Samsung Galaxy S3 Türkiye Fiyatı 1700 TL Civarındaymış

Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
1 Haziran gibi çıkıyormuş.Fiyatı aslında iphone 4s'e göre oldukça uygun muhtemelen ciddi oranda satılacak gibi gözüküyor.
Fiyatı da netlik kazanmış 1700 TL civarında olacakmış . Ne dersiniz alınır mı bu fiyata, yani o kadar para değer mi?

galaxy_s3.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
219
HTC One X aşağı yukarı aynı özelliklere sahip. Fiyatı 1999TL.
S3'un de fiyatı en az o kadar olur bence. 1700 gerçekçi bir tahmin degil. Tabii Türkiye garantili fiyatlardan bahsediyorum.
32GB iPhone 2450TL ve donanım olarak One X de S3 de cok daha üstün. Fiyatını hakediyor.
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
İphone 4s'e göre fiyatının çok daha ucuz olacağı kesin ama sonuçta iPhone o fiyatı kesinlikle hak etmiyor.Apple markası satıyor yoksa özellik bakımından 2500 tl verip de hala bluetooth ve flash desteği olmayan bir telefona ben telefon demem :D
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
nasıl değer mi? bir arkadaşınızdan gelen mesaja bakarken telefonu kulağınıza götürürseniz mesajın sahibini anlayabilecek akdar zekaya sahip, dünyanın en hızlı mobil işlemcisini kullanan telefondan bahsediyoruz.
Iphone çok geride bu konuda. Nokia Lumia ya bakmanızıda şiddetle tavsiye ederim
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
nasıl değer mi? bir arkadaşınızdan gelen mesaja bakarken telefonu kulağınıza götürürseniz mesajın sahibini anlayabilecek akdar zekaya sahip, dünyanın en hızlı mobil işlemcisini kullanan telefondan bahsediyoruz.
Iphone çok geride bu konuda. Nokia Lumia ya bakmanızıda şiddetle tavsiye ederim

Teşekkürler tavsiyeniz için ama Android ve İOS 'dan sonra Nokia çok itici gelmeye başladı ne yazık ki:)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Bir telefona bu kadar para vermek çok saçma bence bu paraya çok daha iyi bir pc alınabilir motor alınabilir bir telefona bu kadar para verirsek motora 10.000-20.000 tl vermemiz gerekir :) ayrıca bu telefonu korumakta zor yere düşse işi biter :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sanirim burada 75-80 euro civarinda bir maliyeti olacak bana.
Bu kadar buyuk bir rakami telefona hayatta vermezdim ama son zamanlarda mobil internete fazla takilinca vereyim ulem!
bidaha mi gelicem dunyaya diye dusunmuyor degilim.
S2'ye 74 euro vermistim ama sonra 75 euro geri odediler.
Biraz bekleyip oylemi alsam????!!!!!
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
0
Bir telefona bu kadar para vermek çok saçma bence bu paraya çok daha iyi bir pc alınabilir motor alınabilir bir telefona bu kadar para verirsek motora 10.000-20.000 tl vermemiz gerekir :) ayrıca bu telefonu korumakta zor yere düşse işi biter :)

Usta 2 tane motorum 1 tane laptop'um var daha ne alıyım :D bana telefon lazım o yüzden soruyorum
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
iphone4 kullanıcısıyım, samsung galaxy S3 ile ilgili de çok iyi şeyler duyuyorum. 2arkadaşım aldı yurt dışında, gayet de memnun olduklarını söylüyorlar. Bence o paraya alınır da... O özelliklerde bir telefona ihtiyaç duyup duymamakla ilgili olmalı tercih. İşiniz gereği fazlaca e-mail kontrol etmek, ajanda tutmak, internete girmek zorunda kalıyorsanız tercih edilesi. Ben mesela birsürü podcast indiriyorum Harward'da Yale'de verilen seminerlerin bazıları audiobook olarak 2-3 dakikada cebimde. Verimli boş vakit değerlendirebiliyorum böyle. Zaten her türlü ihtiyaca cevap veren uygulamalar var. Yurt dışındaki sevdiklerimle her an, internet paketimi kullanarak görüntülü/ görüntüsüz konuşup her an text-mesaj yollayabiliyorum. İhtiyaçlarıma cevap veriyor... Samsung Galaxy S3 de sizin ihtiyaçlarınıza cevap veriyorsa değer. Iphone'da bluetooth yok diye kim demiş bu arada yav?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
Garantilisi 2.500 den aşağıya olmaz. yaz sonu gibi 200-300 düşer. Tavsiyem bu cihazların ilk sürümlerini almamanız. mutlaka eksikleri olacaktır. Daha sonra çıkan sürümlerinde ise bu eksiklikler giderilecektir.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu tür şeylerde verilirmi o paralar denmez , zevk meselesidir ama;
Verilir mi 2.000 tl yahu?
Yurtdışında getirtme imkanı arayın ilk önce.
Burada İphone 4s'leri 1000tlye rahat getirtirsin mesela.
Ki o bile yüksek.
Telefonlar o kadar hızlandı ki gereksiz olmaya başladı.
Örneğin S2 hangi bakımdan yetersiz de S3'ü çıkardılar?
Mesela ben telefonda şunu yapmak istiyorum ama S2 bu bakımdan yavaş bu yüzden aradaki fiyat farkında değer denilecek ne var?
Markaların gövde gösterisinden başka birşey değil.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Telefonlar o kadar hızlandı ki gereksiz olmaya başladı.
Örneğin S2 hangi bakımdan yetersiz de S3'ü çıkardılar?
Mesela ben telefonda şunu yapmak istiyorum ama S2 bu bakımdan yavaş bu yüzden aradaki fiyat farkında değer denilecek ne var?
Markaların gövde gösterisinden başka birşey değil.

Ticari amaçlı işte. İki yeni özellikten birini bekletip bir üst modelde sunuyorlar. Mesela benim aklimda bütün(!) cep telefonlarının modelinin yükselmesine sebep bir fikir var. Kime danışırım, n'apmam lazım bilmiyorum. Gelio arada boyle dahiane fikirler de... Patent almalı.. Nası yapçam?

Aha, konuyu da açtım: http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/102892-nasil-patent-alirim.html#post2690118
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ya arkadaş bi telefona nasıl 2500 tl veriyorlar anlamıyorum ve tanıdığım 10 kişinin 8 inde ipone 4 var
bende var ama ben avrupadan getirttim ipone GEVEY li
isteyen olursa 1000 tl ye veririm daha sıfır gibi üzerinde jiletin var hiç çıkartılmadı ÇİZİKSİZ HİÇ YERE DÜŞÜRÜLMEMİŞ
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Şu yırtdışından telefon getirme için şebeke vs kuralım yav bu fiyatlar ne böyle, günah...
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
'GorkeM' haklısın hocam yani bir telefon için 2000 tl acayip çok para o telefon bizi aradığımız insanın yanına götürmüyor sonuçta o kadar paran varsa onun yarısı bir fakire fukaraya camiye bir yere bağışla öbür taraf için birikim yap :) yani ben asla bir telefona o kadar para vermem ama zevk işidir kimse üstüne alınmasın kendi fikrimi belirttim.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
arkadaşlar ABD den arkadaşıma getirttim eşim için iphone 4S, 690 dolara geldi unlocked 16 gb yaklaşık 1200 tl ye! Bu arada iphone da flash yok diyorsanız artık var; puffin adında bir browser var. Flash destekli. Ücretsizi 14 gün fash destekliyor sonra desteği kesiyor, full versiyonu da 2.99 dolar ve gayet başarılı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst