gitmek ümidiyle.:cat:
 
Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
26
çok güzel bir gezi olmuş ımrendım gercekten ınsallah ılerde bende bu sekılde gezıler yapmak ısterım
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
yusuf abi emeğine sağlık süper bir gezi olmuş:cat:paylaşım ve anlatımda mükemmel gitmiş kadar olduk :)

Sağol Ahmet,
Birliktede gitmek kısmet olur inşallah

---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:42 ----------

eylenceli bir gezi olmuş
festival için seçilen alana bayıldım çok güzel gölün kıyısında :flower:
Evet alan çok güzeldi.
Seneye sizlerde katılma fırsatı bulursunuz inşallah.

---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

yusuf abim ellerine sağlık... benim de içim gidiyor zaten KLE 500'e. fotosunu çekmişsin, çok kıskandım wallahi..
yine de beni düşündüğün için teşekkürler... :c))

Bahadır,
Kafandaki planları gerçekleştirince birliktede gitmek kısmet olur inşallah.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yusuf abi biliyorsun bu sene kendimi o kadar gezilere ayarlamıştım ama işler güçler nedeniyle hemen hemen hiç birine katılamadım. Umarım seneye işlerim gezmeme engel olmaz ve hep beraber gezeriz.
Harika bir gezi raporunu hazırlamişın, ellerine sağlık :rendeer:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Miss gibi koktu valla :) Karnımda açtı Balık resmini gördüm resmen eridim :D Yusuf abi On numara beş yıldız... Herzamanki Gibi Harikasınız... :cat:

Yusuf,
Adaşım,
Teşekkürler, ama balık gerçekten de çok nefisti.:bounce:

---------- Post added at 11:52 ---------- Previous post was at 11:49 ----------

vay vay yusuf kardeş,çok keyif aldığınız ve yola doyduğunuz bir gezi olmuş.inşallah seneye hep beraber gitmek ümidiyle.:cat:

Başkanım,
Gerçekten güzeldi. Temennilerine katılıyorum. İnşallah seneye hep beraber gitmek kısmet olur.

---------- Post added at 11:55 ---------- Previous post was at 11:52 ----------

Yusuf abi biliyorsun bu sene kendimi o kadar gezilere ayarlamıştım ama işler güçler nedeniyle hemen hemen hiç birine katılamadım. Umarım seneye işlerim gezmeme engel olmaz ve hep beraber gezeriz.
Harika bir gezi raporunu hazırlamişın, ellerine sağlık :rendeer:

Hayırlısı olsun,
İş tabii öncelikli, kısmet olur ise seneye gideriz.
Fotoğrafları yüklemekte zorlanıyorum. Biraz daha elim alışır ise daha az zamanımı alacaktır.
Beğenmene sevindim.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Keyfılı bır gezı, özellıkle 2 yaramazın fotografları superdı alış,lokum, fjr 1300 heybetını gorunca ınsan gozu baska motosıkletı gormuyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst