- Katılım
- 4 Haz 2011
- Mesajlar
- 34
Slm arkadaşlar uzun bir süre çin malından kurtulmak için motor arayışları içerisindeyken 2007 model olup ve sadece 2800km yapan ve o günden bugüne tedbirleri alınıp garajda yatan bir motoru bulmakla honda cg 125 sahibi olacam inşallah(ödemelerim bittikten ve devrini aldıktan sonrta)motor inanılmaz derecede temiz çünkü sahibi 1 ay binmiş ve yurtdışından bir daha dönmemiş
böyle bir motoru bulduğuma sanırım cok şanslıyım yakın zamanda motoru çalışır duruma getirip resimlerini yükleyecem!!!
Tabi bu arada motor 5 yıldır yatıyor benzini boşaltılmış akü kutupları sökülmüş ve lastik havaları indirilmiş
birazda bütce darlığı yüzünden değşmesi muhtemel olan bazı parçaları önce onarmak istiyorum örneğin zincir paslanmış vaziyette :farao:
bilgisi olan arkadaşlar varsa uzun süre yatan motoru ilk çalıştırmadan önce yapmam gereken önemli işlemlerde yardımcı olursa sevinirim
:mrgreen: herkeze iyi sürüşler :bestmt:
Tabi bu arada motor 5 yıldır yatıyor benzini boşaltılmış akü kutupları sökülmüş ve lastik havaları indirilmiş
birazda bütce darlığı yüzünden değşmesi muhtemel olan bazı parçaları önce onarmak istiyorum örneğin zincir paslanmış vaziyette :farao:
bilgisi olan arkadaşlar varsa uzun süre yatan motoru ilk çalıştırmadan önce yapmam gereken önemli işlemlerde yardımcı olursa sevinirim
:mrgreen: herkeze iyi sürüşler :bestmt: