TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Kısmet bakalım 2.el apache'leri araştırıp duruyorum. Sarı renk istiyorum ama bulunmaz hint kumaşı gibi oda. :pr:

Ben geçen ay bi ara Satıyodum Pek bakan olmadı 2600 km de Sarı .. Gerçi birazda öylesine koymuştum tepkiler ne olcak diye :D Şuan 2800 km De Canavar gibi ..

Bu arada Tokatta bulamam diyodum ama Motul 10w40 buldum bi kaç yerde .. Henüz değişeli 300km oldu ama şu castrolden kurtulmak istiyorum , degıstircem sanırım bi kaç güne ..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
herkese keyifli sürüşler
bugün bir arkadaşın tvs apachesini sirdüm 2012 model
güçle ve gaza hemen cevap veren bir makine beğendim.
yalnız akşam olmasına rağmen ısındı bacaklarım bayaa 30km falan surdum piştim.

ışıklarının otomatik olamaması ve ayaklığı açık unutsan da sürebiliyor olmak negatif geldi.
ama kesinlikle güçlü : )

kendi motorunla kıyaslarmısın lütfen objektif olarak.. sadece performans yönünü baz alarak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:24 ----------

Teşekkür ederim. :)



Kısmet bakalım 2.el apache'leri araştırıp duruyorum. Sarı renk istiyorum ama bulunmaz hint kumaşı gibi oda. :pr:


hehehee sarı bir başa yaau:) bence kendini en çok gösteren renk..
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
118
kendi motorunla kıyaslarmısın lütfen objektif olarak.. sadece performans yönünü baz alarak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:24 ----------




hehehee sarı bir başa yaau:) bence kendini en çok gösteren renk..


Honda cbr 125 var bende ben hızlı gitmek çok sesi çıksın derdi olmayan bir insanım güç olarak TVS ama estetik / 2. el satışı / malzemenin duruşu olarak honda diyeceğim
benzin konusunda TVS ağır basıyor. 2 side başlangıç için ideal zaten asıl problem 2. motorun ne alacak oksa küçük segment motorlarda çok marka tartışması yersiz : )
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Selamlar arkadaşlar kazasız sürüşler herkeze,

Istanbulda ( yaka farketmez ) tavsiye edebileceğiniz tvs servisi var mıdır? 1 hafta önce apache sıfır motor aldım + üzerine ön arka irc lastik ve xenon taktırdım. Şu an 600 km'de geçen gün ilk bakımına gittim. 1 2 sayfa önce bahsetmiştim. Motorun ön diskin den giderken çıt çıt çıt her turda bir ses geliyordu. Servise söyledim fren diski yamuk dediler değiştirdiler. Şimdide şöyle bir sorun çıktı;

Normal seyir halinde giderken ön frene bastığımda hafif veya sert farketmiyor. Ön taraf zıplamaya başlıyor ve ön fren elciği kendini hafif geri itiyor. Hemen gittim servise söyledim. Bu sefer garantiden jantı değiştircez dediler. Açıkcası pek tatmin olmadığım bir ilgi gördüm. 1 hafta içerisinde jant gelir değiştirip birde öyle test edelim dediler. Eğer jant değişti halde sorun düzelmesse başka servise gösterip tvs türkiyeye mail atacağım. Sonuçta 1 haftalık sıfır motor aldık detaylı test etmeden nasıl teslim edebiliyorlar ?

Yardımlarınız için teşekkürler. Umarım memnun kaldığınız tvs servisi vardır?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Selamlar arkadaşlar kazasız sürüşler herkeze,

Istanbulda ( yaka farketmez ) tavsiye edebileceğiniz tvs servisi var mıdır? 1 hafta önce apache sıfır motor aldım + üzerine ön arka irc lastik ve xenon taktırdım. Şu an 600 km'de geçen gün ilk bakımına gittim. 1 2 sayfa önce bahsetmiştim. Motorun ön diskin den giderken çıt çıt çıt her turda bir ses geliyordu. Servise söyledim fren diski yamuk dediler değiştirdiler. Şimdide şöyle bir sorun çıktı;

Normal seyir halinde giderken ön frene bastığımda hafif veya sert farketmiyor. Ön taraf zıplamaya başlıyor ve ön fren elciği kendini hafif geri itiyor. Hemen gittim servise söyledim. Bu sefer garantiden jantı değiştircez dediler. Açıkcası pek tatmin olmadığım bir ilgi gördüm. 1 hafta içerisinde jant gelir değiştirip birde öyle test edelim dediler. Eğer jant değişti halde sorun düzelmesse başka servise gösterip tvs türkiyeye mail atacağım. Sonuçta 1 haftalık sıfır motor aldık detaylı test etmeden nasıl teslim edebiliyorlar ?

Yardımlarınız için teşekkürler. Umarım memnun kaldığınız tvs servisi vardır?

bende alanyada yaşıyorum aynen bende servisi hiç sevmiyorum. çok şükür motor servise muhtaç etmiyor beni hiç sorun çıkarmadı daha lastik bile patlamadı çok şükür. Birazda şans işi galiba
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Aynen öyle yunus bey benimde tek servis gerektiren şu anki (600 km) izlenimlerim ön takım oldu bakalım neler olacak?
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Aynen öyle yunus bey benimde tek servis gerektiren şu anki (600 km) izlenimlerim ön takım oldu bakalım neler olacak?


motor 2200 km lerde benim, 2500 bakımı için servise gitmem lazım. Ama resmen ayaklarım geri geri gidiyor servise gitmemek için. Motora bile binmez oldum 2500 e gelmesin diye :) yamaha servisinde arkadaşım var garanti dışı kalmayacağını bilsem ona götüreceğim. Arkadaşın kendisindede var apache gel hertürlü bakımı yapalım diyor. Olmazsa götürcem servise yapacağını yapsın çıkar çıkmaz direk yamaha servisine sokayım motoru :) değilse içim rahat etmez valla
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Maalesef insanların yarısının ybr veya cbf alma sebepleri servis ve firma geçmişi kalitesi. Tamam apache'nin diğerlerinden artıları çok ama en büyük dezavantajı servis.

Hondada servis ile sıkıntı yaşa ve bunu honda türkiyeye bildir ortalığı ayağa kaldırırsın.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Maalesef insanların yarısının ybr veya cbf alma sebepleri servis ve firma geçmişi kalitesi. Tamam apache'nin diğerlerinden artıları çok ama en büyük dezavantajı servis.

Hondada servis ile sıkıntı yaşa ve bunu honda türkiyeye bildir ortalığı ayağa kaldırırsın.

birde tvs türkiyeye bak. Servis çok alakasız hiç ilgilenmediler adam bıraktı motoru yapmayı yemek yemeye başladılar dedim bana dediği laf yemek vakitleri gelmiştir ondandır diyor, beni sağa sola parça aldırmaya gönderdi diyorum yeterli eleman yoksa böyle bişey isteyebilir diyor. Adam bana servisi savunuyor ya uyuz oldum
 

mfs

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
18
Hacılar motor 2300 km de . Sabah bastım bir iki çaktı çalışmadı sonra baktım akü ışığı yanıyo gösterge falan uçtu. Az bekledim yeniden geldi ama akü ışığı yanıyor. Daha önce hiç kullanmamıştım marş pedalına bi asıldım hemen calıştı. 200 300 metre sonra akü ışığı söndü. İşe gitceğim için su mu olaylarına hiç bakmadım. Akşam iş çıkışında bakalım sıkıntılanırsa servise uğrayacam. Herhalde bu kadar erken bitmez akü .Öğlen bir iki saat güneşte kalıyo Sıcaktan falan mı oldu diye düşünüyom şimdi.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Hacılar motor 2300 km de . Sabah bastım bir iki çaktı çalışmadı sonra baktım akü ışığı yanıyo gösterge falan uçtu. Az bekledim yeniden geldi ama akü ışığı yanıyor. Daha önce hiç kullanmamıştım marş pedalına bi asıldım hemen calıştı. 200 300 metre sonra akü ışığı söndü. İşe gitceğim için su mu olaylarına hiç bakmadım. Akşam iş çıkışında bakalım sıkıntılanırsa servise uğrayacam. Herhalde bu kadar erken bitmez akü .Öğlen bir iki saat güneşte kalıyo Sıcaktan falan mı oldu diye düşünüyom şimdi.

Hocam xenon far'ınız var mı? Eğer yok ise motosikletin şarj sistemindede sıkıntı olabilir. Servis baksın bence
 

mfs

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
18
zenon neyim yok ama gündüz farı falan hep açık kullanıyom. Gerçi o aküden beslenmiyor bildiğim kadarıyla. Bende kaçak falan olabilir diye düşüyorum
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
slm millet yarın motorumu 2500 bakımı için sürat motora götürecem ilk defa gidiyorum,bir kaç usta varmış. hangi ustaya baktırsam.oraya gidipte memnun olduğunuz usta ismi verebilirmisiniz.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Marş pedalının ayağınla boşluğunu alıp kuvvetlice aşağı doğru ittir. Vites boşta olsun ve jikleyi az yarıma getir. Çok kolay çalışıyor.
 
Katılım
23 Mar 2012
Mesajlar
24
Yunus kardes manavgattaki servis ayni zamanda yamaha servisi ve gayet ilgililer musaitsen denemeni tavsiye ederim benim motorla ilgili sadece alt boynuzda sikinti vardi onuda kisa zamanda cozduler ve ustalarida gayet iyi isi bilen insanlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst