Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
89
Anladım hocam yaz okulu 10 güne bitiyor gidince deniyeceğim şu pasta denilen olay lehim yaparken tuhaf kokan sıvımı ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
22,100'e geldik.
18,000'de falan egzozu değiştirip rs,hs türevi bi egzoz aldım.
Dün subap ayarından sonra ses değişti.
O gür sesi gitti http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ubap-ayari-sonrasinda-degisen-motor-sesi.html
konudaki videodaki ses geldi.
Çekişi hızı falan canavar gibi ama sesin bozulması kötü oldu.
Fikri olan var mı,niçin boyle olmuş olabilir,subap ayarının hemen ardından...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu motorun herşeyi iyi güzel ama grenajını bu kadar dandik ve kalitesiz yapan mondialin ben....
İki parça soktum 5-6 saat ugrastım lanet olası parcalarla,vida yuvaları hep kırıldı..
Ulan mukavvadan grenaj yapsalar daha iyi..
:pr:
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
valla hocam geçen bende motoru silerken dikkat ettim..vida yuvalarının yarısı plastikten ayrılmış durumda..:)
hayırlısı dedik gittiği yere kadar artık..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
valla hocam geçen bende motoru silerken dikkat ettim..vida yuvalarının yarısı plastikten ayrılmış durumda..:)
hayırlısı dedik gittiği yere kadar artık..
Öyle valla Kürşat hocam,elinizden geldiğince sakın sökmeyin bi parçasını,serviste hallettirin,çok çok narin grenajı.
2 gündür ağız tadıyla gezemiyorum,naked oldu motor :)
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
:) neyseki elimden fazla gelmiyo.. yoksa bende duramam sökerdim kardeş..:)
hocam ben sana burdanda bişey danışayım mı..:)?
bizim motorlarda bayır yukarı dururken, soğuk halde çalştırmak biraz güçleşiyo gibi geldi bana..?
sana da oluyo mu..??
yoksa buda sadece benim motora özgü mü..?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
:) neyseki elimden fazla gelmiyo.. yoksa bende duramam sökerdim kardeş..:)
hocam ben sana burdanda bişey danışayım mı..:)?
bizim motorlarda bayır yukarı dururken, soğuk halde çalştırmak biraz güçleşiyo gibi geldi bana..?
sana da oluyo mu..??
yoksa buda sadece benim motora özgü mü..?

Nasıl hocam ?
Sabah çalıştırdık,bi 30 saniye kadar rölantide ısındı. Ardından yokuşta çıkarken zorlanıyor mu ?
Doğru mu anladım ?
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
22,100'e geldik.
18,000'de falan egzozu değiştirip rs,hs türevi bi egzoz aldım.
Dün subap ayarından sonra ses değişti.
O gür sesi gitti http://www.motosiklet.net/forum/mt-...ubap-ayari-sonrasinda-degisen-motor-sesi.html
konudaki videodaki ses geldi.
Çekişi hızı falan canavar gibi ama sesin bozulması kötü oldu.
Fikri olan var mı,niçin boyle olmuş olabilir,subap ayarının hemen ardından...
Ömrün bu motorda geçti be Uğurum :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İnşallah'ta bırakmaz :) Bak bu sefer zaman kısıtlamam var diye İzmir'e uçakla geçtim ama artık hallet işlerinin 20 sinden sonra motorla gidelim :)
Kardeşim bi hesap yaptım.
İzmir git gel 900 km
Zc ile yakacağı benzinle yeni motor alınır :queen:
Ama sen geldiysen bi izmit yapın mezit agam ile bekleriz :)
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Kardeşim bi hesap yaptım.
İzmir git gel 900 km
Zc ile yakacağı benzinle yeni motor alınır :queen:
Ama sen geldiysen bi izmit yapın mezit agam ile bekleriz :)
Daha gelmedim kardeşim Bodrum'a geçtim uçakla İstanbul'dan abimin arabasını aldım İzmir'e gittim bir gece kaldım sonra dün gece Bodruma döndüm hala da buradayım büyük ihtimal Pazartesi sabahı dönerim akşamıda canım motorumla İstanbul'a giderim malum okuyom ben ya :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Daha gelmedim kardeşim Bodrum'a geçtim uçakla İstanbul'dan abimin arabasını aldım İzmir'e gittim bir gece kaldım sonra dün gece Bodruma döndüm hala da buradayım büyük ihtimal Pazartesi sabahı dönerim akşamıda canım motorumla İstanbul'a giderim malum okuyom ben ya :mrgreen:

Hadi hayırlısı yoksa sende mi yaz okulunu kazandın :mrgreen:
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
Nasıl hocam ?
Sabah çalıştırdık,bi 30 saniye kadar rölantide ısındı. Ardından yokuşta çıkarken zorlanıyor mu ?
Doğru mu anladım ?


yok hocam ilk çalıştırmada..ben motoru yaptırdıktan sonra (15 gün içinde) iki kez sabahları zor çalıştırdım yine..(el marşı ayak marşı derken bi 15-20 dakika soonra hiç bişey yapmadan kendiliğinden çalştı)..
zor çalştığı zamanlarda motor hafif eğimde kıçı aşağıda kalmıştı tüm gece..
acaba dedim hafif bayırda durduğu için mi sabahları bu kadar zor çalıştırdım ben bunu ...yoksa tamamen tesadüf mü??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
yok hocam ilk çalıştırmada..ben motoru yaptırdıktan sonra (15 gün içinde) iki kez sabahları zor çalıştırdım yine..(el marşı ayak marşı derken bi 15-20 dakika soonra hiç bişey yapmadan kendiliğinden çalştı)..
zor çalştığı zamanlarda motor hafif eğimde kıçı aşağıda kalmıştı tüm gece..
acaba dedim hafif bayırda durduğu için mi sabahları bu kadar zor çalıştırdım ben bunu ...yoksa tamamen tesadüf mü??

Benzin sadece belli bir bölgeye gittiği için çalışmada sıkıntı olmuş olabilir.
Düz zeminde sıkıntısız çalışıyorsa problem yoktur diyebiliriz..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bu durumu okula motorlu saldırı ile protesto etmeyi düşünüyorum kardeşim :)
Gerek yok kardeşim,motora bisi olmasın,bi motor kolay mı alınıyor :)

---------- Post added at 01:51 ---------- Previous post was at 01:49 ----------

inaşalah çalışır hocam...:) yarın bakıcaz düze koydum bu sefer..
İns hocam,çok üstüne düşmeyin bu kadar uğraştırdı sizi artık hakkını vermesi lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst