Bu arada yanak işi patladı arkadaşlar..
Yanak takıldıktan sonra motorun gidişinde bir dandiklik vardı..Ha geçer..ha servis derken..
Kendimi Buz Motorda buldum..Acaba balans ayarı mı lazım diye..
Buz motor yapılan uygulamanın sağlıklı olmadığını kedilerine yanak alıp gelen müşterilerine takmadıklarını söylediler..
Bende yanaklarımı istemeye istemeye sökün o zaman dedim..Şimdi gidişi düzeldi..
Ya buz motorun dediği gibi gerçekten iyi bişi diil bu sonradan yanak meselesi ...Yada benimkileri takan usta bu işi kıvıramadı..
Ki ben ikinci olasılığa daha yakınım ..Çünkü nerde yanaklı bir motor görsem..gider bakarım nasıl yapılmış diye..Hemen hemen hepsi sonradan takılmış yanaklar..Ve aynı marka..Sanırım uygulumada hata oldu ..Ben bu işin peşini bırakmam arkadaş..Çok güzel olmuştu yahu...
Bu arada cumartesi akşamı Gürol abiyle beraber osman abiyi ziyarete gittik..Kendi elleriyle hazırladığı nefis yemeklerden yedik..
Ve Gürol abinin yaptığı topuk vitesini osman abinin yok yok atölyesinde motoruma monteledik..
Arkadaşlar çok samimi bir şekilde söyliyorum..Motor kullanma keyfi kat kat arttı..
Çok kullanışlı oldu..Ve büyük rahatlık..Yakın bir gelicekte fotoğrafları burada paylaşırım..
Tekrar Gürol ve Osman abimeçok teşekkürler..
İyiki varsınız..