- Katılım
- 4 Eyl 2011
- Mesajlar
- 59
beyler bu apache yi o kadar da büyütmeyin hız konusunda.iyi açılmış bi ybr apache yi tokatlıyor.buna eski yıllarda çok tanık oldum.ben de ybr var ken az tokatlamadım apache leri![]()
Sürücüler aynı ustalıkta ve iki makinanında rodajı temiz yapıldıysa ybr nin apache geçmesi imkansız. Hem silindir hacmi, hemde beygir olarak daha fazla