cbf150 resimleri

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
slmm ya bana yardımcı olurmusunuz cbf ile ybr yi kıyaslarsak nasıl birşey önerirsiniz tip önemli değil sağilam ve konforlu olsa yeter acil bilgi verirseniz sevinirim almayı düşünüyorumda teşekkürler

ybr biraz daha ufak
cbf 150cc
ikisindede yetkili servis sıkıntısı çekmessin
cbf biraz daha sessiz çalışıyor ybr a göre
ikiside taş gibi motordur
karar senin tek yapman gereken hangisinin gözüne güzel geldiği ikisininde özellikleri neredeyse aynıdır:rendeer:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Resimlerdeki asaletli/kaliteli duruşu insanı cezbediyor
Otopark problemi (An ye senelik 500 TL ödüyorum) olmasa 2. motor / vitesliye giriş motoru olarak alacam, 2-3 günde bir satılık ilanlarına bakıyorum, bu motorda sitemizden bi üyeye ait galiba
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...vsim-ulasim-ve-gezi-icin-kulnd-40675462/detay
yedek parça bolluğu ve az sorun yaşanacak bir motor gibi geliyor.

Ha bu arada bu yazıyı yazarak konu hortlamış olacak, ama yapacak bişey yok sayın mod. lar, yazı yazmadan PAYLAŞIM yapılamıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
beyler merhaba, yarın sabah bi arkadaşıma cbf150 alıyoruz da benim sormak istediğim bişey var, vakit sıkıntımız olduğundan usta servis falan bulamadık bugün motora kendimiz baktık, motorun arka lastiği olması gerekenden biraz solda gibi geldi bana yani kuyruk plakalık lastik şeklinde yukardan aşağı hizaladığımızda lastiğin ortası plakalık ve far dik bir çizgiye denk gelmiyor, kuyruğa o kadar dikkatli baklım arka peg uzantıları falan çok dengeli duruyor maşada da bi anormallik göremedim ama dediğim gibi lastik arka maşanın sol koluna daha yakın bu normal mi ? bana normal gelmedi, ben mi çok kılım? dik açıyla tam arkadan çekilmiş fotoğraf varsa koyun lütfen bir yandan ben de araştırıyorum... şimdiden teşekkürler




hortlasın konu, gelsin yeni resimler...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
cbf ler zaten arka çamurluk yamuk oluyor bunu farkeden olursa servis düzeltiyor kimi de dikkat etmiyor öyle kullanıyor
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
cbf ler zaten arka çamurluk yamuk oluyor bunu farkeden olursa servis düzeltiyor kimi de dikkat etmiyor öyle kullanıyor

Atın şu adamı dışarı cbf topiğine sızmış , bacadan mı girdi penceredenmi girdi nerden girmiş bu adam :cherry: :p

bende hiç dikkat etmem öyle şeylere ama geçen baktım plakalık 50 cm sağda teker 65 cm solda duruyor :cherry: :p :queen:














aradığın cevaplar alttaki resimde yiğenimmmm :p en az 5 ybr esd yi aynı anda görmek isterükkkk :cherry: :queen:



 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi harbiden bu durm böyle hepsi değil fakat bazı serilerde benim dediğim proplem var:cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi harbiden bu durm böyle hepsi değil fakat bazı serilerde benim dediğim proplem var:cherry:


yamuk olacak tabi honda şekerim , saç kurutma makinası değülll , olabilüüü öle ufak tefek şeyler neyse şaka maka polemik yaratmayalım bu arada valla konuyu ben hortlatmadım gördüğümde hortlamıştı çoktan :cherry:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga elimizde 3 tane olandan var hemde değişik değişik tel cant bile var:thumleft:
cbf nin tel cantlı resmi varsa sende yükle görelim bakalım :queen:



 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aga elimizde 3 tane olandan var hemde değişik değişik tel cant bile var:thumleft:
cbf nin tel cantlı resmi varsa sende yükle görelim bakalım :queen:



[url]http://g1208.hizliresim.com/10/g/bv9bl.jpg[/url]

yenildin iştye yenildin banane banane kaybettin :cherry: en az 5 dedük delüüüüü :cherry: 3 ybr yle çocukmu kandırıyorsun :cherry: :p

tel jant ybr de firen diski göremedim yoksa kampana firenmi ben buna gülerim yiğenim :):cherry:

neyse sen gogıl amcaya sor onda vardır belki 5 ybr esd bir arada , siyah olanın sağ ayak basamağının altında egzosta kaynakmı yapılmış ? bana mı öle geldi esd ler kaç modeldi yauuu ? yepyeni motüre kaynak mı atılır ? yok yok çocuklar misket filan atmıştır :cherry: maviyide siyahın arkasına koymuşlar görünmesin diye kimbilir ondan neler çıkacak :cherry: bak bu kıyağımıda unutma :cherry: sana torpil geçiyorum çaktırmadan :cherry:


ulen ne yaptın ne ettin konuyu bir şekilde ybr ye çevirdinya bebişi öpüyorum sen çok kartsın seni öpemem kusura galma :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga bak benim yazdığım konular hit oluyor demedi deme:mrgreen:
yenilsek te yensekte ybr forewer:pl:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
aga bak benim yazdığım konular hit oluyor demedi deme:mrgreen:
yenilsek te yensekte ybr forewer:pl:

tamam şekerim sen takımları hazırla sazanları düşün mutlu ol taammı ayın 25 ne kadarki sözümüz budur :cherry: gerisini sal gitsin severim ybr yi bakma hoşuma gidiyor aslında emme hondada başka işte , onun şekeri biraz daha fazla sankim bulaşınca yapışıyor adama bırakamıyorsun :)

sürçü lisan ettimse affola saat geç oldu şu benim gınger işi yoğun bir hayli , akşam işten sonra 12 ye kadar takılıyorum elektirik, mekanik sıkıntıları bitmiyor çin malı çok dayanıksız heleki ticari amaçla kullanılıyorsa perişanlık diyebilirim :)

izmit seka park , gölcük, değirmendere ve gebzede inşallah olursa bayramdan sonra komple teknik bakım ve onarım işini alacağım o sebepten sanırım fazla boş vaktim olmayacak :)


 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya irfan abi gene yapmışsın reklamını helal olsun vallaha sana:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst