- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
kanki çok teşekür ederim ama altında yan sanayi yazıyor. Agk,uag tarzı bu eksoz. Yani anlıcan sesi osuruk sesi gibi çıkar. Orjinali 190 tl civarında. Alırsam ondan alcam. Üstündeki biraz paslandı ama bikaç yıl daha idare eder. İnzuma almayı düşünüyorum ama elimde 2 tane titan var. Hatta 3 tane biride yatıyor. Askerdeki biraderin. Kayınçonunkiyle benimkine biniyorum. Bide inzuma alırsam 3 motora tek kişi bakmak zor olcak. Kayınçom gelince vercem motorunu ama o zaman mı alsam acaba? O zamana kadar çok zam gelirmiki? Yoksa benim 96 yımı satıp alsam? Valla satmaya kıymamıyom ilk göz ağrım o benim.





