alanyadan balıkesir erdek festivaline

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar bir kaç gün önceden kütahyadaki ahmet abi ile eskişehirdeki festivale gitme kararı verdik bunu ıspartadaki meriç arkadaşımlada konuştum bende izin alırsam gideyim dedi ok dedim ancak eskişehirdeki festival kendi aralarında olacağı az kişi gelecek flan haberi alınca vaz geçtik ve balıkesir erdeğe gitme kararı verdik bize biraz uzun ve yorucu olacaktı ancak uzun yolları seven biri olarak vız gelir dedik ve 29 haziran cuma günü çıktık yola tabiki alanyadan ıspartaya kadar tek gittim

işte rotamız;

rota.png


ve motorumuz hazır çıkıyoruz yola

1_800x533.jpg


2_800x533.jpg


ve km mizide çekelim 235 km yol yaptım tek kontak

7_800x533.jpg


acele etmemden dolayı 800 km lik yol beni bekliyor sonuç da ıspartaya kadar hiç durmadan gittim ve vardığım anca meriçin motoruyla iki salcano kardeşi kavuşturduk :)

3_800x600.jpg


4_800x533.jpg


5_800x533.jpg


6_800x533.jpg


ve ilk durağımız ısparta keçiborlu afyon sandıklı arasında bir petrolde yaptık

8_800x533.jpg


9_800x533.jpg


10_800x533.jpg


ve ikinci molamızda gene bir petrolde ve kütahya afyon arasında yaptık

11_800x533.jpg


12_800x533.jpg


13_800x600.jpg


14_800x600.jpg


15_800x600.jpg


ve sonunda kütahya ya vardık ve ahmet abinin salcanosu ile 3 kardeşi birleştirdik hasret gidersinler demi :)

16_800x600.jpg


17_800x600.jpg


18_800x533.jpg


ahmet abinin evindeyiz

20_800x533.jpg


21_800x533.jpg


22_800x533.jpg


gidiş dönüş rotasına bakıyoruz yüz yüzeyken nerlerden gitsek diye :)

23_800x533.jpg


ve 491 km olmuş ve komple depoları dolduruyoruz normalde daha benzin vardı ama deneme yapmak için doldurdum bende ve 48 tl aldı

24_800x533.jpg


gezimiz baya bir gecikmeli olarak devam etti biz 2 gibi vardık kütahyaya ancak ahmet abinin çalışmasından dolayı mesainin bitmesini bekledik ardından yemek flan ekstra işler derken 7:30 u geçti çıkmamız ve koyulduk yola ve ilk mola yerinden

25_800x533.jpg


27_800x600.jpg


28_800x600.jpg


ve baya bir gittikten sonra polis çevirmesine giriyoruz kontrol amaçlı durdurdular

26_800x533.jpg


ve tabiki resim çekiniyoruz

29_800x533.jpg


30_800x533.jpg


artık gece 12 civarı oldu ve bursa çıkışında çevre yolunun bitmesinden sonra mola veriyoruz

31_800x533.jpg


32_800x533.jpg


33_800x533.jpg


ahmet abi doping alıyor kendine :)

34_800x533.jpg


35_800x533.jpg


36_800x533.jpg


37_800x533.jpg


sonunda vardık ve çadırımızı kurduk gece 2 civarında vardık festivale

38_800x533.jpg


festival yerine pek sevmedim dar ve ufak kalmış :(

39_800x533.jpg


40_800x533.jpg


hemen meriç telefona sarılıyor :)

41_800x533.jpg


artık festivalden kareler

42_800x533.jpg


43_450x600.jpg


44_800x600.jpg


45_800x600.jpg


46_800x600.jpg


47_800x600.jpg


48_800x533.jpg


49_800x533.jpg


sabah 7:30 da ayaktaydım yatamadım nedense mericide uyutmadım kalk dedim ne işin varda yatıyon ben ayaktayken sana yatmak yanaşır mı dedik ve uyandırdım garibi ne güzelde uyuyacaktı :) tabi onu 8:30 gibi uyandırdım ben 1 saat dolaştım biraz etrafı ve kahvaltı menüsü simit :)

50_800x533.jpg


51_800x533.jpg


ve festivalden görüntülere devam

52_800x533.jpg


53_800x533.jpg


54_800x533.jpg


55_800x600.jpg


56_800x600.jpg


57_800x600.jpg


58_800x600.jpg


59_800x600.jpg


60_800x533.jpg


61_800x533.jpg


62_800x533.jpg


63_800x533.jpg


64_800x533.jpg


65_800x533.jpg


ve sonunda ahmet abi uyanıyor maşallah iyi uyudu

66_800x533.jpg


67_800x533.jpg


68_800x533.jpg


69_800x533.jpg


70_800x533.jpg


711_800x600.jpg


71_800x533.jpg


72_800x533.jpg


73_800x533.jpg


74_800x533.jpg


75_800x533.jpg


76_800x533.jpg


ve tabiki geldiğim km yi çekiyorum 820 km olmuş :)

77_800x533.jpg


ve korteje çıkıyoruz ben dedim meriç senle gelem giderken resim çekerim 3 motor çıkmaaya gerek yok ve iyikide çıkmamışım artçı olmak böyle kortejlerde daha iyi oluyor
:)

78_800x533.jpg


79_800x533.jpg


80_800x533.jpg


81_800x533.jpg


82_800x533.jpg


83_800x533.jpg


84_800x533.jpg


85_800x533.jpg


86_800x533.jpg


87_800x533.jpg


88_800x533.jpg


89_800x533.jpg


90_800x533.jpg


91_800x533.jpg


92_800x533.jpg


93_800x533.jpg


94_800x533.jpg


95_800x533.jpg


96_800x533.jpg


97_800x533.jpg


98_800x533.jpg


99_800x533.jpg


100_800x533.jpg


101_800x533.jpg


102_800x533.jpg


103_800x533.jpg


104_800x533.jpg


105_800x533.jpg


106_800x533.jpg


107_800x533.jpg


arkadaşlar yarışlar devam ederken kafamız atıyor buradan direk 800 km tekrar yolumuz var zaten ve pazar günüde meriç arkadaş işe başlayacağından yetişemeyiz yetişsek bile yorucu olur diyerekten manisaya gitme kararı alıyoruz cumartesi 6 civarında babası orda hem onuda görmüş olacak meriç çıkıyoruz ve varıyoruz manisaya yollarda hiç durmuyoruz bas bas gidiyoruz aslında o yönden pek resim yok yollarda manisadan da sabah 7 de çıkıyoz yola ve ilk mola yeri sandıklı ve motormun karnbı açıkmış kütahyadan beri benzin almadım bu arada rekorada imza attım bu gezide 100 km de 2,1 litre yaktı motor 670 km gittim ve 59 lira yakıt aldı toplamda 62-63 lira alıyor full boş demekki tam bitene kadar gitseydim 710-720 yapacaktı

491 de almıştım 161 oldu yani 1161-491=670 km

108_800x533.jpg


109_800x533.jpg


110_800x533.jpg


111_400x600.jpg


ve mola vermeden basıyoruz ıspartaya 60 km kala son mola veriyoruz

112_800x533.jpg


113_800x533.jpg


114_800x533.jpg


ve ıspartadan ayrıldım meriç kardeşimden ve alanyaya kendim geldim yine tek kontak ancak yollar aşırı sıcak baya terletti beni ve 698 km oldu

115_800x533.jpg


toplamda 1700 km yol yaptım kendi adıma arkadaşlar ve pek resim yok yollardan kusura bakmayın inş. bir dahakilere daha güzel resimşlerle sizlerle beraber olcam k.ib. a.e.olun hayırlı güzel sürüşler dilerim
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
seneye kısmet olursa bende gelirim yaşamak lazım bu havayı :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Emeğine tekerine sağlık.Oldukça uzun yol tepmişsin ,motorun hem çok az yakmış hem de dayanıklıymış,
Paylaşım için teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Tekerinize sağlık güzel gezi olmuş kazasız sürüşler. :) o kadar kmye Maşallah :) darısı bizim motorun başına :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Ellerinize sağlık. Bizim motorları bayağı yormuşsunuz.:)

sağol abi aynen çok yol tepdiler ama yormadan 80-90 arası genelde geldik :)

Emeğine tekerine sağlık.Oldukça uzun yol tepmişsin ,motorun hem çok az yakmış hem de dayanıklıymış,
Paylaşım için teşekkürler.:rendeer:

sağol abi teşekkürler sonuç da yamaha ybrnin çakması aynı motor olunca yolda bir şey olcak diye korkmuyorum alıyorum anahtarı benzini koyup çıkıyorum :)

Tekerinize sağlık güzel gezi olmuş kazasız sürüşler. :) o kadar kmye Maşallah :) darısı bizim motorun başına :)

sağol abi aynen size de Allah nasip etsin inş. nice uzun kmler
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
işte motor aşkı diye buna derim bu motorla bukadar yol valla bravo kardeşim.
3 arkadaş epey eyşenceli geçmişe benziyor yolculuk.gezilerinin devamı dileği ile tekerine sağlık.

depo üstü çantayı nereden aldın kullanışlı mı?hacmi yeterli oluyor mu?ben de amayı düşünüyorum da o yüzden
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Balıkesir'in bir ilçesinde olmama rağmen çalısdığım üzere gelemedim çok üzüldüm seneye allah nasip ederse geleceğim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Gayet güzel bir gezi oldu.Fatih e ve ahmet abiye teşekkür ediyorum.Bu salcano ile ilk uzun yolum.Geziden döndüğümde söylediğim tek şey iyiki bu motosikleti almışım oldu.Şiddetle tavsiye ediyorum
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
fatihim tekerine sağlık..:) vallahi bravo..:thumleft: kelimeler kifayetsiz kaldı...:sunny: adamın dibisin ulem... aferin sana.. harbi motorcu seni :cat:
 
Katılım
10 May 2010
Mesajlar
110
fatih im yine çok güzel bir gezi yapmışsın kazasız belasız gidip gelmene çok sevindim allah tekerine taş değdirmesin bu arada salcanocuları topluyorsun etrafına
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
33
Güzel gezi yapmışsın ellerine sağlık.ilerde belki beraber gezi yaparız..
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Fatih arkadaşım tekerine ve yüreğine sağlık. :cat:
Biz Çanakkale' liyiz ancak gerek maddiyat gerekse iş-güç olmasından bu gezilere vakit ayıramıyoruz. :pr:
Sen taa alanya dan kalk gel, Helal olsun valla..:cherry:
Yolun açık tekerin düz bassın. Ha bu arada aldıracaksın bana bir salcano :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
işte motor aşkı diye buna derim bu motorla bukadar yol valla bravo kardeşim.
3 arkadaş epey eyşenceli geçmişe benziyor yolculuk.gezilerinin devamı dileği ile tekerine sağlık.

depo üstü çantayı nereden aldın kullanışlı mı?hacmi yeterli oluyor mu?ben de amayı düşünüyorum da o yüzden

sağol abi teşekkür ederim evet bizim açımızdan eğlenceliydi baya depo sütüne gelirsek ben 2 el aldım bir motorcudan kask mont depo üstü flan toplu aldım ama internetde baktım 70-75 e vardı bu tip de

Balıkesir'in bir ilçesinde olmama rağmen çalısdığım üzere gelemedim çok üzüldüm seneye allah nasip ederse geleceğim.

bende manavgata gidememiştim hastalandığımdan banada 55 km idi kısmet meselesi :)

Manisa da nereye geldiniz. Gezi cok iyi olmus..

manisa merkezdeydik meriçin babası var merkezde

Gayet güzel bir gezi oldu.Fatih e ve ahmet abiye teşekkür ediyorum.Bu salcano ile ilk uzun yolum.Geziden döndüğümde söylediğim tek şey iyiki bu motosikleti almışım oldu.Şiddetle tavsiye ediyorum

o meriç hoş geldin senin adına çok iyi oldu ya hem motoru açtın uzun yolda hemide baya alışmış oldun inş. daha çok gezeriz

fatihim tekerine sağlık..:) vallahi bravo..:thumleft: kelimeler kifayetsiz kaldı...:sunny: adamın dibisin ulem... aferin sana.. harbi motorcu seni :cat:

teşekkürler koray abi elimizden geldiğince işte bu hafta sonuda sakaryaya gelek diyorduk ama giden arkadaş bulamadım ahmet abide alanyaya geldi tatile onla gidelim dedim yangeyle gelince alanya ya olmadı bizim iş :) inş. bir dahakine gelicem isiznle tanışmak için

fatih im yine çok güzel bir gezi yapmışsın kazasız belasız gidip gelmene çok sevindim allah tekerine taş değdirmesin bu arada salcanocuları topluyorsun etrafına

sağol salih abi güzelce gidip geldik teşekkür ederim cümlemize evet salcanocuları topluyom bende ne edem salcano kardeşliği diye grup oluşturcam :p

Güzel gezi yapmışsın ellerine sağlık.ilerde belki beraber gezi yaparız..

teşekkür ederim muhammed kardeş inş. inş. beraberde gezeriz bazen sizin o tarafada gelmeyi düşünüyorumda işte mersin yolundan gelesim gelmiyor :)

Fatih arkadaşım tekerine ve yüreğine sağlık. :cat:
Biz Çanakkale' liyiz ancak gerek maddiyat gerekse iş-güç olmasından bu gezilere vakit ayıramıyoruz. :pr:
Sen taa alanya dan kalk gel, Helal olsun valla..:cherry:
Yolun açık tekerin düz bassın. Ha bu arada aldıracaksın bana bir salcano :)

teşekkürler aslında benimde pek maddiayt iyi değil kazancım motora gidiyor desem olur gezmeyi seviyorum motor azda yakınca gidem dedim bende ilk festivale gidişim normalde festivallere gitmem kendi kendimize takılırız motora gelince alabilirsin işini görür ama önce dene her insan beğenmeyebilir
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ooo fatih yolların tozunu attırmışsın helal olsun sana gez bakam nereye kadar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst