parca lazım olmaz kaza yapmassan enaz 25000 km garantı lazım olmaz parca
gelmez olurmu bıraz gec gelır ama gelır hondanın da parcası kolay bulunmuyor soylenene bakmayın en fazla bı haftaya parca gelır ıstanbuldan en kotu ıhtımal
merhaba dostlar bugün kuşadası'nda gittiğim bayide üzerine oturmamla alalım bari demem bir olduresimler ve de uzaktan görmek ile üzerine binip denemek bambaşkaymış gerçekten bayinin 4.150 tlye onca pazarlık etmemizle nakite 100 tl düşerim abi demesi bizi k.kartına vade farksız 10 taksite yönlendirdi sarı renk bir motora bu kadar mı yakışır beaa
http://b1205.hizliresim.com/x/w/707pr.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/707xu.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/707zx.jpg
http://b1205.hizliresim.com/x/w/7081h.jpg
motoru hemen alamadım maalesef kuyruk grenajında nakliyeden oluşan ufak bir çatlak,ön çamurlukta da az biraz çizik vardı dedim hemen verin sparişini alın size 100tl kaparo yaptık sözleşmemizi oracıkta parçalar gelir gelmez arayacaklar plakayı da kendim didim'de çıkartırım daha az maliyetli olur![]()
Alınıcak en iyi model + olarak benim dikkatimi en cok ceken olaylar
Vites-Fren Pedalları Her motora göre daha geride Racing (SS) Olayımı katılmak istenmiş motora ?
Orta Ayakta Motorun 2 Tekerlegide Yerde oluyor cok hosuma gitti. Cok iyi yani
Hele O koruma demiri yakıyor resmen ya
13.5 Hp +4150 Tl Alınıcak en iyi motor
Düşüncem= Depo Kapaklarını Yamaha Rtr den almıs olmasın ?
teşekkür ederim Allah daha güzellerini sizlere de nasip etsin inşallah
kask olarak bunu düşünüyorum netten spariş edicem http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-SCARHEAD-KAPALI-KASK-pmu600.html
ancak burlarda deri ceket yakar beni onun yerine 4 mevsim ceket vs. bişey lazım 300-350 tl arası önerilerinizi bekliyorum![]()
Selam bende manisalıyım sıfır apache almıştım 13 bin km kullandım motora durduğu yerde çarptılar ve 11 parçası değişti hepsini aynı anda sipariş ettiğimiz halde bütün parçaların gelmesi tam 3 ay sürdü parça parça 15 gün içerisinde ilk parti sonra 2. parti derken toplamda 11 parçanın tamamının gelmesi 3 ay sürdü olan parça hemen geliyor olmayanda 2 yada 3 ay sürebiliyor tamamen şans işi 2. eli ybr ve cbf e nazaran daha yavaş kullanıcıysan apache al pişman olmazsın 30 bin km zincir hariç sorun yaşayacağını sanmıyorum benim motor 13 bin km olmasına rağmen 5 bakla almıştım zincirden çok çabuk uzuyor şuan cbf 150 sahibiyim şunuda belirtmek isterim apacheden sonra cbf mercedes gibi geliyor insana çok rahat yolculuğu çok keyifli bir süreliğine cbf ile devam yola şayet 2012 yeni kasa apacheler olurda bizim memlekete gelirse hiç tereddütsüz sıfır alıcam bitane APACHE:cat:Abi ne yapmalıyım peki 3 ay bekleyip belkide 2 işte Tvs mi almalıyım Manisa Merkez de oturuyorum yeri gelir basarım yeri gelir basmam gelirmi bu motor bana en cok düşündügümde parca parca durumu nasıll ? Ybr Cbf gibi yaygın deyildirde yaygınmı yani istendiginde bulunurmu 5-6 güe ?
teşekkür ederiz sizin yağmur da azbuz değilmiş ama![]()
arkadaşlar şu 2 kask arasında desenlerinden başka bir fark var mı kullanan var mı bunları ?
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-SCARHEAD-KAPALI-KASK-pmu600.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-450AIR-GOUROU-KAPALI-KASK-pmu601.html
galiba sadece desen,renk farkı var aralarında ama bugün kuşadasında ki mnr honda bayisinde ki satıcı ls2 yi övdü buna göre scorpion'u yani yerin dibine soktu nerdeyse ya elinde olmadığı için beni ls2 ye yönlendirmek istedi ya da başka bir sıkıntısı oldu scorpion ile :/