alanyadan balıkesir erdek festivaline

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaşlar tebrik ederim iştahım kabardı benimde yolları görünce nasip olursa bizimde yakında gezimiz olucak bende atıcam sitiresi :cherry: Yolunuz açık olsun
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ooo fatih yolların tozunu attırmışsın helal olsun sana gez bakam nereye kadar:cat:

teşekkürler fatih abi aynen yaz geldi gezmesek olmaz demi fırsatları değerlendirmek gerek :)

arkadaşlar tebrik ederim iştahım kabardı benimde yolları görünce nasip olursa bizimde yakında gezimiz olucak bende atıcam sitiresi :cherry: Yolunuz açık olsun

sağol kardeş inş. seninde gezin çok güzel geçer şimdiden hayırlı yolculuklar
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
33
teşekkür ederim muhammed kardeş inş. inş. beraberde gezeriz bazen sizin o tarafada gelmeyi düşünüyorumda işte mersin yolundan gelesim gelmiyor :)

bende daha önce otobüsle sahil kesiminden hatay-antalya yaptım sadece alanya-silifke arası berbat ötesi..yol hakkındaki düşüncelerinde haklısın daha başka alternatif güzergahları bilmiyorum ama iç kesimden gelebilirsin sahil kenarından gelmen şart değil :) sadece Mersin ve Adana'ya gelme Hatay'a da beklerim :D
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
bende daha önce otobüsle sahil kesiminden hatay-antalya yaptım sadece alanya-silifke arası berbat ötesi..yol hakkındaki düşüncelerinde haklısın daha başka alternatif güzergahları bilmiyorum ama iç kesimden gelebilirsin sahil kenarından gelmen şart değil :) sadece Mersin ve Adana'ya gelme Hatay'a da beklerim :D

muhammed dağ yollarından mersine yol var ancak ben hiç gitmedim zaten gidersem oradan gideceğim değişiklik olsun diye bu arada zaten ben mersin adanaya gitmem gidersem hatay antep tarafına giderim biliyorsun mersin yakın gelir bana km az :p
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
33
muhammed dağ yollarından mersine yol var ancak ben hiç gitmedim zaten gidersem oradan gideceğim değişiklik olsun diye bu arada zaten ben mersin adanaya gitmem gidersem hatay antep tarafına giderim biliyorsun mersin yakın gelir bana km az :p

herşey gönlüne göre olsun kardeş sen nasıl istersen herzaman beklerim buralara.iki arkadaşla daha anlaştık allahtan bişe olmazsa onlarıda misafir edecez,o arkadaşlar mersinden sercan ve istanbuldan meşur namıdeğer panda metehan abi..hayırlısı olsun :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Bravo kardeşim,istek,cesaret,yürek...hepsi var maşallah,sorunsuz ve keyifli nice geziler yaparsınız İnşallah.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
herşey gönlüne göre olsun kardeş sen nasıl istersen herzaman beklerim buralara.iki arkadaşla daha anlaştık allahtan bişe olmazsa onlarıda misafir edecez,o arkadaşlar mersinden sercan ve istanbuldan meşur namıdeğer panda metehan abi..hayırlısı olsun :)

seninde kardeş gelen arkadaşlara benden slm söyle bende musait olursam mutlak gelecem o tarafa sizleride beklerim

Bravo kardeşim,istek,cesaret,yürek...hepsi var maşallah,sorunsuz ve keyifli nice geziler yaparsınız İnşallah.

teşekkür ederim abi sağolun iyi dilekleriniz için (egelim43) var şuan yanımda zaten alanyada tatil yapıyor selamı var size :)
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
seninde kardeş gelen arkadaşlara benden slm söyle bende musait olursam mutlak gelecem o tarafa sizleride beklerim



teşekkür ederim abi sağolun iyi dilekleriniz için (egelim43) var şuan yanımda zaten alanyada tatil yapıyor selamı var size :)

Aleyküm selam kardeşim benden de selamlar,iyi tatiller.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst