- Katılım
- 25 Haz 2010
- Mesajlar
- 14,948
oo adem harbiden sen bu işi biliyorsun baksana sana yolda yetişebilecek adamlarla takılmaya başladı o modifiyeli gc ler yarışacak mısın peki apache adem:queen:
onlarda senin gibi ybr geçebilmek için cg leri 200 cc yapıyorlar yoksa ybr yetişmek ne mümkün:queen::cherry:
onlarda senin gibi ybr geçebilmek için cg leri 200 cc yapıyorlar yoksa ybr yetişmek ne mümkün:queen::cherry: