Tabiki masrafı oldu. Kendim 3 defa yag degıstırdım bir kez de ngk buji değişimi yaptım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bir de kısa far yandı sanırım, onun da phıllıps olanından aldım onu degıstırecegım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
zamanında yag ve bujı degısımı ve ufak tefek bakımlarla bu motorun 50-60.000 kılometre sorunsuz gıdecegıne ınanıyorum. Bunu kullandıkca anlayacagım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Bir de kısa far yandı sanırım, onun da phıllıps olanından aldım onu degıstırecegım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
zamanında yag ve bujı degısımı ve ufak tefek bakımlarla bu motorun 50-60.000 kılometre sorunsuz gıdecegıne ınanıyorum. Bunu kullandıkca anlayacagım.