Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol abi. Vaktım yok. Vakit bulur bulmaz gezecem bayileri. Alacam. Para pek möhüm değil. Nası olsa her ay yatıyo 900 gayme. Bütçem binlira civarı. 2 tane alcam. Şöyle bide reflektörlü falan da oldumu tamdır. Gece için.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu arada gel bu sayfaya her daim yaz bak biz basmışız bağrımıza seni :p bizim üvey kardeşler (YBR sayfasında) hiç cevap çıkmamış sana :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ahmet aga sende adama gaz verme ayıp oluyor ama :queen:
sonra yağ eksiltiyor antika adem:mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi sağolun. Ya uzun zamandır yazmıyodum ybr topiğine. Konuya cevap gelmezse gene yazmıcam. 10 kişiden 9 u beni isteyipte arada 1 kişi beni istemezse bende ister istemez soğuyorum. Sıcak insanlar çok olduğu kadar soğuk insanlarda yok değil yani. Onun için ybr n yok niye yazıyon olayı çıktımı gücüme gidiyor. Halbuki oradaki bana bunu diyenlerden daha çok anlarım ybr den. Çok arkadaşlara yardım etmişliğım vardır. Neyse uzun uzun anlatmayayım. her motorcuyu severim. Boşver yahu. Dostlar sağolsun :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Demokrat ol biraz Ademcim 10 kişiden 9 u seni istiyosa istemeyen 1 kişi de bırak muhalefette kalsın yazmaya devam et sen takıl kafana göre :rendeer:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem senin yağını eksiltirim ona göre :pl:
demek biz e küstün:salut:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok fatihim sana niye küseyim? Çekerim kulaklarını bak :pl: yani 10 kişiden bi kişi derken üstünemi alındın? Sedata küsüm. Ben ybr cilere motorunu 150 cc ye çıkartın falan demişim. Ybr formumu titan formumu belli değilmiş vs vs. 150 cc konusunda 1 tane ispat bul ben bu forma bidaha komple girmeyeceğim dedim. Tık yok. Böyle şeyler beni üzer. Fatih, koray, ramço maxi vs vs diğer tüm arkadaşlarımı çok severim. Len fatih harbi alındınmı? Bide bodruma gelecenmi?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem bütün malzemeler hazır herşey tmm da beni düşündüren 1 konu kaldı yemek işini ne yapacağım oğlum ben yemek yemezsem ölürüm len :mrgreen:
kamp yerlerini arayıp yemek işini orada nasıl yapacağım diye bilgi alacağım eğer kafama yatarsa giderim yoksa iptal ederim:p
nede olsa bodrum da lahmacun ayran 50 tl o kadar param yok yani:silent:
hem ben bi lahmacunla doymuyorum:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih burda köşe başı dönerci, köfteci, corbacı, kokareççi var. En pahalısı kokareç. 6 lira. Kızarmış sıcak bütün tavuk 7 lira. Sosyete mekanarına takılırsan tabiki pahalı. Halk mekanları ucuz gene. yani düşündüğün kadar pahalı değil.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
len adem bütün malzemeler hazır herşey tmm da beni düşündüren 1 konu kaldı yemek işini ne yapacağım oğlum ben yemek yemezsem ölürüm len :mrgreen:
kamp yerlerini arayıp yemek işini orada nasıl yapacağım diye bilgi alacağım eğer kafama yatarsa giderim yoksa iptal ederim:p
nede olsa bodrum da lahmacun ayran 50 tl o kadar param yok yani:silent:
hem ben bi lahmacunla doymuyorum:pl:
Bodrumun içinde plaj üstü masada denize sıfır masada yemek yemek istesen bile, normal sıcak yemekler porsiyonu 12-20 lira, bira 6-8 lira, içecekler 3-5 lira. O yazdığınız fiyatlar beach club'larda geçerli tabi oralar da seviye seviye. bir de oralarda harcama limiti yada giriş parası oluyo. Yani mesela içeri girip en az 50 lirayı yiyip içip harcamak zorundasın, harcamazsan da 50 lira ödüyosun giriş parası niyetine.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem kamp yerleri nasıldır peki şehir merkezine yakınmıdır yani markete vs ee sabah akşam kokoreç kızırmış tavuk yiyecek halimiz yok:santa:
hem orda kızarmış tavuk çok pahalı burda 3 tane 10 lira olmadı ben gelirken 20 tane alıp geleyim ne olur ne olmaz.:queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Dardanel ton vaaaaarrr :mrgreen: yurt konserveeeee vaarrrr :mrgreen: barbunya pilakiii vaaarrrr :mrgreen: hayyyydeeeeeee :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kamp yerimi? Yemişim kamp yerini. Belediye sahili, kumsalı ne güne duruyor? :queen: olmadı balık tutarız senle. Tutamadık gider satın alır tuttuk deriz. Çupra, levrek, ne istersin?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Dardanel ton vaaaaarrr :mrgreen: yurt konserveeeee vaarrrr :mrgreen: barbunya pilakiii vaaarrrr :mrgreen: hayyyydeeeeeee :queen:
ya neyse beni tek düşündüren bu konu her daim değişik yemek isteyen birine göre değil galiba bu kamp işleri.:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kamp yerimi? Yemişim kamp yerini. Belediye sahili, kumsalı ne güne duruyor? :queen: olmadı balık tutarız senle. Tutamadık gider satın alır tuttuk deriz. Çupra, levrek, ne istersin?
Adem oğlum bak git her fırsatta özendirip duruyon beni burda :mrgreen: Ekimde Kuzeybatı-Güneybatı rotamı iptal edip çadırı sarıp gelcem bak yanına şimdi :queen: bu ne len yok çipura yok levrek :)

ya neyse beni tek düşündüren bu konu her daim değişik yemek isteyen birine göre değil galiba bu kamp işleri.:cherry:
Tamam işte her daim değişik yemek bi gün dardanel,bi gün yaprak sarma,bi gün barbunya, bi gün sucuk ekmek :cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
balık köpeğiniz olsun sizin. Gider metrodan kipadan alıveririz. Dostlar gelsin yeterki. Burda tonla motor var ama kafa dengi yok. Biraderle kayınço vardı iki titanlı, onlarda askerde.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hımm motorlu çokda Titanlı yok yani orda öylemi :p YBR li olurmu peki? Yada Salcanolu? :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok abi estağfurullah. Üstünde motoru olan 2 teker olsun yeter. Öyle demek istemedim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem orda ki motorlu manitaları görmeye geleceğim abisi sen rahat ol:pl::cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
sağol abi. Vaktım yok. Vakit bulur bulmaz gezecem bayileri. Alacam. Para pek möhüm değil. Nası olsa her ay yatıyo 900 gayme. Bütçem binlira civarı. 2 tane alcam. Şöyle bide reflektörlü falan da oldumu tamdır. Gece için.
oooo Ademcim hayırlı işler:p 1000 gayme parayı sırf montamı yatırcan yani sen şinci:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst