- Katılım
- 6 Şub 2012
- Mesajlar
- 1,948
- Motosikleti
- Bajaj Dominar 250
Kısmet bakalım 2.el apache'leri araştırıp duruyorum. Sarı renk istiyorum ama bulunmaz hint kumaşı gibi oda.r:
Ben geçen ay bi ara Satıyodum Pek bakan olmadı 2600 km de Sarı .. Gerçi birazda öylesine koymuştum tepkiler ne olcak diye
Bu arada Tokatta bulamam diyodum ama Motul 10w40 buldum bi kaç yerde .. Henüz değişeli 300km oldu ama şu castrolden kurtulmak istiyorum , degıstircem sanırım bi kaç güne ..


