Galatasarayın Şampiyonluğu

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
şampiyon oldu..
polis arabaları devrildi, ortalık ateşe verildi...
sırf insanlar sarı lacivert yada sarı kırmızı bez parçası giyiyor diye lince uğradı...
silah seslerinden balkona çıkamadık, malın biri yanlışlıkla bize sallar diye...
daha anlatayım mı?
 

_w_

Katılım
31 May 2009
Mesajlar
615
o değilde fenerli arkadaşlara koymuş bu sonuç millet evinden çıkamadı :queen:
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
536115_10150875016890902_47941790901_9715477_64874452_n.jpg

conconu tebrik ederim
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
arabayla konvoyda dur kalk hararet 110 oldu baktım oalcak gibi değil kaptım motoru öyle devam ettim Allahım şükürler olsun bu onlara en az 10 yıl yeter
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bir kez daha fb taraftarının ne kadar ezik ve ahlaksız olduğunu anladık (polemik için kimse üzerine alınmasın televizyon'da herkes gördü gerçekleri...)....
Polemik için kimse alınmasın demişsin ama polemik baslattıgının farkında bile değilsin. Diğer arkadaşlar sevincini paylasıp tebrıkkleri kabul ederken sen simdi niye böyle çoğul konusuyorsun? Bütün taraftarlar mı öyle? yada sadece Fenerbahçe de mi var? Galatasaray veya diğer takımların taraftarları medeniyetin en üst sırasında mı? Bütün takımlarda holigan var . Sizinki daha fazla bızımkı daha az diye kendınızı de kandırmayın. bu yorumuna kadar ehrsey guzeldi. Sadece Tebrık edecektım ama yine suyu çıkmış.
o değilde fenerli arkadaşlara koymuş bu sonuç millet evinden çıkamadı :queen:

???????????????????
sildim
Biri su döksün şunlara.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Polemik için kimse alınmasın demişsin ama polemik baslattıgının farkında bile değilsin. Diğer arkadaşlar sevincini paylasıp tebrıkkleri kabul ederken sen simdi niye böyle çoğul konusuyorsun? Bütün taraftarlar mı öyle? yada sadece Fenerbahçe de mi var? Galatasaray veya diğer takımların taraftarları medeniyetin en üst sırasında mı? Bütün takımlarda holigan var . Sizinki daha fazla bızımkı daha az diye kendınızı de kandırmayın. bu yorumuna kadar ehrsey guzeldi. Sadece Tebrık edecektım ama yine suyu çıkmış.


???????????????????
sildim
Biri su döksün şunlara.


Henüz başka takımların hiç bir taraftarı polis otosu devirmeye yeltenmedi bile. Ama sizin takım taraftarları arasında bulunan bu DANGALAKlar bunu da başardırlar. Tebrik ederim ezikbahçeyi...
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ameleler güzelim floryayı yaktılar kırılmadık araba camı bıçaklanmayan tekerlek kalmadı burda,belediye öğlen saat 2 de hala yerleri temizliyordu, gs taraftarının nekadar kalitesiz ve seviyesiz olduğu görüldü e5 i kapatıp yolda halay çekmek nedir ? mecidiyeköy metrobüsüne sopalarla basıp fenerli taraftarla kavgaya girmek ohooo,kavgayı geçtim 12 yaşında çocuk bıçaklamak nedir ?,aslında bütün suç gs takımının diyebiliriz,bütün bu olayları onlar istedi hemde bilinçli olarak.kadıköyde kupay kaldırmak neden hemde 1 tane galatasaraylı taraftar yokken ? milleti kudurtmak istediler onlarda kudurdu,polisinde suçu var ana giriş kapısının yoluna barikat kurmuşlar biber spreyleri ellerinde hazır bekliyorlar herşey hak ettiğini buldu çok da güzel oldu.

Not; polise de iyi oldu metrobüs durağına boşalttılar biberi,vapur iskelesine boşalttılar biberi,sahada boşalttılar biberi,maç çıkışı BOŞALTIN BİBERLERİ metrobüsler yolcu alamadı dolayısıyla metrobüs çalışmadı bekle babam bekle gelen giden yok.
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
10 tane galatasaraylı açmış bayrak sokakta 1 tane fenerli pompalıyla bi çıktı ondan sonrada maç muhabbeti olmadı :)
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
ameleler güzelim floryayı yaktılar kırılmadık araba camı bıçaklanmayan tekerlek kalmadı burda,belediye öğlen saat 2 de hala yerleri temizliyordu, gs taraftarının nekadar kalitesiz ve seviyesiz olduğu görüldü e5 i kapatıp yolda halay çekmek nedir ? mecidiyeköy metrobüsüne sopalarla basıp fenerli taraftarla kavgaya girmek ohooo,kavgayı geçtim 12 yaşında çocuk bıçaklamak nedir ?,aslında bütün suç gs takımının diyebiliriz,bütün bu olayları onlar istedi hemde bilinçli olarak.kadıköyde kupay kaldırmak neden hemde 1 tane galatasaraylı taraftar yokken ? milleti kudurtmak istediler onlarda kudurdu,polisinde suçu var ana giriş kapısının yoluna barikat kurmuşlar biber spreyleri ellerinde hazır bekliyorlar herşey hak ettiğini buldu çok da güzel oldu.

Not; polise de iyi oldu metrobüs durağına boşalttılar biberi,vapur iskelesine boşalttılar biberi,sahada boşalttılar biberi,maç çıkışı BOŞALTIN BİBERLERİ metrobüsler yolcu alamadı dolayısıyla metrobüs çalışmadı bekle babam bekle gelen giden yok.

Galatasaray maçından sonra köprüyü kaptmamışmıydı fenerliler? 12 tane ambulans yolda kalmamış mıydı? Tarih bilgisi ezikbahçe taraftarının gerçekten çok zayıf. Hemen kendi yaptıklarını unutuyorlar :)

10 tane galatasaraylı açmış bayrak sokakta 1 tane fenerli pompalıyla bi çıktı ondan sonrada maç muhabbeti olmadı :)


Yüreğine güvenmeyen bir densiz demekki :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------


Bunun hazmını kolaylaştıracak ilaç daha dünyada icat edilmedi. Ama meraklanmayın mecburen icat edecekler. Hele ki bir de bursa kaynarsa of of of...
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
92
ameleler güzelim floryayı yaktılar kırılmadık araba camı bıçaklanmayan tekerlek kalmadı burda,belediye öğlen saat 2 de hala yerleri temizliyordu, gs taraftarının nekadar kalitesiz ve seviyesiz olduğu görüldü e5 i kapatıp yolda halay çekmek nedir ? mecidiyeköy metrobüsüne sopalarla basıp fenerli taraftarla kavgaya girmek ohooo,kavgayı geçtim 12 yaşında çocuk bıçaklamak nedir ?,aslında bütün suç gs takımının diyebiliriz,bütün bu olayları onlar istedi hemde bilinçli olarak.kadıköyde kupay kaldırmak neden hemde 1 tane galatasaraylı taraftar yokken ? milleti kudurtmak istediler onlarda kudurdu,polisinde suçu var ana giriş kapısının yoluna barikat kurmuşlar biber spreyleri ellerinde hazır bekliyorlar herşey hak ettiğini buldu çok da güzel oldu.

Not; polise de iyi oldu metrobüs durağına boşalttılar biberi,vapur iskelesine boşalttılar biberi,sahada boşalttılar biberi,maç çıkışı BOŞALTIN BİBERLERİ metrobüsler yolcu alamadı dolayısıyla metrobüs çalışmadı bekle babam bekle gelen giden yok.
Yazıdan anlaşılan suçsuz olan sadece fenev taraftarıymış. Bütün yaptıklarına rağmen. komiksiniz aga
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Galatsaray diyince hep daha kaliteli futbol aklıma gelir. Avrupa başarıları vs... Güzeldir Galatasaray'lı olmak. Tebrikler
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ben fenerliyim ama galatasaraylılarla beraber halay çektik havai fişek patlattık sonuçta Türkiye şampiyonu ama adam bir çıktı apartmandan 3 el silah sesi 3-4 dk sonra polis geldi aldı adamı

Beb de sizi bu sağduyulu taraftarlığınızdan ötürü can-ı gönülden kutlarım. Türkiyede taraftar var deniliyor ancak onların çok büyük bir kısmı ne yazık ki taraftar değil holigan. Aradaki ince çizgiyi farkedemeyenler var.
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
8 sene gs tribünü kovaladım ultrAslan başkanı içeri alındıkdan sonra bıraktım..her sene en az 5 defa deplasmana gitmişdiğim var polislerle çok olaylar yaşadık ama bu kadıköyde yapılanlar bu kadarıda pes maçtan önce ve maçdan sonra ...ben askerlikden sonra bıraktım futbolu tribünü ...ekmeğimi vermiyor çünkü artık ....evlendim barklandım şimdi ekmek spor için savaşıyorum En büyük ekmek spor ...Fenerbahçe yada Galatasaray şampiyon olmuş umrumda değil artık....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst