- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Ya bende BMW 3.25 E30 hastalıgı var ve kesici olayı sesi fln cok hosuma gidiyo motorumuda yeni aldım merak ettim acaba warmı diye olsa fena olmazdı hani :mrgreen:
Ne yapacan devir kesiciyi arabamda 4. viteste 185km hizla giderken devir kesiciye takildim odum patladi. cok fena sarsiyor arabayi.