Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
oo adem harbiden sen bu işi biliyorsun baksana sana yolda yetişebilecek adamlarla takılmaya başladı o modifiyeli gc ler yarışacak mısın peki apache adem:queen:
onlarda senin gibi ybr geçebilmek için cg leri 200 cc yapıyorlar yoksa ybr yetişmek ne mümkün:queen::cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yarış yapmayı kendime yasakladım. Şöyle bi gezmeye çıkılır ve senle gelen motorlar tek tek tokatlanır. Çaktırmadan. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
aga çaktırmadan adamları geçersen olmaz adamların hiçbir şeyden haberi yokken ben geçtim size demek bence saçma:queen:
cg ler tam senin akranın yüksek cc apacheler:mrgreen:
aga senin motorda ayna da yok dimi:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
var hacı hemde 2 tane :queen: burda apaçi çok haci.sürüsüne bereket. Hep toplu yarışıyolar. Nedense banada hep ters yöndeyken rastlıyolar. Zaten 17- 20 yaşında çocuklar hepsı. Genç apacıler. Çocuklarla pek takılmıyorum. Zira yılda motosiklet kazasında ölenlerin çoğu çocuk ve apache kardeşlerimiz.::stretche
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
aman adem dikkat et te düşme mazallah yumurtaların kırılır yani:queen:
aga apache nin gençi yaşlısı olmaz apache apache dir yani:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ya öylede ben ayak uyduramam. Ee yasimızı aldık yumurta çatladı. Ama bu ufaklıklarda kabuğuna sıgmıyor be hacı. Bizim ufaklığımızda mobilet,pejo, mz, jawa vardı. Bende 90 model bionık vardı.10 litre benzini bin liraya alırdım. O zamanda çıkardık arkadaşlarla. Kapışmaya. Hep gece gezerdik. Allah ne verdiyse :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem bende pejo ile yarışırdım hemde parasına ama o günler 10 yıl ön idi benden geçti yani:salut:
ama artık çoluk coçuk vs bir daha o günlere dönmem bizde gece takılırdık gece yarısından sonra +18:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hacı sen bitane pejo al bende mobilet. Kapıştıralım canavarları :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
alacağım ama bindirmezler ki her akşam kontrol var gittiğim güzergah ta ama bi tane alıp toparlayacağım şekil yapacağm 2t hastasıyım da :cherry:
ama istersen pejo ile mobilet lerle kapışırız ama senin mobilet tek silindir olması lazım :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
4 silindirden aşa gurtarmıyo :queen: sende glardoni, 19, 19 tak. :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
benim bi arkadaşta glardoni vardı çift sekman olandan piyasa da olmayan cinsten yani neyse bir gün sapanca gölüne yüzmeye gidelim dedik motor ondan benzin benden evdeki bidonda yanlış lıkla mazot koymuşum:santa:
sonra göle gittik yüzdük eğlendik velasıl kelam motorun başına geldik motor çalışmıyor kafayı yedik 3 kişi pert olduk motor koşturmaktan sonra bir arkadaş motorun benzin hortumunu çekti aa bi bakarız mazot:pr:
sonra depoyu boşalttık benzin koyduk motoru bi çalıştırdık aman allahım bi duman bi duman aklın almaz şekilde yani:pl:
sonra adamın motor kitledi bir daha öyle silindir bulamadık mecbur tek sekman la değişti :salut:

yanlız 19 19 glardoni ye fazla benzin veriyor motoru boğuyor en güzeli en verimli çalışan 17 17 olan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hacı o motorların eksoz dumanına hastayım yav.çok bol yağ koyardım. Ortalığı dumana boğayım diye. Birader var benim. Askerde şuan. Askere gitmeden önce bi muziplik yapayım demis. Yanık yarım kilo yağı benim titanın eksozundan içeri boca etmiş. 10 km falan yolda aynadan 5 metre arkası gözükmüyodu. Bıde yolda jandarma arabası solladım :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
iyi seni merkeze götürmediler adem mazallah yani:queen:
2t başka bi hastalık bende seslerini seviyorum meretlerin vızzzz vızzz:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
napam merkeze çekseler motorum eskidi yağ yakıyo, yenisini alıversenize derdim artık. :queen: 2 zamanlı kroslar varya housuwarna marka falan 125 cc 40 hp ye yakın. Manyak bişey sinek gibim. Kros alsam housuquwarna alırdım. :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem sen birde kawasaki kx 125 veya yamaha yz 125 i görsen aklın şaşar 125cc 42 beygir:santa:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ama onlar kesin eski kasadır. Model yenilendikçe hp düşüyo. Sende biliyosun. ::gazla:: :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
konuyu fortlatayım bari. Belki bir,iki kişi gelir :queen: ::gazla:: ::gazla::
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ama onlar kesin eski kasadır. Model yenilendikçe hp düşüyo. Sende biliyosun. ::gazla:: :queen:
adem benim bahsettiğim modeller zaten sipesial olduğu için güç düşürme olayı olmaz:cat:
aksine daha da güçlüsünü üretmeye çalışırlar zaten bunu normal kullanıcılar almıyor yarışa girenler alıyor:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
adem benim bahsettiğim modeller zaten sipesial olduğu için güç düşürme olayı olmaz:cat:
aksine daha da güçlüsünü üretmeye çalışırlar zaten bunu normal kullanıcılar almıyor yarışa girenler alıyor:pl:

tam benlik yani :queen: alalım 1er tane.:pl:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem biz onun üstünde duramayız onların maşallahı var gaz verdin mi tork tan ters dönüyor mübarekler:santa:
42 beygir boru mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst