TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
parca lazım olmaz kaza yapmassan enaz 25000 km garantı lazım olmaz parca
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
gelmez olurmu bıraz gec gelır ama gelır hondanın da parcası kolay bulunmuyor soylenene bakmayın en fazla bı haftaya parca gelır ıstanbuldan en kotu ıhtımal
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
gelmez olurmu bıraz gec gelır ama gelır hondanın da parcası kolay bulunmuyor soylenene bakmayın en fazla bı haftaya parca gelır ıstanbuldan en kotu ıhtımal


Alınıcak en iyi model + olarak benim dikkatimi en cok ceken olaylar


Vites-Fren Pedalları Her motora göre daha geride Racing (SS) Olayımı katılmak istenmiş motora ?
Orta Ayakta Motorun 2 Tekerlegide Yerde oluyor cok hosuma gitti. Cok iyi yani
Hele O koruma demiri yakıyor resmen ya

13.5 Hp +4150 Tl Alınıcak en iyi motor

Düşüncem= Depo Kapaklarını Yamaha Rtr den almıs olmasın ?
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
merhaba dostlar bugün kuşadası'nda gittiğim bayide üzerine oturmamla alalım bari demem bir oldu :) resimler ve de uzaktan görmek ile üzerine binip denemek bambaşkaymış gerçekten bayinin 4.150 tlye onca pazarlık etmemizle nakite 100 tl düşerim abi demesi bizi k.kartına vade farksız 10 taksite yönlendirdi sarı renk bir motora bu kadar mı yakışır beaa :)

707pr.jpg

707xu.jpg

707zx.jpg

7081h.jpg

motoru hemen alamadım maalesef kuyruk grenajında nakliyeden oluşan ufak bir çatlak,ön çamurlukta da az biraz çizik vardı dedim hemen verin sparişini alın size 100tl kaparo yaptık sözleşmemizi oracıkta parçalar gelir gelmez arayacaklar plakayı da kendim didim'de çıkartırım daha az maliyetli olur :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
merhaba dostlar bugün kuşadası'nda gittiğim bayide üzerine oturmamla alalım bari demem bir oldu :) resimler ve de uzaktan görmek ile üzerine binip denemek bambaşkaymış gerçekten bayinin 4.150 tlye onca pazarlık etmemizle nakite 100 tl düşerim abi demesi bizi k.kartına vade farksız 10 taksite yönlendirdi sarı renk bir motora bu kadar mı yakışır beaa :)

http://b1205.hizliresim.com/x/w/707pr.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/707xu.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/707zx.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/7081h.jpg
motoru hemen alamadım maalesef kuyruk grenajında nakliyeden oluşan ufak bir çatlak,ön çamurlukta da az biraz çizik vardı dedim hemen verin sparişini alın size 100tl kaparo yaptık sözleşmemizi oracıkta parçalar gelir gelmez arayacaklar plakayı da kendim didim'de çıkartırım daha az maliyetli olur :)


Yapmaa abi cok iyi olmus hayırlı olsun kazasız belasız aman bana ne zman nasipp olucak bu olayy
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Alınıcak en iyi model + olarak benim dikkatimi en cok ceken olaylar


Vites-Fren Pedalları Her motora göre daha geride Racing (SS) Olayımı katılmak istenmiş motora ?
Orta Ayakta Motorun 2 Tekerlegide Yerde oluyor cok hosuma gitti. Cok iyi yani
Hele O koruma demiri yakıyor resmen ya

13.5 Hp +4150 Tl Alınıcak en iyi motor

Düşüncem= Depo Kapaklarını Yamaha Rtr den almıs olmasın ?

depo kapakları rtr den calmadır dogru bu model zannedersem 2009 da cıktı zaten rtr modelı turkıyeye gec geldı pedallar gercekten de cok guzel oldu eskısıne nazaran yanlız pegler tıp olarak daha ıyı olmasına ragmen eskısı daha rahattı vıtes kolu ve arka fren sıstemı gercekten mukemmel olmus alt sakal ayrı bı hava katıyor naked motorun butun cekıcılıgını tasıyor ustunde 150 cc ye gore daha yakısıklısı yok zaten var dıyen yalan soyler :bounce:

hayırlı olsun dogru tercıh depo ya taxi yazarsın artık :p:queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
tvs nın kronık problemı işte dandık motor mus yahuu cızık gelıyor motor :cherry:sende cızık olmayanı al işte çözüm çok zekiyim :bounce:

kask supermıs mont olark bunun altına revit cuk oturur
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
yeni alan arkadaşlarımız hayırlı olsun...
Kartalizma07 seninde işin hayırlı uğurlu olsun.Yeni işin sevdiğin bi iştir umarım.Lastiğe gelince, bende lastik alsaydım ME22 alacaktım.ama yaz geldiği için gerek duymadım.orjinalleri sıcakta iyi çünkü...
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Abi ne yapmalıyım peki 3 ay bekleyip belkide 2 işte Tvs mi almalıyım Manisa Merkez de oturuyorum yeri gelir basarım yeri gelir basmam gelirmi bu motor bana en cok düşündügümde parca parca durumu nasıll ? Ybr Cbf gibi yaygın deyildirde yaygınmı yani istendiginde bulunurmu 5-6 güe ?
Selam bende manisalıyım sıfır apache almıştım 13 bin km kullandım motora durduğu yerde çarptılar ve 11 parçası değişti hepsini aynı anda sipariş ettiğimiz halde bütün parçaların gelmesi tam 3 ay sürdü parça parça 15 gün içerisinde ilk parti sonra 2. parti derken toplamda 11 parçanın tamamının gelmesi 3 ay sürdü olan parça hemen geliyor olmayanda 2 yada 3 ay sürebiliyor tamamen şans işi 2. eli ybr ve cbf e nazaran daha yavaş kullanıcıysan apache al pişman olmazsın 30 bin km zincir hariç sorun yaşayacağını sanmıyorum benim motor 13 bin km olmasına rağmen 5 bakla almıştım zincirden çok çabuk uzuyor şuan cbf 150 sahibiyim şunuda belirtmek isterim apacheden sonra cbf mercedes gibi geliyor insana çok rahat yolculuğu çok keyifli bir süreliğine cbf ile devam yola şayet 2012 yeni kasa apacheler olurda bizim memlekete gelirse hiç tereddütsüz sıfır alıcam bitane APACHE:cat:
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
teşekkür ederiz sizin yağmur da azbuz değilmiş ama :)
arkadaşlar şu 2 kask arasında desenlerinden başka bir fark var mı kullanan var mı bunları ?
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-SCARHEAD-KAPALI-KASK-pmu600.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-GOUROU-KAPALI-KASK-pmu601.html
galiba sadece desen,renk farkı var aralarında ama bugün kuşadasında ki mnr honda bayisinde ki satıcı ls2 yi övdü buna göre scorpion'u yani yerin dibine soktu nerdeyse ya elinde olmadığı için beni ls2 ye yönlendirmek istedi ya da başka bir sıkıntısı oldu scorpion ile :/
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hoppala sen para varmı onu de ılkın butceyı soyle ls2 bende var cene acılır oyle dandık degıl ama ıyı de degıl ruzgar alıyor cayır cayır yazın mukemmel olıur o ayrı mont olarak venom mont alabılırsın cok memnunum 150 tl ye aldım ıclıgını cıkarttım gayet rahat nolan n62 idare eder senı lazer kask da iyidir bende lazer var ls2 den daha iyi ama ceneacılır oldugu ıcın gozluk felan ls2 kullanıyorum kısa lazere devam
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
teşekkür ederiz sizin yağmur da azbuz değilmiş ama :)
arkadaşlar şu 2 kask arasında desenlerinden başka bir fark var mı kullanan var mı bunları ?
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-SCARHEAD-KAPALI-KASK-pmu600.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-GOUROU-KAPALI-KASK-pmu601.html
galiba sadece desen,renk farkı var aralarında ama bugün kuşadasında ki mnr honda bayisinde ki satıcı ls2 yi övdü buna göre scorpion'u yani yerin dibine soktu nerdeyse ya elinde olmadığı için beni ls2 ye yönlendirmek istedi ya da başka bir sıkıntısı oldu scorpion ile :/

motorun hayırlı olsun hocam,

kaskların arasında bi fark yok desen dışında ben denedim scorpion kaliteli bi marka motomax dışında çok satan bi yer de yok,

sanırım bu airpumplı modeliydi bedenine dikkat et alırken sanırım diğer markalara göre bi iki santim küçüktü. ama tam oturuyordu.

ls2 ortalama bi kasktır motoru büyüteceğin zaman sana yetmeyecektir,

ama scorpion 200 km hıza kadar rahattır diye düşünüyorum

ben nitro aikido yu kullanıyordum çok kaliteliydi ama ses yapıyordu yüksek süratlerde

şimdi marushin aldım ama 600 lüğe geçince bile idare edecek bir kask
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yeni alan arkadaş hayırlı olsun...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------

bu arada bu makine gün geçtikçe daha hoşuma gidiyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst