Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Arkadaşlar,
Motorun amortisör ayarları nasıl yapılıyor?
Bugün, sol amortisörün 1. kademede, sağ amortisörün 2. kademede olduğunu fark ettim. Yardımınızı rica ediyorum.
Normal Şartlarda 90 kg olduğunuzu farz ederek 2. durması gerekir.
Eğer sürüş esnasında kasislerden geçerken arka tarafın sertçe vurduğunu düşünüyorsanız 3.te olması iyidir,+ arçı varsa 4.kadar yolu var.Ben geçen sene artçılı yaklaşık 470 kg. 5. te idim ve sıkıntı yaşamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normal Şartlarda 90 kg olduğunuzu farz ederek 2. durması gerekir.
Eğer sürüş esnasında kasislerden geçerken arka tarafın sertçe vurduğunu düşünüyorsanız 3.te olması iyidir,+ arçı varsa 4.kadar yolu var.Ben geçen sene artçılı yaklaşık 470 kg. 5. te idim ve sıkıntı yaşamadım.
Teşekkür ederim. Peki ayarını kendimiz yapabilirmiyiz ve nasıl? veya servise mi gitmek gerekir
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
Mutu bizi unutmadığın için teşekkürler.. Madem Gürol mor olanı istemiş bende pembe olandan istiyorum.:)
Yalnız dün akşam Gürol ve Ünal bendelerdi. Yanakları görmek istemiştim ama Ünal onları çıkartıp karaborsa satmış. İşi çok kısa sürede ticarete çevirdi. Ne uyanık çocuk yahu bu Ünal..
Bu arada işi boğuntuya getirme. Biz önümüzdeki Karadeniz (Batum) gezisi için motosikletlere akort yapmaya başladık. Sen ne zaman geleceksin.

Osman abim benim Batum işi imkansız. Ancak bir ziyaretine geleceğim siz gitmeden önce. Bu Cuma uygunsanız sizin otaraflara gelebilirim.
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Teşekkür ederim. Peki ayarını kendimiz yapabilirmiyiz ve nasıl? veya servise mi gitmek gerekir
Tabiki kendiniz yaparsınız,kendi avadanlığının içinde yarım ay biçimindeki anahtarla istediğiniz rakamsal değere çevirebilirsiniz,
Anahtar yok ise deliğe uyacak yıldız tornavida da aynı işi görür.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Bu arada yanak işi patladı arkadaşlar..
Yanak takıldıktan sonra motorun gidişinde bir dandiklik vardı..Ha geçer..ha servis derken..
Kendimi Buz Motorda buldum..Acaba balans ayarı mı lazım diye..
Buz motor yapılan uygulamanın sağlıklı olmadığını kedilerine yanak alıp gelen müşterilerine takmadıklarını söylediler..
Bende yanaklarımı istemeye istemeye sökün o zaman dedim..Şimdi gidişi düzeldi..
Ya buz motorun dediği gibi gerçekten iyi bişi diil bu sonradan yanak meselesi ...Yada benimkileri takan usta bu işi kıvıramadı..
Ki ben ikinci olasılığa daha yakınım ..Çünkü nerde yanaklı bir motor görsem..gider bakarım nasıl yapılmış diye..Hemen hemen hepsi sonradan takılmış yanaklar..Ve aynı marka..Sanırım uygulumada hata oldu ..Ben bu işin peşini bırakmam arkadaş..Çok güzel olmuştu yahu...

Bu arada cumartesi akşamı Gürol abiyle beraber osman abiyi ziyarete gittik..Kendi elleriyle hazırladığı nefis yemeklerden yedik..
Ve Gürol abinin yaptığı topuk vitesini osman abinin yok yok atölyesinde motoruma monteledik..
Arkadaşlar çok samimi bir şekilde söyliyorum..Motor kullanma keyfi kat kat arttı..
Çok kullanışlı oldu..Ve büyük rahatlık..Yakın bir gelicekte fotoğrafları burada paylaşırım..
Tekrar Gürol ve Osman abimeçok teşekkürler..
İyiki varsınız.. ;)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ünal Ünal senin telefon neden bende yok anlayamadım. Sanırım ameliyatımdan önce kullandığım telefonun hafızasında kaldı. Bana numaranı verirsen memnun olurum. Vites hakkında görüşlerini alacaktım. Kullanmakta sıkıntı yaşadın mi diye ama sen gerekli açıklamayı yapmışsın.
Bu arada birileri deve kuşu gibi(speedy2) gizlenmeye başladığını zannediyor. Halbuki yesil ışık yanıyor. Bakalım sesi nasıl çıkacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada yanak işi patladı arkadaşlar..
Yanak takıldıktan sonra motorun gidişinde bir dandiklik vardı..Ha geçer..ha servis derken..
Kendimi Buz Motorda buldum..Acaba balans ayarı mı lazım diye..
Buz motor yapılan uygulamanın sağlıklı olmadığını kedilerine yanak alıp gelen müşterilerine takmadıklarını söylediler..
Bende yanaklarımı istemeye istemeye sökün o zaman dedim..Şimdi gidişi düzeldi..
Ya buz motorun dediği gibi gerçekten iyi bişi diil bu sonradan yanak meselesi ...Yada benimkileri takan usta bu işi kıvıramadı..
Ki ben ikinci olasılığa daha yakınım ..Çünkü nerde yanaklı bir motor görsem..gider bakarım nasıl yapılmış diye..Hemen hemen hepsi sonradan takılmış yanaklar..Ve aynı marka..Sanırım uygulumada hata oldu ..Ben bu işin peşini bırakmam arkadaş..Çok güzel olmuştu yahu...

Bu arada cumartesi akşamı Gürol abiyle beraber osman abiyi ziyarete gittik..Kendi elleriyle hazırladığı nefis yemeklerden yedik..
Ve Gürol abinin yaptığı topuk vitesini osman abinin yok yok atölyesinde motoruma monteledik..
Arkadaşlar çok samimi bir şekilde söyliyorum..Motor kullanma keyfi kat kat arttı..
Çok kullanışlı oldu..Ve büyük rahatlık..Yakın bir gelicekte fotoğrafları burada paylaşırım..
Tekrar Gürol ve Osman abimeçok teşekkürler..
İyiki varsınız.. ;)

Güle güle kullansın koçum
Ünal ebaydan konuştuğumuz dalgaların linkini bekliyorum.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
http://www.ebay.com/itm/1-Pair-3D-C...Parts_Accessories&hash=item231e616008&vxp=mtr

sana bahsettiğim logo yukarıdaki abi..




http://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...shadow+decal+emblem&_sacat=See-All-Categories

bu linktede farklı alternatifler mevcut..
onlarada bir bak derim..

---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

0535 350 0708 Telefon numaram Osman abi...

Topuk vitesinin en büyük artısı eskiden boş vitese geçirmek sorun oluyordu..Ve durduğumda boşa almaya uğraşmaktansa elim debriyajda belkiyordum..
Şimdi kolay bi şekilde boşa geçiyor..Yani hem daha rahat oldu..Hemde debriyaj balatamın ömrünü uzattık sanırım .. :D
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bu arda yedek parça, avadanlık ve aksesuar üreten kalpazanların gösterdikleri faaliyetler hiç gözümden kaçmiyor.. Pastam gelmezse (Gürcistan'da olursa hepsi geçerli) Honda' ya meil atarım.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.ebay.com/itm/1-Pair-3D-C...Parts_Accessories&hash=item231e616008&vxp=mtr

sana bahsettiğim logo yukarıdaki abi..




http://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...shadow+decal+emblem&_sacat=See-All-Categories

bu linktede farklı alternatifler mevcut..
onlarada bir bak derim..

---------- Post added at 13:08 ---------- Previous post was at 13:02 ----------

0535 350 0708 Telefon numaram Osman abi...

Topuk vitesinin en büyük artısı eskiden boş vitese geçirmek sorun oluyordu..Ve durduğumda boşa almaya uğraşmaktansa elim debriyajda belkiyordum..
Şimdi kolay bi şekilde boşa geçiyor..Yani hem daha rahat oldu..Hemde debriyaj balatamın ömrünü uzattık sanırım .. :D

http://www.ebay.com/itm/1-Pair-3D-C...Parts_Accessories&hash=item231e616008&vxp=mtr
bu tamamdır ünal bana 4 tane alırsan sevinirim 2 asıl 2 yedek neolmaz ne olmaz
2 si senden hediye 2 si benden.

---------- Post added at 13:18 ---------- Previous post was at 13:16 ----------

Bu arda yedek parça, avadanlık ve aksesuar üreten kalpazanların gösterdikleri faaliyetler hiç gözümden kaçmiyor.. Pastam gelmezse (Gürcistan'da olursa hepsi geçerli) Honda' ya meil atarım.:)

Sen ne diyon kardeşiiimmmmmmmmmmmmmmm
biz arkadaşlarımızı elin gavuruna üflettirmeyiz
istersen git caponların BOŞbakanına söyle traşşş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2012
Mesajlar
43
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tabiki kendiniz yaparsınız,kendi avadanlığının içinde yarım ay biçimindeki anahtarla istediğiniz rakamsal değere çevirebilirsiniz,
Anahtar yok ise deliğe uyacak yıldız tornavida da aynı işi görür.
Çok sağol akşam deneyeyim bakalım...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Arkadaşlar dün egzosuma susturucuları taktırdım, daha insani standartlara indi ses seviyesi, Shadow'unda stock egzos kullanıp da sesini arttırmayı düşünen varsa elindeki egzosu modifiye etmeden ya da performans egzos almadan önce iyi düşünsün ya da imkanı varsa açık egzoslu bir motoru bir süre kullansın derim, HH egzosları 2 hafta kadar açık kullandım ve neredeyse motordan soğuyacaktım :)
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
33
Hayırlı olsun Redmoon,

taktığın susturucular hakkında biraaz bilgi verebilirmisin.

Nerden aldın maliyeti ne kadar oldu nasıl taktın.

teşekkürler
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Arkadaşlar kısa bir araştırmadan sonra bana gereken parçayı buldum, aha da budur;

http://img694.imageshack.us/img694/9122/baffle.jpg

Bu da susturucudan önceli ve sonraki hali, "no baffles" yazan ben oluyorum :)

[YT]a-W0QA1QhQ4[/YT]

Susturucular yine highway hawk ın orjinal susturucuları, "long baffle" diye geçiyor, türkiyede 60mm olanından yok ama 50mm olanından satılıyor, benim taktığım uzun olanı 20cm, bir de bunu 1/3 ü kadar olan "short bafffle"lar var, muhtemelen biraz daha fazla ses verecektir, fiyat olarak 10euro, flanş denilen malzemeyle egzos çapı uydurulabiliyor, ayrıca elyaf ile destekleniyor, iş yerinde olduğumdan resim paylaşamıyorum ama net den örneklerini bulabilirsiniz...
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
33
Bilgi için teşekkürler. ben atlamışım ilk atttığın mesajı.

Bende Vance&hines için baktım ama Türkiye'de bulamadım yurt dışından geitrtince de oldukça pahalı ya geliyor.

21301 - Optional quiet baffles ($36.34 teki) +kargo

Ben sanayide tak çıkar bir susturucu yaptım bir ara burada paylaşırım

Ancak uzun yolda sürekli takılabilecek bir susuturucu iyi olur . Kafa kalmıyo uzun yolda kulağımdaki mp3 ü duyamıyorum
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Bilgi için teşekkürler. ben atlamışım ilk atttığın mesajı.

Bende Vance&hines için baktım ama Türkiye'de bulamadım yurt dışından geitrtince de oldukça pahalı ya geliyor.

21301 - Optional quiet baffles ($36.34 teki) +kargo

Ben sanayide tak çıkar bir susturucu yaptım bir ara burada paylaşırım

Ancak uzun yolda sürekli takılabilecek bir susuturucu iyi olur . Kafa kalmıyo uzun yolda kulağımdaki mp3 ü duyamıyorum

Vance&Hines ın da orjinal susturucusu var dediğiniz gibi, ama türkiyede birşey bulmak zor, benim aldığım link aşağıda, bunlar drag egzosların hepsine olabilecek üniversal susturucular olduğundan siz de alıp uygulayabilirsiniz;

http://www.ozenmotor.com.tr/65-818-SUSTURUCU_1516.html#0

Ya da imal ettirmek de mümkün ama hem bunlar kadar kaliteli olmaz - hem de 23Tl olan orjinal susturular size 3-4 katı fiyata çıkar!

Ben de egzosa önce alışmayı denedim olmadı :) sonra kulaklık taktım, daha çok başım ağrıdı, tıkaç taktım bana mısın demedi, en son taktım susturucuları kurtuldum :mrgreen: istediğim sesi elde ettim diyemem, ama işte hem karnım doysun, hem pastam dursun olmuyor malesef :wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Taşınma, atama, hazırlık vs. derken epey bi uzak kalmışım..
Yanaklar egsozlar devam :) hız kesmeyin.
Bende yolculuk hazırlıkları yapıyorum. Sisy bar arka uzatmasına takılıp çıkabilen uzatma yaparak üzerine 30X50 bavul yerleştirmeyi planlıyorum. Konya-İstanbul arasında malum göç var. Kesin dönüş yapan Almancılar gibi motora 4-5 bagaj dolacak galiba.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
99
İlker Komutanım yardım edilecek birşey var mı ? komşu sayılırız artık .
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker Komutanım yardım edilecek birşey var mı ? komşu sayılırız artık .

Teşekkür ederim Mutlu,
kusura bakma sabah okuyabildim. Malum evde internet felan herşey kalktı artık. Kısacası ev kalmadı :)
İstanbuldan yeni lojman alana kadar evsizim... Önümüzdeki cuma burdan ayrılıyorum. Kısmetse 15 güne kadar İstanbulda yeni göreve başlayacağım. Ayarlamalar tamam. Lojman alana kadar Fenerbahçede kalacağım. İnşallah bu yaz arkadaşlarla tanışma fırsatı buluruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst