o lafın patenti bir başkasına ait, telif ücreti ödeme sonraSenin o düşündüğünü yaptılar daha önce.
O degil de ben nickname'den tirsiyorum, telif isteyecekler diyeo lafın patenti bir başkasına ait, telif ücreti ödeme sonra
ne buldun merak ettim yaw....
abimin arkadaşının başına gelmişti...başvurup durumu izah eden bir rapor filan yazmıştı ama 3000dollarcık da istemişlerdi...
ne kadar işe yarar kim buna kaç para verir vs vs iyi bir kritik yapman lazım....
ne buldun merak ettim yaw....