Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kanki çok teşekür ederim ama altında yan sanayi yazıyor. Agk,uag tarzı bu eksoz. Yani anlıcan sesi osuruk sesi gibi çıkar. Orjinali 190 tl civarında. Alırsam ondan alcam. Üstündeki biraz paslandı ama bikaç yıl daha idare eder. İnzuma almayı düşünüyorum ama elimde 2 tane titan var. Hatta 3 tane biride yatıyor. Askerdeki biraderin. Kayınçonunkiyle benimkine biniyorum. Bide inzuma alırsam 3 motora tek kişi bakmak zor olcak. Kayınçom gelince vercem motorunu ama o zaman mı alsam acaba? O zamana kadar çok zam gelirmiki? Yoksa benim 96 yımı satıp alsam? Valla satmaya kıymamıyom ilk göz ağrım o benim.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
6
cg alıcak arkadaşlar bütceleri uygunsa yamaha rx 115 tavsiyem cok iyi kacıyor yakıt dersen minimum, denge süper parca ucuz, kolaykolay arza cıkarmaz,
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih yakıyo motörün. Güzeell :cat:
öteki fatih keydirmeye başlar birazdan. :santa:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Hayırlı olsun yeni Hondan :rendeer: Yeni tip commuterlerde tel janttan neden vaz geçmişler yahu, nekadar güzel duruyor!
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay be ne guzel motor hemde yavas gidiyormuş bunu cok kolay gecerim 4 vites
yeter yani ybr de fazla yorulmaz
evet titan i olan arkadaslar bu aralar bodrum dayim yakin olan titan sahibi varsa tanisalim yarisalim modifiheli olsada fark etmez. Milas yolunda bekliyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vay be ne guzel motor hemde yavas gidiyormuş bunu cok kolay gecerim 4 vites
yeter yani ybr de fazla yorulmaz
evet titan i olan arkadaslar bu aralar bodrum dayim yakin olan titan sahibi varsa tanisalim yarisalim modifiheli olsada fark etmez. Milas yolunda bekliyorum

dur hacı ben geliyom hertürlü :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
vay be ne guzel motor hemde yavas gidiyormuş bunu cok kolay gecerim 4 vites
yeter yani ybr de fazla yorulmaz
evet titan i olan arkadaslar bu aralar bodrum dayim yakin olan titan sahibi varsa tanisalim yarisalim modifiheli olsada fark etmez. Milas yolunda bekliyorum

abi geçersin geçemessin demedikki zaten ben yarışmayı sevmem zaten :p

dur hacı ben geliyom hertürlü :queen:

adem abi yenilen pehlivan güreşe doymazmış seninkide o hesap yeniliyon hala yarışak diyon :)
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
merhabalar bende benim mz i satıp bitane 2005 cg 125 alabilirim alırken nelere dikkat ediyim beni sanki kendinize alacakmışsınız gibi bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
aynasız,eksozu açık apaçi işiyse alma. Hor kullanılmıştır, zorlanmıştır. Standartsa herşeyi al.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
bana sorun çıkartmasın yakıtıda az olsun yeter boyalı yerler kullanım kaynaklı diye düşünüyorum
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst