- Katılım
- 3 Nis 2012
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
1 Haziran gibi çıkıyormuş.Fiyatı aslında iphone 4s'e göre oldukça uygun muhtemelen ciddi oranda satılacak gibi gözüküyor.
Fiyatı da netlik kazanmış 1700 TL civarında olacakmış . Ne dersiniz alınır mı bu fiyata, yani o kadar para değer mi?
Fiyatı da netlik kazanmış 1700 TL civarında olacakmış . Ne dersiniz alınır mı bu fiyata, yani o kadar para değer mi?
Moderatör tarafında düzenlendi: