Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1200 lük harley e bindim,anasını bile belledim :queen: farketmez cc olayı. 1800 lük goldwing getir, pati atayım teker yapayım :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
1200 lük harley e bindim,anasını bile belledim :queen: farketmez cc olayı. 1800 lük goldwing getir, pati atayım teker yapayım :queen:
adem sen anca 50cc çift silindir mobilett le teker yaparsın :bounce:
goldwini de anca rüyanda görürsün:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hacı sürmek te üsüme yoktur. Tank, gzpt, tekne, araba,traktör, her nevi ve büyüklükte motosiklet. Doğuştan gelen bi yetenek. Allah vergisi.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
sen askerde man kullanmadıysan sana araç kullanıyor demem adem:cat:
dünya da man ahirette iman:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arskerde tank ve gzpt kullandım. Gzpt yi 15 ay kullandım. 2000 yılı tatbikatlarına gittim. Çamura batmış biçok man kamyonu çekip çıkardım. Askerde bile aklımda bi honda titan almak vardı. Hayaldi, gerçek oldu :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
arskerde tank ve gzpt kullandım. Gzpt yi 15 ay kullandım. 2000 yılı tatbikatlarına gittim. Çamura batmış biçok man kamyonu çekip çıkardım. Askerde bile aklımda bi honda titan almak vardı. Hayaldi, gerçek oldu :queen:
hedef hazır durmak yok intika titan la gezmeye devam diiyorsun yani:p
len adem sat şu titan ı sana biraz kredi çekip sıfır ybr alalım bak eski motorla uğraşma:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sıfır ybr alırsam kahrımdan ölürüm ben :queen: ybr almam. Alırsam millet dötüyle güler bana. Hedefimde suzuki inzuma var. :pl:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
sıfır ybr alırsam kahrımdan ölürüm ben :queen: ybr almam. Alırsam millet dötüyle güler bana. Hedefimde suzuki inzuma var. :pl:
adem bende 250 cc almak isterim ama ben daha önceden cubla gezerdim işe falan giderdi şimdi ybr aldım aynı işleri onunla görüyorum 500cc de alsam aynı işleri göreceğim yani hepsi aynı gibi o yüzden ben büyütmek istemiyorum ne olursa olsun ybr beni idare eder zaten düzde de 100km/h rahatlıkla yapıyor ee 250cc de alsam aynı hızla seyir ederim fakat 250cc kaçması başka olur yoksa bence arada fark yok:cat:
ybr forever:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
inzuma uzun yol için, titan şehir içi 100 km lik yolar için :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hacı [email protected] gir ve gör uzun yola geliyomu gelmiyomu? Hedefimde çinde üretilip getirilenler değil, orjinal japonlar var.
Ben şimdi titanı öttürmeye gidiyom. Akşama beklerim.forma.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem verdiğin adrese yarın girerim şu an iş yerndeyim bu bilgisayarda olanaklar kıstlı:bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam kesin gir bi bak. 96 titan canavar canavar. Çiğerini söküp ciğer sote yapayım dedim, ciğerini çıkaramadım. Ne ciğer varmış motorda yaw :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
tamam kesin gir bi bak. 96 titan canavar canavar. Çiğerini söküp ciğer sote yapayım dedim, ciğerini çıkaramadım. Ne ciğer varmış motorda yaw :queen:
ya adem şu 20 yaşında motoru yok şöyle yok böle dyip övüyorsun ya hastayım sana :p
onda ciğer falan kalmamıştır artık fazla hırpalama elinde kalır bak deme di deme:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
len adem nbr
bana mesaj yollamışsın anormal bi durum yok herşey güzel ciddi mesajlar yazmamın sebebi ciddi konularda ciddi yazarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst