cbf150 resimleri

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
47
mrhaba arkadaşımm sizden cbf hakınnda bilgi almak istiyorum almayı düşünüyorumm yamaha ybr ile kıyaslarsak hangisini önerirsin motorun tipi hiç önemli değil sadece sağlam ve konforlu olması gerekiyor acil bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

slm mrhaba cbf ile ybr yi kıyaslarsak hangisi daha iyi almayı düşünüyoruzda bilgi almak istedimm acilll cvp verirseniz sevinirimm arkadaşlar tip önemli değil sağlamlık yoltutuş konforr
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
47
slmm ya bana yardımcı olurmusunuz cbf ile ybr yi kıyaslarsak nasıl birşey önerirsiniz tip önemli değil sağilam ve konforlu olsa yeter acil bilgi verirseniz sevinirim almayı düşünüyorumda teşekkürler
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
slmm ya bana yardımcı olurmusunuz cbf ile ybr yi kıyaslarsak nasıl birşey önerirsiniz tip önemli değil sağilam ve konforlu olsa yeter acil bilgi verirseniz sevinirim almayı düşünüyorumda teşekkürler
her ikiside sağlam motosiklettir.
tercih senin tabi
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
19042008068in7.jpg

19042008065dk0.jpg
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
işte buda benim CBF150.
bu ilk aldığımdaki hali.
kpel550ii5.jpg
[/URL][/IMG]
sonra modifiyeler başladı:cherry:
kpel562ep2.jpg
[/URL][/IMG]
kpel563cg1.jpg
[/URL][/IMG]
kpel737vm1.jpg
[/URL][/IMG]
kpel738ge3.jpg
[/URL][/IMG]
kpel739td9.jpg
[/URL][/IMG]
umarım beenirsiniz.
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
13
darısı başımıza artık cbf mi olur ybr mi
bende koyarım o zaman fotoları :)
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
88
@blackberry 4. fotona koptum resmen:mrgreen::mrgreen: fren için başka parmakmı bulamadın:p
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
332
Başka topiclerde aynı yere takılmış millet. ne meraklısı varmı o parmağında. :D Bizim amcaoğlu olur kendileri . Orta parmağıyla sıkıyor fren manetini. O zmn daha kontrollü oluyormuş. şaka bir yana bizde farkında değildik doğrusu. Buraya koymasak yine farkında olmayacaktık. Herkesin dikkatini çekiyor demek ki. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

Fotoğraflara birdaha baktım 5. fotoğrafta hareket halndeykende o parmağı kullanıyor sanki yanlış algılamadıysam. Dur telefon ediyim öyle frenmi sıkılır. ben genelde 3 veya 2 parmakla sıkıyorum. çok yalnış bir teknik. :).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst