Selam bende manisalıyım sıfır apache almıştım 13 bin km kullandım motora durduğu yerde çarptılar ve 11 parçası değişti hepsini aynı anda sipariş ettiğimiz halde bütün parçaların gelmesi tam 3 ay sürdü parça parça 15 gün içerisinde ilk parti sonra 2. parti derken toplamda 11 parçanın tamamının gelmesi 3 ay sürdü olan parça hemen geliyor olmayanda 2 yada 3 ay sürebiliyor tamamen şans işi 2. eli ybr ve cbf e nazaran daha yavaş kullanıcıysan apache al pişman olmazsın 30 bin km zincir hariç sorun yaşayacağını sanmıyorum benim motor 13 bin km olmasına rağmen 5 bakla almıştım zincirden çok çabuk uzuyor şuan cbf 150 sahibiyim şunuda belirtmek isterim apacheden sonra cbf mercedes gibi geliyor insana çok rahat yolculuğu çok keyifli bir süreliğine cbf ile devam yola şayet 2012 yeni kasa apacheler olurda bizim memlekete gelirse hiç tereddütsüz sıfır alıcam bitane APACHE:cat:
Abi ben Manisa Pekcan ticarette Bi cocuk hastanesi yolunda bide kuyumcular carsında gördüm 1 er tane olmak üzere Sarı idiler 2012 Nerden anlasılıyorki inceledim cünki
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
Arkadaslar iyiden iyiye bu motoru daha fazla düşünmeye basladım 13.5 Hp küçümsenicek bi hız deyil + Fiyatı cok uygun ve makull
Bu arada Tvs Rock 125 Cub modeli için Tvs ye mail atmıstım 3 hafta kadar önce döndüler ve 2013 ün mayıs ayına dogru Tr ye gelebilicegini söylediler Bide hindistana ziyaretleri varmıs Tvs daha iyi olucak dedi