- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
- Konu Yazar
- #1
Bir çok arkadaşımız ile aylardır planladığımız Eskişehir festival yolculuğumuz için sabaha karşı son hazırlıklarımı tamamlıyorum. 10-15 Motor ile planlanan gezi şu-bu sebep-bahanelerle 2 motora düştü.:farao:Son anda 1 arkadaşımızın daha eklenmesi ile 3 motor ve 3 kişi yola düştük. Benim Bursa-Mudanya-Tirilye ek gezi programım ile toplam 1800 Km.civarı geziyi tamamladım. 30 Ağustos 02 Eylül tarihlerini kapsayan gezimiz çok şükür sorunsuz geçti. Bir çok tereddüt ile gittiğim festivalden sonderece mutlu döndüm.:cat: İyiki gitmişim. Bu güne kadar katılabildiğim festivaller içerisinde en organize ve en keyifli geçeni idi. Farklı illerden arkadaşlarla tanışıp güzel dostluklar kurduk. Festivalin düzenlenmesinde emeği geçenlere buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Allah kısmet ederse önümüzdeki yıl eşimle yine katılmayı arzu ediyorum. Kısmet diyelim.
Festivale, Bursa-Mudanya-Tirilye gezimize ait bir kaç fotoyu aşağıda sizlerle paylaşmaya gayret ettim. Umarım beğenirsiniz.:bounce:
Bizim Aliş' de beni yolcu etmeye inmişti.
Molada buluşma noktamızdayız
Benim kamyon
Yol arkadaşlarımız
Aksaray sonrası mola verdiğimiz bir tesis
Kamp alanına ulaşan ilk katılımcılardanız kayıt numaram 102 idi. Cumartesi günü sayı 1500 leri geçti.
Hemen yerimizi tespit edip çadırımızı kurduk.
Eski göz ağrımı görünce dayanamayıp fotoğrafını çektim.
Kamp alanından ve motorlarımızdan bir kaç kare
Kamp alanındaki göletten bir kaç kare
İlk günün akşamı hava oldukça serindi.
Orada tanıştığımız Konya' lı gençler ve Eskişehir' li yaşlı kurt dostlarımız. Gece çok uzun sürdü, muhabbet nesifti.
Buradan yeniden selam ve sevgiler gönderiyorum.
Tirilye gezime ait kareler
Tirilye yat limanı
Tirilye sahilinde bir cafe
Tirilyeden bir butik otel
Tirilye kızlar plajı. Burada sadece hanımlar denize girermiş. Eski bir geleneği hala sürdürüyorlar.
Başka bir cafe
Tirilye sokakları
Kızlar plajının tepeden görünüşü
Trilye sit alanı olduğundan evler kılamıyor. Sadece aslına sadık kalınarak restore ediliyor.
Karşı sahil armutlu
İmralı adası
Çamtepe çay bahçesi. Buaradn Tirilye ayaklarınızın altında.
Çok eski bir kilise Rum patrikhanesi tarafından satın alınmış. Yılın belli zamanlarında büyük din adamlarının katılımı ile ayin düzenleniyormuş.
ok eski bir camii. Aslına sadık kalınarak çok güzel restore edilmiş.
Tirilye içerisinde hediyelik eşya satan bir dükkan
Satılık bir ev ama fiyatını sormadım.:mrgreen:
Beldenin heryerinde asırlık Çınar ağaçları.
Tirilye' nin başlıca geçimi zeytin ve zeytin ürünlerini satan bir imalathane
Restorasyonuna başlanmış bir tarihi bina
Tirilyede dostlarımla bir akşam yemeği
Menüde deniz levreği
Kemalpaşa tatlısı ve fırında helva
Tirilye balık lokantalarından bir kaç kare
Tirilyeden sabah kahvaltı sonrası ayrılıyorum.
Festival alanına geldiğimde çadır kuracak yer kalmamış desem yeridir.
Almak konusunda ciddi olarak düşündüğüm makina
Ektinlik alanı. Akşam konser burada olacak.
Kampa sonradan katılan Adana' dan arkadaşlar,
Yarışmalar çok keyifli idi.
Festivalin düzenlenmesideki en büyük pay sahibi Faruk Yayla abimiz ile beraber.
Bunu bahadır için çektim.
Orada tanıştığımız İstanbul' lu dostlar.
Sohbet keyifli gece uzundu.
Eskişehir' li 80' lik Ferruh usta ödülleri ile birlikte.
Konser sürecinde
Havaii fişek gösterisi muhteşemdi. Amamakinam yeterli değildi.
İstanbul' lu dostlarımızın köpeği Lokum.
Dönüşte bize katılan diğer arkadaşlarımızla Konya' da öğlen yemeği.
Yemekten sonra yol hazırlığı
Pozantıda kahve molası
Evet yine moladayız. Çok şükür sağ salim döndük. darısı keyifli nice gezilere.
Allah esirgesin. Aygır gibiydi.:mrgreen:
Festivale, Bursa-Mudanya-Tirilye gezimize ait bir kaç fotoyu aşağıda sizlerle paylaşmaya gayret ettim. Umarım beğenirsiniz.:bounce:
Bizim Aliş' de beni yolcu etmeye inmişti.
Molada buluşma noktamızdayız
Benim kamyon
Yol arkadaşlarımız
Aksaray sonrası mola verdiğimiz bir tesis
Kamp alanına ulaşan ilk katılımcılardanız kayıt numaram 102 idi. Cumartesi günü sayı 1500 leri geçti.
Hemen yerimizi tespit edip çadırımızı kurduk.
Eski göz ağrımı görünce dayanamayıp fotoğrafını çektim.
Kamp alanından ve motorlarımızdan bir kaç kare
Kamp alanındaki göletten bir kaç kare
İlk günün akşamı hava oldukça serindi.
Orada tanıştığımız Konya' lı gençler ve Eskişehir' li yaşlı kurt dostlarımız. Gece çok uzun sürdü, muhabbet nesifti.
Buradan yeniden selam ve sevgiler gönderiyorum.
Tirilye gezime ait kareler
Tirilye yat limanı
Tirilye sahilinde bir cafe
Tirilyeden bir butik otel
Tirilye kızlar plajı. Burada sadece hanımlar denize girermiş. Eski bir geleneği hala sürdürüyorlar.
Başka bir cafe
Tirilye sokakları
Kızlar plajının tepeden görünüşü
Trilye sit alanı olduğundan evler kılamıyor. Sadece aslına sadık kalınarak restore ediliyor.
Karşı sahil armutlu
İmralı adası
Çamtepe çay bahçesi. Buaradn Tirilye ayaklarınızın altında.
Çok eski bir kilise Rum patrikhanesi tarafından satın alınmış. Yılın belli zamanlarında büyük din adamlarının katılımı ile ayin düzenleniyormuş.
ok eski bir camii. Aslına sadık kalınarak çok güzel restore edilmiş.
Tirilye içerisinde hediyelik eşya satan bir dükkan
Satılık bir ev ama fiyatını sormadım.:mrgreen:
Beldenin heryerinde asırlık Çınar ağaçları.
Tirilye' nin başlıca geçimi zeytin ve zeytin ürünlerini satan bir imalathane
Restorasyonuna başlanmış bir tarihi bina
Tirilyede dostlarımla bir akşam yemeği
Menüde deniz levreği
Kemalpaşa tatlısı ve fırında helva
Tirilye balık lokantalarından bir kaç kare
Tirilyeden sabah kahvaltı sonrası ayrılıyorum.
Festival alanına geldiğimde çadır kuracak yer kalmamış desem yeridir.
Almak konusunda ciddi olarak düşündüğüm makina
Ektinlik alanı. Akşam konser burada olacak.
Kampa sonradan katılan Adana' dan arkadaşlar,
Yarışmalar çok keyifli idi.
Festivalin düzenlenmesideki en büyük pay sahibi Faruk Yayla abimiz ile beraber.
Bunu bahadır için çektim.
Orada tanıştığımız İstanbul' lu dostlar.
Sohbet keyifli gece uzundu.
Eskişehir' li 80' lik Ferruh usta ödülleri ile birlikte.
Konser sürecinde
Havaii fişek gösterisi muhteşemdi. Amamakinam yeterli değildi.
İstanbul' lu dostlarımızın köpeği Lokum.
Dönüşte bize katılan diğer arkadaşlarımızla Konya' da öğlen yemeği.
Yemekten sonra yol hazırlığı
Pozantıda kahve molası
Evet yine moladayız. Çok şükür sağ salim döndük. darısı keyifli nice gezilere.
Allah esirgesin. Aygır gibiydi.:mrgreen: