Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem zaten kızsan pişer gidersin..:queen:
evet sitede kafa uyan arkadaşlarla muhabbet güzel:cat:
umarım bu yaz seninle tanışırız ben ege turu planlıyorum kısmetse 1 eylülde izine çkıp birkaç gün içinde de yollara düşeceğim:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
gel gel bende ogünlerde bi izin patlatayım. Gezelim. Muğlanın bütün güzel yerlerini gezdireyim. Bu arada gelirken ekmekarasınıda almayı unutma :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ekmek arası o ara tüfek omza şekli takılacak arkadaş daha askere gidecek amca sı seneye gezmeye gelir oralara:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam ben 96 titanı hazırlayayım o gelene kadar :pl: ekmekarası 20/50 castrol yağ yedirecem ona :pl: bu arada otobüsnen falanda gelsen elimde 2 tane titan var. Gene gezeriz :)
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Bak ben muhabbet canlanır demiştim...:) Amma muhabbet dönmüş... Arkadaş, 125'lik motoru rektefeye girerken 150'lik yapmak gayet makul ve mantıklı, esas 125lik bırakırsan enayilik olur. Buna da apaçi demek insafsızlık. Ha ileride antika olacak kaliteli bir motorun olur, onun her parçasını orjinal tutarsın, yağmur damlasa silersin o ayrı.(Ben kanuniyi bile siliyorum o ayrı:) ) Bizim kullandığımız kıytırık motorları orjinal tutsan ne, piston segman değişsen ne... Bence hiçbir farkı yok. Bir zamanlar Suzuki gn 125 için Japon Jawası derlerdi. Çinliler çıkınca onlar kral oldu, bakalım daha neler göreceğiz...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bak ben muhabbet canlanır demiştim...:) Amma muhabbet dönmüş... Arkadaş, 125'lik motoru rektefeye girerken 150'lik yapmak gayet makul ve mantıklı, esas 125lik bırakırsan enayilik olur. Buna da apaçi demek insafsızlık. Ha ileride antika olacak kaliteli bir motorun olur, onun her parçasını orjinal tutarsın, yağmur damlasa silersin o ayrı.(Ben kanuniyi bile siliyorum o ayrı:) ) Bizim kullandığımız kıytırık motorları orjinal tutsan ne, piston segman değişsen ne... Bence hiçbir farkı yok. Bir zamanlar Suzuki gn 125 için Japon Jawası derlerdi. Çinliler çıkınca onlar kral oldu, bakalım daha neler göreceğiz...
Parayla arkadaş topladım buraya :queen: krangı kaldıran bütün cg tipleri 150 cc ye çevrilebilir. Ybr hariç. Ybr nin krankı anca kendi pistonuna yetiyo. Bide honda cg lerin krangında titanyum alaşımı var. Zaten onun için bin kusur lira fiyatı. Ybrninki gibi tenekeden değil. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Parayla arkadaş topladım buraya :queen: krangı kaldıran bütün cg tipleri 150 cc ye çevrilebilir. Ybr hariç. Ybr nin krankı anca kendi pistonuna yetiyo. Bide honda cg lerin krangında titanyum alaşımı var. Zaten onun için bin kusur lira fiyatı. Ybrninki gibi tenekeden değil. :queen:
adem kanka zaten titan ı o krank fiyatı yüzünden almadım 1200 tl civarı len ben 1050 tl ye önceki sayfadaki cub motoru sattım:cherry:
dedimki bu honda sanki şahin marka araba krank ı takmış bu motora o yüzden pahalı bende şahinleri hiç sevmem hepsi apache tipli olduğunda titan almadım:sunny:
o tarafa gelirsen şayet motorla gelirim bana bi çadırkentte yer ayarlarsın denize yakın yerlerde kalmak istiyorum yıllık izinde kafayı çekip kafayı dinlemek istiyorum:cat:
adem sende ki titana binmem arkadaş kim bilir nereleri ile oynanmıştır bi tane motoruna yaptıklarını yakalamasak bize orj diye çakacan:mrgreen:
ötekinde ki modifiyeler neler anlat bakalım :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bak kendin demişsin 1200 tl civarı diye. O krank ömurlüktür. Titanyum alaşımlıdır. yani ybrninki gibi tenekeden değil. :sunny: 1200 tl de vermekten kurtaracak fikirler sahiptir bende. Tak bitane mondial uag,agk krank 70 tl ye olsun bitsin :queen: 50 bin rahat götürür :flower: zaten titan orjinal krank yağını eksik etmezsen 200 bin km seni taşır :thumleft: benim titanların oynanık olduğunu kim söyledi? :queen: gelirsen başımın üstünde yerin var. Bu arada aldınmı cevabını? :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:31 ----------

bu arada benim titana hain planlarım var yaz sonu :pl: geçen bi rks 200 tokatladım titanik olanlarından. Titan la titanik tokatladım :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len adem daha bi sayfa önce neler yaptığını kendin yazmışsın hala motorlar orj deme bari:queen:
eğer gelirsem sana haber ederim oralarda bir iki gün geçiririm nede olsa gezecek öok yer var:cat:
sende git çin malları ile yarış:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim gözümde hala orjinal. Sadece motor bakımlı :cat: çin malımı kaldı artık. Baksana ybr, cbf 150, cb 125 vs vs honda, yamaha da çinden nasibini aldı. Çinde yapılan honda, yamaha ile % de 100 çin malı olan motorlar arasında hiç bi fark yok bence:sunny: bak bi cbr var düşük katagoride sağlam olan. Oda çinde üretilmiyor. Ulen sanki senin ybr japon malı :queen: bide git çinlilerle kapış diyo :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem benim motor en azında çinli gibi sorun çıkarmıyor 6000 km oldu daha zincir gevşemedi hee bak cbf 150 ye adamlar 20000 km de zincir dişli takımı değiştiriyor:farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben ilk zincirimi 35 binde değiştirdim. Arka dişli 80 binde ve hala orjinal. Belki şimdi anlamışsındır farkı:cat: bu arada benim n8 nokıa pc de sorun var. Son msj ları göremiyom. Hatta keni yazdıklarımı bile.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem honda titan zaten kaliteli bi motor ama ondan sonra da gelen hiç kaliteli motor yok bunu sende görüyorsundur:santa:
ama bak ybr 2004 ten beri kalite de bi fark yok sadece 2012 modellerin ben renk kalitesini beğenmedim
ama mekanik olarak aynı sadece her yeni modelde güç azalıyor:farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
zaten bende onun için takıldım kaldım titana. Bu ara benim çift+çift işletimci n 8 imde sorun var. Bu sayfayı bulana kadar canım cıktı yav. Durmuşun moralleri bozuk. Ha banlandı ha banlanacak.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ADEMCİM
ŞİMDİ DURMUŞ UN ne yazdığına ben karışamam ama banlanmasını istemem ben ona bi mesaj çekeyim özel
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam kankim geydiriyo küfürleri. Ne içtiyse ben ondan içmem :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------

ahanda yemiş ban ı. Ben kimle kapışcam şimdı? Cok üzüldüm yav. Alışmıştım kerataya. Neyse sağlık olsun.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
haklısın arkadaş. Şimdi hacı ben bu motoru nasıl dahada hızlandırırım? Ninja 250 ile beraber yol almak istiyom. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem sen nöbette sin ve canın sıkıldı galiba al eline bi sünger biraz da arap sabunu honda yı bi güzel yıka hadi bakayım :queen:
senin askerliğin çok ben yatış a geçtim pazar geceye kadar boş ta takılacağım yarın yağmur olmazsa peder le balıpa gideriz ben peder ve ybr:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
slm arkadaşlar. Konu başlığına bakın ne diyor, cg kullanıcıları diyor. Honda diyomu, desede ben göremedim. Bu vesile ile bütün çinli minli ne kadar cg tipi motor varsa sevgili arkadaşlarımı bu sayfaya davet ediyorum.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst