Parayla arkadaş topladım buraya :queen: krangı kaldıran bütün cg tipleri 150 cc ye çevrilebilir. Ybr hariç. Ybr nin krankı anca kendi pistonuna yetiyo. Bide honda cg lerin krangında titanyum alaşımı var. Zaten onun için bin kusur lira fiyatı. Ybrninki gibi tenekeden değil. :queen:Bak ben muhabbet canlanır demiştim...Amma muhabbet dönmüş... Arkadaş, 125'lik motoru rektefeye girerken 150'lik yapmak gayet makul ve mantıklı, esas 125lik bırakırsan enayilik olur. Buna da apaçi demek insafsızlık. Ha ileride antika olacak kaliteli bir motorun olur, onun her parçasını orjinal tutarsın, yağmur damlasa silersin o ayrı.(Ben kanuniyi bile siliyorum o ayrı
) Bizim kullandığımız kıytırık motorları orjinal tutsan ne, piston segman değişsen ne... Bence hiçbir farkı yok. Bir zamanlar Suzuki gn 125 için Japon Jawası derlerdi. Çinliler çıkınca onlar kral oldu, bakalım daha neler göreceğiz...
adem kanka zaten titan ı o krank fiyatı yüzünden almadım 1200 tl civarı len ben 1050 tl ye önceki sayfadaki cub motoru sattım:cherry:Parayla arkadaş topladım buraya :queen: krangı kaldıran bütün cg tipleri 150 cc ye çevrilebilir. Ybr hariç. Ybr nin krankı anca kendi pistonuna yetiyo. Bide honda cg lerin krangında titanyum alaşımı var. Zaten onun için bin kusur lira fiyatı. Ybrninki gibi tenekeden değil. :queen: