Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayal kuruyon fatih. Duyduğuma göre senin motorun krank rulmanlarından ses geliyomuş, şanzumanı uğulduyomuş, kitlemeye, kol çıkarmaya meyilliymiş. :pl: yaşasın salcano :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len oğlum kitlese de fark etmez yenisini alırız sıkıntı yok artık:cherry:
satarız gider salcano alırız olmaz mı?:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Olur olur hiç fark etmiyo valla bak ben sattım 2004 ü aldım Salcoyu fark göremiyorum ya sen :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
alalım hacı. Kaç para bunun sıfırı? 11 hp. Yakıtı ybr yle aynımı? Max hız?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi 125 cc sıfır motor alacak olsam kesin bunu alırdım. Kaliteli ve ucuz. 17 litre depoyla bitene kadar kaç km yol katediyor? Malum siz çok geziyorunuz :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Depo 17 lt deniyor ama 15.5 lt den fazla aldıramadım hiç ben ve şu ana kadar 550 yi geçemedim şimdide en son Fatihin yaptığı ayarla test aşamasında fulledim depoyu ramazan içinde 230 kmlerde henüz ama o konuda rekor Fat280 Fatihin 620 -660 km lerden söz ediyodu herhalde :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga ben ybr ile yedeğe geçmeden 480 km yaptım uzun yolda 9.5 lt re benzin alıyor normal depo yedekle beraber 12 civarı ben şimdi bu ybr yi nasıl satayım
bu kadar benzinle(9.5 lt) şehir iç 370 ile 400 km arası bi yol gidiyo çoğu zaman artçı lı hemde
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abi ne gerek var o kadar para vermeye bak sakarya da ne kadar temiz var hemde ucuz biraz pazarlıkla 2400 e alınır

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-sahibinden-96591995/detay

aha birde bu var hem daha temiz hemde daha ucuz pazarlık yapmaya gerek yok:pl:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-sahibinden-96591995/detay
İkiside aynı ilan Fatih :silent: bende ikinci el aldım 2 ye gelmişti bana gayet memnunum motörümden ama şimdiki aklım olsa sıfır alırdım o yüzden 2600 ona verene kadar 2690 a sıfırını alır plaka ruhsat çanta koruma demiri 3 e mal ederim fısır fısır arkama bakmadan 10 sene binerim en az :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi bide bu senin salcanonun sitesinde yeni bi model var. Salcano wolf s gibi bi modeldi sanırsam. Bi bilgin varmı o model hakkında?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
aga ben ybr ile yedeğe geçmeden 480 km yaptım uzun yolda 9.5 lt re benzin alıyor normal depo yedekle beraber 12 civarı ben şimdi bu ybr yi nasıl satayım
bu kadar benzinle(9.5 lt) şehir iç 370 ile 400 km arası bi yol gidiyo çoğu zaman artçı lı hemde
E satma sende Fatih :silent: silahmı dayadılar kafana sat diye :p

---------- Post added at 00:51 ---------- Previous post was at 00:49 ----------

abi bide bu senin salcanonun sitesinde yeni bi model var. Salcano wolf s gibi bi modeldi sanırsam. Bi bilgin varmı o model hakkında?
S grenajsız yuvarlak farlı olan model sanırsam adem onda ilave olarak vites göstergesi varmış :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
E satma sende Fatih :silent: silahmı dayadılar kafana sat diye :p

---------- Post added at 00:51 ---------- Previous post was at 00:49 ----------


S grenajsız yuvarlak farlı olan model sanırsam adem onda ilave olarak vites göstergesi varmış :cat:
abi sabahtan beri sattırmaya çalışıyonuz güzelim ybr yi:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Depo 17 lt deniyor ama 15.5 lt den fazla aldıramadım hiç ben ve şu ana kadar 550 yi geçemedim şimdide en son Fatihin yaptığı ayarla test aşamasında fulledim depoyu ramazan içinde 230 kmlerde henüz ama o konuda rekor Fat280 Fatihin 620 -660 km lerden söz ediyodu herhalde :cat:

abi ben ilk kez uzun yolda erdeğe giderken 670 km de benzin aldım depoda daha benzin vardı ve 59 tl almıştı yani 100 km de 2,1 litre ben bile şaşırmıştım hızım 80-85 civarıydı ortalama arada bastığım yerde oldu tabi :)

abi bide bu senin salcanonun sitesinde yeni bi model var. Salcano wolf s gibi bi modeldi sanırsam. Bi bilgin varmı o model hakkında?

abi tek farkı yuvarlak farlı olması ve km saatinin farklı olması s modelinde vites göstergeside var ve daha şık gösterge var :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
oooo Fatih aga gelmiş ulem telapati yaptımdı bak :) içimden 3 kere fat 280 fat280 fat 280 dedimdi :mrgreen: bak işe yaramış naber Fatih :cherry:
Yok yafs sen YBR siz yapamazsın diğer Fatih satma sakın :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
salcanoda 17 litreyle 450 km yaptırırım ben en fazla. Niye derseniz uzun yolda 80-90 hızlar bana göre değil. Ben uzun yolda allah ne verdiyse öyle giderim. Sadece radar yerlerini bilirim . Orlarda 90 na falan düşerim. 500 km yi bulmaz yani.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
oooo Fatih aga gelmiş ulem telapati yaptımdı bak :) içimden 3 kere fat 280 fat280 fat 280 dedimdi :mrgreen: bak işe yaramış naber Fatih :cherry:
Yok yafs sen YBR siz yapamazsın diğer Fatih satma sakın :king:

iyi diyelim iyi olsun ama yatamadım hiç bir yerim tutmuyor o yüzden yoksa yatmıştım çoktan hayırlısı bakalım sen ne yapıyon abi
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
salcanoda 17 litreyle 450 km yaptırırım ben en fazla. Niye derseniz uzun yolda 80-90 hızlar bana göre değil. Ben uzun yolda allah ne verdiyse öyle giderim. Sadece radar yerlerini bilirim . Orlarda 90 na falan düşerim. 500 km yi bulmaz yani.

:thumleft: Sende benim kafadansın yani Ademim seksenim :cat:
iyi diyelim iyi olsun ama yatamadım hiç bir yerim tutmuyor o yüzden yoksa yatmıştım çoktan hayırlısı bakalım sen ne yapıyon abi
Ne o lem ettiyarladınmı:silent: bak bana bu gün bi yaş daha ettiyarladım ben :pr:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:thumleft: Sende benim kafadansın yani Ademim seksenim :cat:

Ne o lem ettiyarladınmı:silent: bak bana bu gün bi yaş daha ettiyarladım ben :pr:

abi gördüm facede doğum günün kutlu olsun

bana gelirsek güneş geçti galiba motor üstünde acayip sıcaktı çünkü hava
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ahmet aga geçen pazarda ben 1 yaş ihtiyarladım:p
sana da mutlu yıllar:king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst