- Katılım
- 21 Şub 2010
- Mesajlar
- 779
arkadaşlar motoru bugün aldım belki alacak arkadaşlara yardımı dokunur ilk izlenimlerimi aktarayım.en başta bu paraya bu mal fazla bir beklenti içinde bulunmayın.titreşim hissedilir derecede var malzeme kalitesi iyi sayılır,vites geçişleri iyi beğendiğim taraflarından biride bu.ben işe gidip gelmek için vergisiz bir model ihtiyacında bulunduğumdan gözüme en yakışıklı bu geldi ve aldım.artık memnuniyetimi ilerleyen zamanlarda aktarırım.
Güle güle kullanın takipte olacağım.