arkdşlar herekeze iyi geceler.. motorumu 4 gün önce aldım. gayette hoş bi tipi var tüm arkdşlarım çok beğendi ve inanırmısınız motorcu bile 125lik zannetti

tipi gayet hoş. köylü motor dedikleri breton tipinde değil.. şuan daha 50 km yaptım rodaja dikkat ettiğim için 5 bin deviri geçmedim. şuanki izlenimlerimi aktariyim. bi kere şuan için motorda titreşim çok az hatta hiç yok diyebilrim.. 100 cc olduğu içinmi nedir titreşimi hissettirmiyo

sürüşü o kadar rahatki inanın 500 km yol gitseniz yinede yormaz sizi

benim en bayıldığım noktaysa vites geçişlerinin çok yumuşak olması. ayrı vites geçişleri farklı. öne basınca düşüyo arkaya basınca yükseliyo bence bu şekilde vites atmakta daha mantıklı.. yavaşlarken öne basmak biraz daha rahat oluyo.. daha sonra yine izlenimlerimi ve motorun resimlerini atıcam inş. ama resimde görüldüğü gibi değil bayağı heybetli bi motor

hele hele 100 lük olduğuna kimse inanmıyo

yedek depo benzin ibresi devir ibresi farlarıda çok hoşuma gitti

aslında ben 125 drift almak için gitmiştim nasıl oldu anlayamadım bu motorda karar kıldım