TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Arkadaşlar bu nasıl iştir :pr: :pr: :pr:
5 dk önce sürat motoru aradım. Plaka ile fiyatı 4650 dedi. Plakasız 4150. Oha dedim bende kendi kendime. Ne bu böyle? Niyetine girdik gursağımızda bıraktılar :salut: :salut:


alanyada plaka sigorta dahil 4250 tl :)

ikinci el sıfırdan farksız apacheler var al birini devam et ;)
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alanyada plaka sigorta dahil 4250 tl :)

ikinci el sıfırdan farksız apacheler var al birini devam et ;)

Ben İstanbuldayım. Okmeydanı'nda. Yakınlarda olanlar varsa görüşmek konuşmak tanışmak isterim. Birde eski sayfalarda okudum ben kağıthane surat motoru aradım. Biri demiş sürat motordan almayın felan diye. Sizce ne yapmalıyım? Doğru mu söylüyorlar? Önerebileceğiniz başka bir yer varmı?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar bu nasıl iştir :pr: :pr: :pr:
5 dk önce sürat motoru aradım. Plaka ile fiyatı 4650 dedi. Plakasız 4150. Oha dedim bende kendi kendime. Ne bu böyle? Niyetine girdik gursağımızda bıraktılar :salut: :salut:
birde bursaya bakın derim 0224 272 04 06 beni söyleyin bakımdaki siyah apachenin sahibi dersiniz tanırlar:)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
üstad doğrudur apache ybrden güçlüdür,cbften biraz daha güçlüdür şimdi ben bu apacheyi kullandım ama dediğiniz gibi altımda 50 bg makina varmış gibi hissetmedim,yani öyle bi anlatıyosunuz ki motorumu yakıp gidip apache alasım geliyo:)bu arada 700 kmde bir cbr'ım olsa yeni kasdan bahsediyorum kesinlikle 70-80 i geçmem zaten motor öle rahatta gitmez...

biz altımızda 50 beygirlik makine var demiyoruzki kendi klansmanında rakiplerinden daha iyi kaçıyor diyoruz :) :)

cbr 125r konusuna gelince kusura bakmada kardeşim 7400 tl verdiğim alete basmayacaksam at çöpe gitsin. öyle bir makinenin bütün imkanlarını kullanırdım valla :) 125 in yanına R yazmakla bitmiyor iş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

Ben İstanbuldayım. Okmeydanı'nda. Yakınlarda olanlar varsa görüşmek konuşmak tanışmak isterim. Birde eski sayfalarda okudum ben kağıthane surat motoru aradım. Biri demiş sürat motordan almayın felan diye. Sizce ne yapmalıyım? Doğru mu söylüyorlar? Önerebileceğiniz başka bir yer varmı?

sürat motor mağdurlarını bende duymuştum, bence sen motoru sürat motordan alan arkadaşlarla irtibata geç onlara sor özelden msj at filan. Sonuçta kimse parayı sokaktan toplamıyor herkez parasının karşılığını almak ister
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
120 den sonra cbr yer ama 80 90 a kadar aglatırım aynı hızda hadi dedim kafasını salladı hadi diye önü diktim başladım uzatmaya 2 ye taktım indi kafa tabi ısıklarda durduk kaskı felan çıkarttı heyecandan kaç beygir kardeş yeni apache dahamı güçlü felan dedi sen bana denk gelmemissin kardeş diyince güldü yeni kasa cbr 125 r. Eski lere cıbır diyorum ama yeni kasa güzel hakkı var da içi boş kafa da yapmıyor yapılır da ybr de yapıyor yani
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
anadolu yakasında olsaydın küçükyalı salgın motoru tek geçerdim:cat:
cbr olayına gelince bende eski bir cbr kullanıcısı olarak şunları söyleyim benimki eski kasa 06modeldi 1000kmdeyken arkadaşımdan almıştım 23binde niissan fabrikasının genel müdürüne satmıştım.yani baya yol yaptım o cbr la.makine sağlam ve dengeliydi düz yolda 125e şıp diye çıkardı 135 son noktaydı rampa aşaya 140 ençok. eski kasayı biliyosunuz gayet ince az rüzgar sürtünmesi oluştuğundan o süratı yapıyordu hakkını yemeyelim. amaa gel gelelim apacheye 900km civarına geldi motorum bende artık gazlamaya başladım özellikle 4.vites motoru uçuruyor böyle bi çabuk hızlanma ivmelenme cbr da yok. gel gelelim kıyaslamaya bence bu motorlar uzun bir yolda ya yanyana giderler yada cbr biraz geçer gibi.ama motoru daha güçlü diye değil az rüzgar alıyor daha ince sıska bi motor diye geçerse geçer. en son şunuda söliyim 125cc bir motora 8bin tl de verilmez.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz altımızda 50 beygirlik makine var demiyoruzki kendi klansmanında rakiplerinden daha iyi kaçıyor diyoruz :) :)

cbr 125r konusuna gelince kusura bakmada kardeşim 7400 tl verdiğim alete basmayacaksam at çöpe gitsin. öyle bir makinenin bütün imkanlarını kullanırdım valla :) 125 in yanına R yazmakla bitmiyor iş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------



sürat motor mağdurlarını bende duymuştum, bence sen motoru sürat motordan alan arkadaşlarla irtibata geç onlara sor özelden msj at filan. Sonuçta kimse parayı sokaktan toplamıyor herkez parasının karşılığını almak ister

Henüz kimseden cevap gelmedi. İnşallah yakınlarımda olan birileri çıkar. Bana bir akıl, fikir verirler. Avrupa yakasında süratmotor'dan başka yer yokmudur? Yardımlarınızı bekliyorum.

---------- Post added at 22:00 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

Arkadaşlar nette gezertken denk geldi merakımdan soruyorum. Bunları nasıl yapıyorlar? Tekerleğe led takmış tekerlek dönüyor. Elektriği kablo yoluyla alsa tekerlek döndüğünden bir süre sonra kablolar dolanmaya başlar ve gerilerek kopar. Ama bunlarda öyle bir durum yok. Nasıl oluyor acaba bu?
http://www.youtube.com/watch?v=8F5QYiG5A4o&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=Gg_FpxLzx3g&feature=related

Birde arkadaşlar motorunda Bi-xenon kullanan varmı mercekli olanından? Ben kendim alırsam şahsen ilk işim bu olucak. Sıfır bir apache farı alıp onun üzerinde uygulicam. Yada 2.el temiz birşey bulucam kısmet olursa. Orjinal farı durucak bir köşede. Benim yapmak istediğim aynı bu 2 videodaki gibi. Kendi el becerime güveniyorum. Fakat alternatör'ü yakmaması için yada aküyü öldürmemesi için nasıl bir yol izlerim o konuda sizler yardımcı olursunuz bana biliyorum. Fikirlerinizi bekliyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=IsgmQN7q_iA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=CgL86bLUNzM
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
kardeşim konuşacak fazla bişey yok yani gerçekler bunlar :) cbr 125r kullanan arkadaşım üçüde zaten. Biz duyduklarımızı değil uyguladıklarımızı anlatıyoruz :) daha dün akşam yarıştım yine aynı arkadaşla şuan motoru 700 küsür km ye gelmiş 2012 model cbr 125r. Cocuğun hevesi kırılmasın diye bazen gaz kestim yanyana gittim ama baktım basacam diye uğraşıyor yaptığım tek şey gazı biraz daha açmak oldu yanından uzadımmm gittim :)

Kardeşim bende aynı şeyleri yaşadım ama bazı arkadaşlar bize inanmıyorlarmış...olsun...biz yaşadıklarımıza güvenerek birbirimize inanıyoruz sıkıntı yok :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
Ya bu YBR cilerin hepsi aynı benım patronumda ybr var arkadaslarımda ybr var nerden gecıyolar yaaa...bı kere aradakı 4 beygırı ve 25 cc lık degerı nereye koyacaksınız yada saklayacaksınız arkadaslar 13.5 beygırlık bı makınadan bahsedıyoruz ve 9 beygırlık bı makınadan bahsedıyorsun lutfen yapmayınn yaaa :) guluyorum soledıklerınıze....

valla ben tecrubelerimi yazıyorum buraya...öyle yok 3.5 hp fazla,yok torku yüksek diye buraya yazıp olmuyor.hatta bir keresinde bayır aşağı apacheyle yarışıyorduk bende o zamanlar ybr vardı ilk baştan fark attı ama sonra yetişip 5. vites kesicide geçtim apacheyi cünkü apache öyle kolay devir ceviren bi makina değil :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
valla ben tecrubelerimi yazıyorum buraya...öyle yok 3.5 hp fazla,yok torku yüksek diye buraya yazıp olmuyor.hatta bir keresinde bayır aşağı apacheyle yarışıyorduk bende o zamanlar ybr vardı ilk baştan fark attı ama sonra yetişip 5. vites kesicide geçtim apacheyi cünkü apache öyle kolay devir ceviren bi makina değil :)
olacak iş değil arkadaşım bana hiç mantıklı gelmedi. tartışmaya gerek yok bence
daha önceki motorum sanlg marka ybr nin benzeriydi ybr yi tokatlardım ve düz yolda 110 la sabit gidebilirdim ama apache de 120 125 gidebiliyorsun.
ybr kalkışta da son hızdada geri kalır. birtane ybr tokatladı antalyada ama kesin ayarlıydı :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Henüz kimseden cevap gelmedi. İnşallah yakınlarımda olan birileri çıkar. Bana bir akıl, fikir verirler. Avrupa yakasında süratmotor'dan başka yer yokmudur? Yardımlarınızı bekliyorum.

Len sürat motoru niye kötülüyonuz :D benim makineyi ordan aldım ..konyadan kalktım gittim yemeklerini yedim güzelce misafir ettiler .. aynı günde peşimden bedava kargoyla yolladılar .. gayette memnun kaldım .. hatta garanti kitapcığımı unutmuştum onuda kargoyla (yanında hediyeleriyle) yollamışlardı .. kafanız rahat olsun bi sorun çıkmaz .. Salgını bilmiyorumda Yaşar motor hakkındada bi kaç şey duydum .. çıkan en ufak pürüzde millet çamur atmayı seçiyor ..

Bide geçen arkadaşın motor şahinin altına girmiş daha 500 kmde apache .. 400 tl civarı masrafı vardı yedek parça için her yeri aradık hemen hemen .. En ucuz sürat motor çıkardı fiyatı .. Ha yine pahalıydıda .. kötünün iyisi yani .. :)

Daha dün Cbr kullandım 2008 .. arkadaşla takasladık denedik .. makine hoş güzel kötülemem şimdi .. Çocuk dolaşıp geldi ilk sözü ''abi ne kadar atik bu makine'' oldu .. gerisi boş diye düşünüyorum ..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
olacak iş değil arkadaşım bana hiç mantıklı gelmedi. tartışmaya gerek yok bence
daha önceki motorum sanlg marka ybr nin benzeriydi ybr yi tokatlardım ve düz yolda 110 la sabit gidebilirdim ama apache de 120 125 gidebiliyorsun.
ybr kalkışta da son hızdada geri kalır. birtane ybr tokatladı antalyada ama kesin ayarlıydı :)
geçerde geç polemiğe girmemek lazım sanal ortamda bunu anladım :)
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
20
merhaba arklar size günlerdir kafamı kurcalayan bi soru sorucam. ben 0 apaci almayı düşünüyordum. yalnız bazı abilerim buna karşı çıktılar 1 sene sonra 150cc bir motor sana yetmiycek daha güclü bir motor istiyeceksin ve o motoru almak için aldığın apaçiyi satıcaksn ve 0 aldığın için çok zarara gireceksin dediler. benim düşüncemdede bana ileriki zamanlarda yetmiyeceğiydi. fakat o zamanın 1 sene değilde 2 3 sene olacağını düşünüyordum. bu sordugum abiler beni 2. el çinli markalara yönlendirdiler biraz takıl az zararla satıp biraz daha para biriktirip biraz daha güçlü motor alırsın diye. bu arada scooterdan geçiş yapıyorum yani yapıcam inş. sizce ne yapmalıyım ???
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
merhaba arklar size günlerdir kafamı kurcalayan bi soru sorucam. ben 0 apaci almayı düşünüyordum. yalnız bazı abilerim buna karşı çıktılar 1 sene sonra 150cc bir motor sana yetmiycek daha güclü bir motor istiyeceksin ve o motoru almak için aldığın apaçiyi satıcaksn ve 0 aldığın için çok zarara gireceksin dediler. benim düşüncemdede bana ileriki zamanlarda yetmiyeceğiydi. fakat o zamanın 1 sene değilde 2 3 sene olacağını düşünüyordum. bu sordugum abiler beni 2. el çinli markalara yönlendirdiler biraz takıl az zararla satıp biraz daha para biriktirip biraz daha güçlü motor alırsın diye. bu arada scooterdan geçiş yapıyorum yani yapıcam inş. sizce ne yapmalıyım ???
motordan 5-6 sonra kesin sıkılmaya sana hiç gitmiyormuş gibi ara ara gelmeye başlıyca doğru ama gerisi için bi yorumda bulunamıycam.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Yakıt önemli ise yani doğrusu çok. Kullanıyosan küçük cc çok iyi ama senede 3000 km yapıyoruz dersen 250 lik bisi al direk tvs 110 yakar 250 cc ler 200 250 arasında. Fark ciddi ben işe gidip geliyorum cc büyümeye kalksam 600 den asaa almam kesinlikle 250 likler ortalama 1 ay sonra bayar yanından kimse gecmesse kral sensin 600 luk yanasınca kedi ciğer durumu baş gösteriyor 4 silindir başka 500 bin yakar o daha başka
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
20
5-6 ay mı demek istedin ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------

bende bi kawasaki er 5 felan düşündüm bi sonraki motoru :D bu hafta alıcaktım apaciyi işte kafamı çok karıştırdılar uyku uyuyamıyorum artık o dereceye geldim :D sabah aksam ne yapsam sorusu var kafamda.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar bu nasıl iştir :pr: :pr: :pr:
5 dk önce sürat motoru aradım. Plaka ile fiyatı 4650 dedi. Plakasız 4150. Oha dedim bende kendi kendime. Ne bu böyle? Niyetine girdik gursağımızda bıraktılar :salut: :salut:

bende sürat motordan aldım.ruhsat işlemlerini ben kendim hallettim.. 130tl civarı trafiğe verdim.. 113tl sigorta.. 20tl ek1 ve dosya parası..ve plaka masrafı var..
ayrıca paylaştığın linkler için teşekkür ederim..çok faydalı oldu
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
Günaydın arkadaşlar acil bir sorunum var. Bu sabah motoru çalıştırdım işe gittim. Park ederken motoru birinci vitesde elimi debriyajdan çekince doğal olarak makina stop etti. Sonra bir daha çalıştırayım dedim ve çalışmadı. Ne yaptıysam olmadı. Ekran çalışıyor fakat marş'a bastığımda marş sesini sadece sinek gibi bir vızıltı duyyorum. Sizce sorun ne olabilir? motoru alalı 1 hafta oldu daha yeni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

Günaydın arkadaşlar acil bir sorunum var. Bu sabah motoru çalıştırdım işe gittim. Park ederken motoru birinci vitesde elimi debriyajdan çekince doğal olarak makina stop etti. Sonra bir daha çalıştırayım dedim ve çalışmadı. Ne yaptıysam olmadı. Ekran çalışıyor fakat marş'a bastığımda marş sesini sadece sinek gibi bir vızıltı duyyorum. Sizce sorun ne olabilir? motoru alalı 1 hafta oldu daha yeni.

Ayak marşı ile çalıştırdım motoru ve bekledim. Ardından normal marş ile tek seferde çalıştı sıkıntı ortadan kalktı. Sanırım sorun akudendi bugün ilk bakıma gideceğim problemi bildiririm. Teşekkürler herkeze
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
Günaydın arkadaşlar acil bir sorunum var. Bu sabah motoru çalıştırdım işe gittim. Park ederken motoru birinci vitesde elimi debriyajdan çekince doğal olarak makina stop etti. Sonra bir daha çalıştırayım dedim ve çalışmadı. Ne yaptıysam olmadı. Ekran çalışıyor fakat marş'a bastığımda marş sesini sadece sinek gibi bir vızıltı duyyorum. Sizce sorun ne olabilir? motoru alalı 1 hafta oldu daha yeni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------



Ayak marşı ile çalıştırdım motoru ve bekledim. Ardından normal marş ile tek seferde çalıştı sıkıntı ortadan kalktı. Sanırım sorun akudendi bugün ilk bakıma gideceğim problemi bildiririm. Teşekkürler herkeze

O bendede var ... ama bendeki sorun xenon un cok ceyran tuketmesı...Uzun yolculuklarda akuyude bıtırıyor ve sabah calısmıyor..senın belkı kutupbası felan oynamıstır..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

valla ben tecrubelerimi yazıyorum buraya...öyle yok 3.5 hp fazla,yok torku yüksek diye buraya yazıp olmuyor.hatta bir keresinde bayır aşağı apacheyle yarışıyorduk bende o zamanlar ybr vardı ilk baştan fark attı ama sonra yetişip 5. vites kesicide geçtim apacheyi cünkü apache öyle kolay devir ceviren bi makina değil :)

Bende Tecrübelerimden bahsedıyorum benım motorum bır senedır bende ve cok uzun yol yaptım....Motorunun torklu ve seri olması ıkı kısıyle bayır cıkarkende onemlıdır.Veya gazlamak ıstedıgınde sana yasattıgıda ayrı bı zewktır.ben bu motoru aldıgıma serwıs harıc baska hıcbısekılde pısman olmadım.benı hıc yolda bırakmadı.parca konusunda da hıc uzmedı...Yanı konumuz sadece sureklı hızlanmak deıl arkadasım konumuz makınenın dıgerlerden torklu olması....( 150 liklerin içinde )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst