TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
teşekkür ederim arkadaşlar bugün gezdim yama-honda ve tvs 3ününde üstüne oturdum tvs hariç diğerlerini denemiştim zaten ama hakketten hakediyor 4.150 lirayı bayiye sordum kuşadasında 15-16 satmış daha pek bilinmiyor buralarda didim'de hiç görmedim zaten ya honda cbr serisi ya da çunli benimkisi ilk olacak muhtemelen :) ama tercihimden dolayı hiç keşke öbürünü alaydım tüh yanlış karar verdim diye düşünmüyorum kesinlikle harika bir motör üretmiş tvs :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Selam bende manisalıyım sıfır apache almıştım 13 bin km kullandım motora durduğu yerde çarptılar ve 11 parçası değişti hepsini aynı anda sipariş ettiğimiz halde bütün parçaların gelmesi tam 3 ay sürdü parça parça 15 gün içerisinde ilk parti sonra 2. parti derken toplamda 11 parçanın tamamının gelmesi 3 ay sürdü olan parça hemen geliyor olmayanda 2 yada 3 ay sürebiliyor tamamen şans işi 2. eli ybr ve cbf e nazaran daha yavaş kullanıcıysan apache al pişman olmazsın 30 bin km zincir hariç sorun yaşayacağını sanmıyorum benim motor 13 bin km olmasına rağmen 5 bakla almıştım zincirden çok çabuk uzuyor şuan cbf 150 sahibiyim şunuda belirtmek isterim apacheden sonra cbf mercedes gibi geliyor insana çok rahat yolculuğu çok keyifli bir süreliğine cbf ile devam yola şayet 2012 yeni kasa apacheler olurda bizim memlekete gelirse hiç tereddütsüz sıfır alıcam bitane APACHE:cat:


Abi ben Manisa Pekcan ticarette Bi cocuk hastanesi yolunda bide kuyumcular carsında gördüm 1 er tane olmak üzere Sarı idiler 2012 Nerden anlasılıyorki inceledim cünki

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------

Arkadaslar iyiden iyiye bu motoru daha fazla düşünmeye basladım 13.5 Hp küçümsenicek bi hız deyil + Fiyatı cok uygun ve makull



Bu arada Tvs Rock 125 Cub modeli için Tvs ye mail atmıstım 3 hafta kadar önce döndüler ve 2013 ün mayıs ayına dogru Tr ye gelebilicegini söylediler Bide hindistana ziyaretleri varmıs Tvs daha iyi olucak dedi
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
teşekkür ederiz sizin yağmur da azbuz değilmiş ama :)
arkadaşlar şu 2 kask arasında desenlerinden başka bir fark var mı kullanan var mı bunları ?
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-SCARHEAD-KAPALI-KASK-pmu600.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-GOUROU-KAPALI-KASK-pmu601.html
galiba sadece desen,renk farkı var aralarında ama bugün kuşadasında ki mnr honda bayisinde ki satıcı ls2 yi övdü buna göre scorpion'u yani yerin dibine soktu nerdeyse ya elinde olmadığı için beni ls2 ye yönlendirmek istedi ya da başka bir sıkıntısı oldu scorpion ile :/
hocam o adam ya kasktan anlamıyordur yada elindekini kakalamaya çalışıyordur scorpion varken ls2nin lafı bile edilmez ben hem shoei x sprint hemde scorpion exo 750 ve 1000 serilerini kullanıyorum üçüde güven veriyor soruna gelince linklerdeki desen farklı sadece

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Yeni alan arkadaşlar hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah. BROICER renk seçimi sarı güzel renk benimde sarı maşşallah.

Bu arada bende arkadaşlar eldiven biraz dandikti feyizoğlundan sipariş verdim dün birde alt yağmurluk sipariş verdim.
linkleri:
http://www.feyizoglu.com/MX-40-Yazlik-Korumali-Eldiven_46595.html#0
http://www.feyizoglu.com/Revit-Curve-Yagmurluk-Alt_44115.html#0


Bugünde biraz ıslandım arkadaşlar :)
http://img40.imageshack.us/img40/4380/20120528396.jpg
abi eldivenin avuç içinde koruma varmı ona mutlaka bak birde bedeni nasıl denk getireceksin
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bende ybr 125 de var apachede ..cbf de vardı.. apache çekiş hız sürat yakıt görüntü ve sağlamlık olarak hep önde ..tek eksisi titremesi.... ybr den in apacheye bin bariz olan güç farkını hissedersiniz...
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bende ybr 125 de var apachede ..cbf de vardı.. apache çekiş hız sürat yakıt görüntü ve sağlamlık olarak hep önde ..tek eksisi titremesi.... ybr den in apacheye bin bariz olan güç farkını hissedersiniz...


Abi en iyi Tvs ci sensin bu motoru deli gibi kullanırım motoru alayım uzun yolda yapıcam İnş 2.el ya ybr veya 0.Rtr diyorum Ailem le giderim genelde artcı için sorun yaratırmı motor Bide su boy konusunda demiştim ya bide taktikleri var demiştin ayaga almanın söylermisin abi ?
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
tvs güzel motör de birde şu manifoltu alt sakalın kenarından geçirmeseymiş iyiymiş :(
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Benim eldivenin bedeninin aynısını sipariş ettim bakalım avuç içi de görücez nasıl gelince ama elimdekinden iyidir kesinlikle.
Bendeki eldivenler şunlar.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BOL-Dve39OR-KISLIK-SU-GECIRMEZ-ELDIVEN-pmu1721.html
kışlık için iyimiş difininn üzerine geçirdin mi bunu üşümem alayım bir tane bende de yazlık olarak bu var çok rahat
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-TX08-ELDIVEN-pmu1096.html
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Benim eldivenin bedeninin aynısını sipariş ettim bakalım avuç içi de görücez nasıl gelince ama elimdekinden iyidir kesinlikle.
Bendeki eldivenler şunlar.
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BOL-Dve39OR-KISLIK-SU-GECIRMEZ-ELDIVEN-pmu1721.html
kışlık için iyimiş difininn üzerine geçirdin mi bunu üşümem alayım bir tane bende de yazlık olarak bu var çok rahat
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-TX08-ELDIVEN-pmu1096.html
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Benim Aklıma takılan Japon la kıyalanıcak bi makinemi ?

bak ben kurye idim ..çok makine kullandım.... çin japon fark etmez..iyiside var kötüsüde.... ama apache nin geçmişini bir araştır.. bak sana suzuki gs150 r diyeyim.. 1997 modeli aynısıdır ki çünkü tvs yıllarca sukuzi adına çalışmıştır.. sence suzuki diye aldığın motor aslında tvs idi.... şimdi kendi adına üretiyor... önceki motorumu 85 000 km de satmıştım..... motor yağ yakmaya başlamıştı birde 2 sefer zincir 2 sefer arka 4 sefer ön balata değiştirmiştim.. bir kaç kez ampüller falan.... yani parasını çok fazlasıyla hak ediyor ve honda cbf 150 den kat kat sağlam bir makinedir....
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
bak ben kurye idim ..çok makine kullandım.... çin japon fark etmez..iyiside var kötüsüde.... ama apache nin geçmişini bir araştır.. bak sana suzuki gs150 r diyeyim.. 1997 modeli aynısıdır ki çünkü tvs yıllarca sukuzi adına çalışmıştır.. sence suzuki diye aldığın motor aslında tvs idi.... şimdi kendi adına üretiyor... önceki motorumu 85 000 km de satmıştım..... motor yağ yakmaya başlamıştı birde 2 sefer zincir 2 sefer arka 4 sefer ön balata değiştirmiştim.. bir kaç kez ampüller falan.... yani parasını çok fazlasıyla hak ediyor ve honda cbf 150 den kat kat sağlam bir makinedir....

Abi öyle fakat Tvs yi sordugumda titriyor bırak onu ybr al daha güzel daha kral vs diyorlar burda kafam karısıyor işte bi motor beyeniyorum hop biri bişi diyo kafam karısıo
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
cbf e de bulgur pilavı dıyor adam ya ona hastayım 1000 km ye 400 ml yag yakıyormus
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bak ben kurye idim ..çok makine kullandım.... çin japon fark etmez..iyiside var kötüsüde.... ama apache nin geçmişini bir araştır.. bak sana suzuki gs150 r diyeyim.. 1997 modeli aynısıdır ki çünkü tvs yıllarca sukuzi adına çalışmıştır.. sence suzuki diye aldığın motor aslında tvs idi.... şimdi kendi adına üretiyor... önceki motorumu 85 000 km de satmıştım..... motor yağ yakmaya başlamıştı birde 2 sefer zincir 2 sefer arka 4 sefer ön balata değiştirmiştim.. bir kaç kez ampüller falan.... yani parasını çok fazlasıyla hak ediyor ve honda cbf 150 den kat kat sağlam bir makinedir....
Bi gün cbfçilerden çok pis dayak yicez varya :queen::queen: çembere alcaklar bizi eksozda yanan yağın dumanıyla zehirleyecekler :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst