Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
arkadaşlar motoru bugün aldım belki alacak arkadaşlara yardımı dokunur ilk izlenimlerimi aktarayım.en başta bu paraya bu mal fazla bir beklenti içinde bulunmayın.titreşim hissedilir derecede var malzeme kalitesi iyi sayılır,vites geçişleri iyi beğendiğim taraflarından biride bu.ben işe gidip gelmek için vergisiz bir model ihtiyacında bulunduğumdan gözüme en yakışıklı bu geldi ve aldım.artık memnuniyetimi ilerleyen zamanlarda aktarırım.

Güle güle kullanın takipte olacağım.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
orjinalimi böyle, yoksa oynandımı?
16 ön dişli var tabiki. orjın de 100-110 yapar heralde 5 vites sonucta.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Evet rüyasında görür 140'ı...:)
100 cc den daha ne beklenir 100-110 gitsin allhına dua et :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

kullanan varmı titreşimi nasıl?
motosiklet rahatmı?
söylemiyi unuttum dün aksam basarken 120 ile giderken arkada bir gram titreşim yoktu. motorun kaslı yapısından dolayı motor saseyi titretemiyor + avantajı buda princin :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
söylemiyi unuttum dün aksam basarken 120 ile giderken arkada bir gram titreşim yoktu. motorun kaslı yapısından dolayı motor saseyi titretemiyor + avantajı buda princin :cat:
Neresi kaslı ya bildiğin köylü tarzı motor işte, ybr'lerin ve benzeri motorların yanında yanında cüce gibi kalıyo.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
Neresi kaslı ya bildiğin köylü tarzı motor işte, ybr'lerin ve benzeri motorların yanında yanında cüce gibi kalıyo.
tourning tarzı olur bu motor yanlıs bilmiyosam bu saseye gucu dusuk motor konulunca saseyi titretemiyor moturu ondan demıstım ben
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
arkadaşlar motorda biraz da olsa titreşim var ya yok deyip alacak olanları da yanıltmayalım.ben 5 bin deviri geçmediğim halde titreşim hissettim.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
arkadaşlar motorda biraz da olsa titreşim var ya yok deyip alacak olanları da yanıltmayalım.ben 5 bin deviri geçmediğim halde titreşim hissettim.
tamamen 0 olmaz heralde brazck var ondanda bişi olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

arkadaşlar motorda biraz da olsa titreşim var ya yok deyip alacak olanları da yanıltmayalım.ben 5 bin deviri geçmediğim halde titreşim hissettim.
tamamen 0 olmaz heralde brazck var ondanda bişi olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

emre kardes seninki orjin kac gidiyo ? motorun +larını ve - lerini acabilirmisin ?
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
bende 100lük var 100 km hızla gidince bende titreşim hissetmiyorum bütün titreşimi arkaya atıyo bu motor 120 yi nasıl gôrüyor hala anlamış değilim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
54
tamamen 0 olmaz heralde brazck var ondanda bişi olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------


tamamen 0 olmaz heralde brazck var ondanda bişi olmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------

emre kardes seninki orjin kac gidiyo ? motorun +larını ve - lerini acabilirmisin ?

kaç gittiğini henüz test etmedim hızından bahsediyorsanız.rodaj benim için önemli o yüzden yüksek hız ve devirden şimdilik uzak duruyorum.artıları ve eksilerini kullandıkça aktaracağım inşallah henüz bir yorum yapamam daha 20 km yol yaptım hafta sonu biraz turlayacam inşallah.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
57
kaç gittiğini henüz test etmedim hızından bahsediyorsanız.rodaj benim için önemli o yüzden yüksek hız ve devirden şimdilik uzak duruyorum.artıları ve eksilerini kullandıkça aktaracağım inşallah henüz bir yorum yapamam daha 20 km yol yaptım hafta sonu biraz turlayacam inşallah.
eyw saolasın simdiden :thumleft:
 
Katılım
16 Mar 2012
Mesajlar
232
benim de hoşuma gitti, tvs apache düşünüyordum ama çok binemeyeceğim motora bundan alıp vergisiz kullanmak da mantıklı geliyor, zorunlu sigorta yaptıranlar fiyatı ne kadar iline göre değişiyor da ortalama bir fiyat onu kestireyim bari.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst