TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
59
beyler bu apache yi o kadar da büyütmeyin hız konusunda.iyi açılmış bi ybr apache yi tokatlıyor.buna eski yıllarda çok tanık oldum.ben de ybr var ken az tokatlamadım apache leri :)

Sürücüler aynı ustalıkta ve iki makinanında rodajı temiz yapıldıysa ybr nin apache geçmesi imkansız. Hem silindir hacmi, hemde beygir olarak daha fazla :)
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
ybr yavaş geçsin:D dün 10 000 km ybr esd tek kişi, ben 2011 apache 2800 kmde 2 kişi. sağından, solundan, düzde, yokuşta tokat manyağı yaptım:D ybr arkadaşımındı sürekli dip gaz adam:D
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
409
Sürücüler aynı ustalıkta ve iki makinanında rodajı temiz yapıldıysa ybr nin apache geçmesi imkansız. Hem silindir hacmi, hemde beygir olarak daha fazla :)

orası doğru ama benim bu söylediğimde doğru.hadi yalan olsun ben niye apacheleri kötüleyim sonuçta benim motorumda apache :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
beyler bu apache yi o kadar da büyütmeyin hız konusunda.iyi açılmış bi ybr apache yi tokatlıyor.buna eski yıllarda çok tanık oldum.ben de ybr var ken az tokatlamadım apache leri :)

Ya bu YBR cilerin hepsi aynı benım patronumda ybr var arkadaslarımda ybr var nerden gecıyolar yaaa...bı kere aradakı 4 beygırı ve 25 cc lık degerı nereye koyacaksınız yada saklayacaksınız arkadaslar 13.5 beygırlık bı makınadan bahsedıyoruz ve 9 beygırlık bı makınadan bahsedıyorsun lutfen yapmayınn yaaa :) guluyorum soledıklerınıze....
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
merhaba arkadaşlar ne var ne çok :)
havalar aşırı derece sıcak.bu havada ya klimalı araban olacak (şirket arabamızda olmasa yandık :D ) yada bi motorun olacak. Dün İstanbulda bi trafiğe takıldık eyüp-alibeyköy civarıydı.millet kontak kapattı.bende indim arabadan beni yoldan alırsın dedim arkadaşa tam 5km yürüdüm geldi arkamdan :p eve 3 dk yol kalmıştı. Bu nedir arkadaş. Kurban olayım trabzonun yollarına :) istanbulda ke-sin-lik-le motor şart.yanımızdan vızır vızır geçiyorlardı içim cız ediyordu :D
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
apache forever :cat: gelecek sezon sıfırını alacağım belki rtr180 gelir ozamana
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
apache forever :cat: gelecek sezon sıfırını alacağım belki rtr180 gelir ozamana

180likte daha çok titreşim varmış:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

merhaba arkadaşlar ne var ne çok :)
havalar aşırı derece sıcak.bu havada ya klimalı araban olacak (şirket arabamızda olmasa yandık :D ) yada bi motorun olacak. Dün İstanbulda bi trafiğe takıldık eyüp-alibeyköy civarıydı.millet kontak kapattı.bende indim arabadan beni yoldan alırsın dedim arkadaşa tam 5km yürüdüm geldi arkamdan :p eve 3 dk yol kalmıştı. Bu nedir arkadaş. Kurban olayım trabzonun yollarına :) istanbulda ke-sin-lik-le motor şart.yanımızdan vızır vızır geçiyorlardı içim cız ediyordu :D

metrobuste de sıkıntılar başladı yollarda böyle giderse motor satışları patlıcak heralde:)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
apache'yide kullandım ama titreşim cbden çok geldi bana:)

birde cbr125'i tokatlıyorum filan diyen arkadaşlar,cbr'ı yetişiyorum desinler olur ama bu tarz konuşmalar basit geliyor:)

walla ben motorumu abartmıyorumm arkadaslar ınanmayan varsa gelsın gorsun hatta ısteyene cbr 125 r ı surmeyıde teklıf edıyorum :)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
cbr 125 apacheyi spn süratte geçer arkadaşlar.

doğru cbr son hızda geçer apacheyi geçtide.
Benim motor 2012 model 2250 km de.
Geçenlerde manavgat motorsiklet festivaline gittim 3 tane cbr ve 1 apache. Apache benim motor zaten.

Cbr ın bitanesi 2010 diğeri 2011 diğeri 2012.

Kalkışta hiçbiri geçemedi beni, geçmeside mümkün görünmüyordu zaten. benim motor ön kaldırıp direk fırlıyordu. Beni sadece enişte geçti 2 tanesi onlar biri 140.. Diğeri 145 yaptı ama düzyolda hiçbiri 135 i geçmiyor. 2012 modeli süren arkadaş biraz kiloluydu ve motoru daha 500 km deydi o manavgata giderkende dönerkende hiç geçemedi. Dediğim gibi sadece enişte 6. Vitesleri sayesinde geçtiler. Düz yolda hiç apache geri kalmıyor hatta geçiyorda. resimler profilmde vardı
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
76
doğru cbr son hızda geçer apacheyi geçtide.
Benim motor 2012 model 2250 km de.
Geçenlerde manavgat motorsiklet festivaline gittim 3 tane cbr ve 1 apache. Apache benim motor zaten.

Cbr ın bitanesi 2010 diğeri 2011 diğeri 2012.

Kalkışta hiçbiri geçemedi beni, geçmeside mümkün görünmüyordu zaten. benim motor ön kaldırıp direk fırlıyordu. Beni sadece enişte geçti 2 tanesi onlar biri 140.. Diğeri 145 yaptı ama düzyolda hiçbiri 135 i geçmiyor. 2012 modeli süren arkadaş biraz kiloluydu ve motoru daha 500 km deydi o manavgata giderkende dönerkende hiç geçemedi. Dediğim gibi sadece enişte 6. Vitesleri sayesinde geçtiler. Düz yolda hiç apache geri kalmıyor hatta geçiyorda. resimler profilmde vardı


Konuş Kardeşim konus bunlar benı dınlemıyolar honda nın ısmı var :) sadece
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen üzerine otur ve sür ondan sonra karar ver arkadaşım. motor titriyor titreşim var.
pazarlama sayfasına döndürdün ayrıca burayı :wiinkk:

İyilik yapalım dedik yaranamadık :(

---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

Merhaba ;
Arkadaşım Apache ile ilgili titreşimle ilgili kafamda soru işareti var diosan sen git cbf al ybr al... Amma bi apache yanından tam gaz geçtiği zaman sakın yetişmeye çalışma cunkı yetişemessin....2011 model 125r honda ile bile kapıştım peşime gelemiyo.çünki makine torklu bi makine... Ancak titreşimi sofore hissettirmiyor arkada oturan artççı daha cok hıssedıyor. hatta uzun yolculuklarda ayagım uyustu dıyen bıle var tıtresımden bu arada 6500 de motorum ve 2011 model :) düşüncelerimi paylaşmak istedim...

Cbf, Ybr değil gider 100'lük cup bile alırım. Sen benim yanımdan 1 değil 10 kerede geçsen birşey değişmez bende. Kendi egolarımı irademi kontrol etmesini bilen bir insanım. Altımda olan motorun özelliklerini, gidişini, durumunu illa biliyor olurum. Sen gelip beni geçmişsin umurumda olmaz. Hızla pek bir alakam yoktur benim. Yeri gelir hızda yaparım. Ama egolarımı tatmin etmek için beni geçen birinin peşinden tam gaz gidipte ne motorumu hırpalarım, nede yorarım. Sen kendi düşüncelerini belirtmişsin. Apache gelir geçer sende bakarsın, işte hiç yetişmeyi deneme tarzından düşüncelerini bildirmişsin. Diyelim sende Audi a3 var yanından ferrari yada porsche geldi geçti. Yetişemeyeceğini bile bile sonuna kadar basarmısın? Yoksa sende arkasından bakarmısın? Bu sorunun cevabını sende bende biliyoruz. Apache, Ybr, Cbf'de böyle birşey. Altında ki motorun gücünü sınırını biliyorsan, motoru seninkinden iyi kuvvetli olan birinin arkasından basıp ne motoru yormana luzum var nede hırpalamana. Olan senin parana senin motoruna olur. Bende uygun bir dille düşüncelerimi belirtmek istedim. İnşallah kimseler tarafından yanlış anlaşılmam.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Konuş Kardeşim konus bunlar benı dınlemıyolar honda nın ısmı var :) sadece

kardeşim konuşacak fazla bişey yok yani gerçekler bunlar :) cbr 125r kullanan arkadaşım üçüde zaten. Biz duyduklarımızı değil uyguladıklarımızı anlatıyoruz :) daha dün akşam yarıştım yine aynı arkadaşla şuan motoru 700 küsür km ye gelmiş 2012 model cbr 125r. Cocuğun hevesi kırılmasın diye bazen gaz kestim yanyana gittim ama baktım basacam diye uğraşıyor yaptığım tek şey gazı biraz daha açmak oldu yanından uzadımmm gittim :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
O açılmış ybr yi 5 e takmadan gecmessem motoru ybr nin sahibine veririm idda ediyorum
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
arkiler kısmet olursa ramazandan sonra Adana - Antalya gidiş geliş yapıcam. git gel + gezmelerler 1400 km yol yapacam sanırsam. bi arkadaş daha olsaydı iyiydi ama yanlızlığında başka bi güzelliği vardır heralde :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
kardeşim konuşacak fazla bişey yok yani gerçekler bunlar :) cbr 125r kullanan arkadaşım üçüde zaten. Biz duyduklarımızı değil uyguladıklarımızı anlatıyoruz :) daha dün akşam yarıştım yine aynı arkadaşla şuan motoru 700 küsür km ye gelmiş 2012 model cbr 125r. Cocuğun hevesi kırılmasın diye bazen gaz kestim yanyana gittim ama baktım basacam diye uğraşıyor yaptığım tek şey gazı biraz daha açmak oldu yanından uzadımmm gittim :)

üstad doğrudur apache ybrden güçlüdür,cbften biraz daha güçlüdür şimdi ben bu apacheyi kullandım ama dediğiniz gibi altımda 50 bg makina varmış gibi hissetmedim,yani öyle bi anlatıyosunuz ki motorumu yakıp gidip apache alasım geliyo:)bu arada 700 kmde bir cbr'ım olsa yeni kasdan bahsediyorum kesinlikle 70-80 i geçmem zaten motor öle rahatta gitmez...
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu nasıl iştir :pr: :pr: :pr:
5 dk önce sürat motoru aradım. Plaka ile fiyatı 4650 dedi. Plakasız 4150. Oha dedim bende kendi kendime. Ne bu böyle? Niyetine girdik gursağımızda bıraktılar :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst