- Katılım
- 3 Tem 2010
- Mesajlar
- 453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kurtulduğun iyi olmuş onlardan şimdi ki güzel benim motorda olmuş sağını solunu sıkmışlar ipone 10w50 yağ 30 tl+10tle filtre+30 tl de işçilik toplamda 70 tly bakımı oldu herhalde bisiklet tamircisi(eski servis) motora açık yağ falan koyuyordu o yüzden yapmış olabilir diye düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
bursadan birde fiyat alsana bugün farklı bir fiyat duydum sanki onlardan
Sana zahmet sen fiyat alıp özelden msj atarmısın bana? Sanada çok mahçup oluyorum lütfen kusuruma bakma.