Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem ben 1 yıldır titreşimi unuttum çünkü benim motor yağ gibi akıyor:mrgreen:
nede olsa yamaha:bestmt:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benimkide honda. Kapışakmı? :cat: ulen biri yamaha biri honda. Şu yaptığımıza bak yav. Bizim aletler 10 numara. Gerisini boşver. :bestmt:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
aynen dostum:cat:
ama benim motor senin motoru döver:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
saol adem :cherry:
senin motor ihtiyar benim ki genç benim motor bi tosladığı zaman senin motoru yere yıkar:pr:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bak öyle deme. Bodrumda bikaç yıl önce bi titanla ybr kafa kafaya girdiler. Ybr nin motoru komple fırlamış gitmiş. Ybr nin motorunu bulamadılar. Ya biyere girdi yada indiregandi oldu. Deneyelimmi:pl:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam gördüm. Bendeki 2005 titanın aynısı kadro olarak. Maşaallah çok temiz. Bu kadar temiz bulmak mucize gibi bişey. Bendeki 2005 tekinden farkları şunlar:ayak marşı, cg 125 ler standart 11 hp dir. 2003 - 2007 modeller arası. Depoda kocaman titan yazanların,yani cg lerin titan modellerinin gücü 12.5 hp dir. Gene 2003-2007 modeller arası. Cg 125 ile honda titan arasındaki fark budur. Honda titanlarda cg serisidir. Ama ne hikmetse cg ile titan arasında 1.5 hp oynar.

Mümkünse şu 12.5 hp olan modelin resimlerini koyma ihtimalin varmıdır?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bak dostum işin sırrı şudur. 2005 model 2 tane cg 125 var. Birinin depoda kocamaan titan yazıyor,biri düz cg 125. Yani sadece cg 125 yazısı var,tıtan yazısı yok. Bu düz cg ler standart 11 hp. Depoda kocaman titan yazılı olanlar, yani orjinalinde yazanların orjinal hp si 12.5 bg dir. Bunu merak ettin galiba. 2002 delüx titanlarda 12.5 hp dir. 2003, 2004,2005,2006 titan yazılı brezilya malı hondalar 12.5 hp, düz birebir görüntü aynı olmasına rağmen, düz cg 125 ler 11 hp dir standart. Bendeki 2005 titan modeli. Foto atamıyom cepten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

dur şunuda ekleyeyim. 2001 model altı honda cg 125 ler ve titanlar aynıdır. 11 hp, 9.8 tork.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak dostum işin sırrı şudur. 2005 model 2 tane cg 125 var. Birinin depoda kocamaan titan yazıyor,biri düz cg 125. Yani sadece cg 125 yazısı var,tıtan yazısı yok. Bu düz cg ler standart 11 hp. Depoda kocaman titan yazılı olanlar, yani orjinalinde yazanların orjinal hp si 12.5 bg dir. Bunu merak ettin galiba. 2002 delüx titanlarda 12.5 hp dir. 2003, 2004,2005,2006 titan yazılı brezilya malı hondalar 12.5 hp, düz birebir görüntü aynı olmasına rağmen, düz cg 125 ler 11 hp dir standart. Bendeki 2005 titan modeli. Foto atamıyom cepten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

dur şunuda ekleyeyim. 2001 model altı honda cg 125 ler ve titanlar aynıdır. 11 hp, 9.8 tork.

Peki yolda gidişi nasıl bu motorların? Max kaç km yapar? Vibrasyon nasıldır? Yolculuk yapmaya kalksam gidiş 300 dönüş 300 km'den yorar mı beni?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şöyle diyeyim 2005 titana 160 kg artçıyla beraber bindiğimde ybr tek tutamıyor. Düzde,rampada,rampa aşa. Ama ben biraz dürtüklemiştim. Orjinal sele biraz sert. 96 modele göre daha kalıplı. 200,250 cc hissi veriyor üstüne oturunca. Orjinal oynanmamış larının 120, 125 e düzde çıktığını gördüm. Bendeki 20 binde ikinci el bi ressamdan alındı. Tamamen sağır dı. Sağır kalmış sebebi ile rektefeye verdik. 150 cc civarında çıkarttık. Oynanmış cbf 150 ve ybr yle denendi, düzde,rampada,rampa aşa hertürlü yani. Üzmüyor. Sağibi kayınçom. Arkerde. 1 yıl daha bende motor. Haa dur aklıma geldı. Gezi bölümünde adem80 üyenin köyceğiz,çiçekbaba dağı gezisı başlıklı gezi fotolarında 2 motorunda fotoları var ordan bak. 440,450 km geziler çok yaptık. Hiç problem çıkarmadı. Titreşim beni rahatsız etmedi hiç. Pek yok gibi ama artçı ayaklığında baya hissediliyor. Bi sür dene bakalım. Bu ara gezi fotolarım bikaç sayfa arkaya kaymış olabilir. Bi bak bana yaz ne soracaksan :cat:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şöyle diyeyim 2005 titana 160 kg artçıyla beraber bindiğimde ybr tek tutamıyor. Düzde,rampada,rampa aşa. Ama ben biraz dürtüklemiştim. Orjinal sele biraz sert. 96 modele göre daha kalıplı. 200,250 cc hissi veriyor üstüne oturunca. Orjinal oynanmamış larının 120, 125 e düzde çıktığını gördüm. Bendeki 20 binde ikinci el bi ressamdan alındı. Tamamen sağır dı. Sağır kalmış sebebi ile rektefeye verdik. 150 cc civarında çıkarttık. Oynanmış cbf 150 ve ybr yle denendi, düzde,rampada,rampa aşa hertürlü yani. Üzmüyor. Sağibi kayınçom. Arkerde. 1 yıl daha bende motor. Haa dur aklıma geldı. Gezi bölümünde adem80 üyenin köyceğiz,çiçekbaba dağı gezisı başlıklı gezi fotolarında 2 motorunda fotoları var ordan bak. 440,450 km geziler çok yaptık. Hiç problem çıkarmadı. Titreşim beni rahatsız etmedi hiç. Pek yok gibi ama artçı ayaklığında baya hissediliyor. Bi sür dene bakalım. Bu ara gezi fotolarım bikaç sayfa arkaya kaymış olabilir. Bi bak bana yaz ne soracaksan :cat:

Özelden bir msj gönderdim. Bakabilirsen iyi olur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bende özelden cvp gönderdim ama dün 2 tane yollamıştım gitmemiş :santa:
özelden yazdığımı burayada yazayım belki msj gelmez. O model 2002 model titan delüx modeli. 12.5 hp. Fotoları gördüm. Motor çok temiz. Evraklarda eksik yoksa pazarlıkla alınabilir. Gördüğüm 2 tane ufak hata var. 1 cisi hondanın cg ve titan modellerinin tümünün ön orjinal dişli sayısı 15 tir, 14 demiş. İkincisi göstergede delüx modellerin 5 ci vites sınırlandırması 110 km dedir,bununki 105 kmde. Bi ihtimal km sayacı değişmiş. Başka bişey göremedim. Eğerki alırsan ön dişliyi 15 e düşür. 3 te 135 km fazla. 4 ve 5 te çekmez.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende özelden cvp gönderdim ama dün 2 tane yollamıştım gitmemiş :santa:
özelden yazdığımı burayada yazayım belki msj gelmez. O model 2002 model titan delüx modeli. 12.5 hp. Fotoları gördüm. Motor çok temiz. Evraklarda eksik yoksa pazarlıkla alınabilir. Gördüğüm 2 tane ufak hata var. 1 cisi hondanın cg ve titan modellerinin tümünün ön orjinal dişli sayısı 15 tir, 14 demiş. İkincisi göstergede delüx modellerin 5 ci vites sınırlandırması 110 km dedir,bununki 105 kmde. Bi ihtimal km sayacı değişmiş. Başka bişey göremedim. Eğerki alırsan ön dişliyi 15 e düşür. 3 te 135 km fazla. 4 ve 5 te çekmez.
O benmde aklıma geldi. Dişli konusu saçma bence de ne o öyle? Amacı neymiş yani? Bence bunu kullanan genç biri. Belkide çocuk. Hakikatten dikkat ettim de, diğer delüx'lerde 110'da sınırlı. Bunda neden böyle acaba? Bir problem olabilir mi? Km'si sence orjinalmidir?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
km sınırı tutmuyo dedim gibi. 110 dur delüx sınırı 5 ci viteste. İbre büyük ihtimal değişmiş. Veya karanlıkta başka bi titanın km si çekilmiş km si düşük olan. Eğer bakmaya gidersen ilk ibreye bak. 5 vites 110 demiyosa direk şunu sor. Km sayacını kaç km de değiştirdin? O anlar.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
km sınırı tutmuyo dedim gibi. 110 dur delüx sınırı 5 ci viteste. İbre büyük ihtimal değişmiş. Veya karanlıkta başka bi titanın km si çekilmiş km si düşük olan. Eğer bakmaya gidersen ilk ibreye bak. 5 vites 110 demiyosa direk şunu sor. Km sayacını kaç km de değiştirdin? O anlar.
Tamam saolasın. Yine aklıma takılan birşey olursa sorarım sana. Zahmet olmazsa sende bir bakı ver titanlar mümkünse 12.5 hp olanlara. Buraya ilan numarası yada link atarsan benimde bakma ihtimalim olur. Hemde fikirlerimi karşılaştırmış olurum.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dostum msj kutumda 55 tane msj olmuş:santa: ondan özel msj gitmiyomuş. Temizledim şimdi. :cat:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana gösterdiğim motoru 3.000 liraya satmış. Abisinin varmış bir tanede. Abi kardeş 2 tane titan almışlar. Abisinin motoruda 2002 delüx 10.000 km'de dedi bana. Ama ilan verilmemiş daha. Dedim ilan verdiğin zaman bana ilan numarasını gönderirsin dedim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam ilanı buraya veya özelden farketmez,gönder inceleyelim. Bide ben yılda 10 bin km yaparken bu motor 10 yıldamı 10 bin km yapmış? :santa: yılda bin km yani?
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende anlamadım ama belki motor yatmıştır. Yada 2. bir motor olarak kullanılmıştır. Bakıcaz artık. Benimde içime sinmedi zaten o km durumu.

Beyler kusuruma bakmayın. Belki bu forumla alakası olmayabilir ama belki bu konu hakkında bilgili olan görmüş, duymuş olan birini bulma umuduyla sorucam bu sorularımı. Lütfen kızmayın. Buradan hariç 1-2 foruma daha soracağım bu soruyu. Özellikle 2. resimdeki sorum hakkında inşallah bilgili birilerini bulabilirim.

Resimlere tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz. İlk defa resim ekliyorum. Yanlışım olduysa kusuruma bakmayın.

Arkadaşlar bu direksiyonu bu hale nasıl getiriyorlar? Direksiyon M direksiyon o tamam ama uzun demirler çıkmış o nasıl oluyor? Direksiyonu aşağımı kaydırıyorlar? Yapıcak değilim sadece merakımdan soruyorum. Bu direksiyonla zaten ne trafikte gezilir ne boş arazide.


Ama bu jantlara bayıldım. Bu jantlardan nerden bulabilirim. Nikelaj olup olmaması önemli değil. Sadece bu jantların aynısından yada daha sık telli olanından. Keçe ile nikelaj işi halledilir. Lastiklerin duruşu bile bir hoş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst