Mondial Mondial 125 UAG Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ya bende BMW 3.25 E30 hastalıgı var ve kesici olayı sesi fln cok hosuma gidiyo motorumuda yeni aldım merak ettim acaba warmı diye olsa fena olmazdı hani :mrgreen:

Ne yapacan devir kesiciyi arabamda 4. viteste 185km hizla giderken devir kesiciye takildim odum patladi. cok fena sarsiyor arabayi.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
Ne yapacan devir kesiciyi arabamda 4. viteste 185km hizla giderken devir kesiciye takildim odum patladi. cok fena sarsiyor arabayi.
Senin araba neki e30 da sarsma fln olmaz arkadaşımın honda typer ındada war kesici 8.500bin devirden sonra surucuye gaza bassada gitmicek hissi veriyo dısarıyada vu do do do tarzı bi ses verio ve cok hos ve bu aractada sarsma yok.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
Arkadaşlar yazmıştım fakat mod silmiş heralde benim motorda gaz kesme benzin yememeye benzer bir problem war ya karburator pis yada bujiden bujiyi depiştiricem fakat karburatoru cıkarıp temizlemek istiyorum fakat fazla deneyimim yok acaba bilgisi olan biri bana yardımcı olabilirmi ?
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
106
:bounce:dostum motorun redline dıger adıyla kesıcıye gırer. gaza sonuna kadar bas bak bakalım nası saydırıyor vu dodododo dıye ama fazla kesıcıde tutma subap falan yakalar mazallah :mrgreen: kesıcı sesını duydummu bır ıkı sanıye sonra bırak
 
Katılım
24 May 2009
Mesajlar
240
herkese slm
kendim sıfır 125 uag mondial motoru yaklaşık 1 yıl kadar kullandım. ve açıkcası kendim bu motoru hiç beğenmedim
1-öncelikle titreşim olayı hat safada o kadar titreşim varki insanın ayaklarını karıncalandırıyor
2- motorda amasitör denilen birşey yok en yumuşak ayarda bile inanın çok sert
3- motorun inanın insana trafikte güven veren hiç bir yanı yok
4- motorda ön ve de arka fren özellikle iki kişi bindiğinde yok denilecek kadar zayıf
5-görüntü ve fizik olarak çokta hoş durmuyor özellikle bel ağrısı olanlar için uzun yolda çok şikayeti olacaktır
6-direksiyon açısı çok dar dar bir alanda illaki ileri geri yapmanız gerekecek
7- motor soğuk veya sıcak havada biraz zorladığınız zaman inanın gövdeden yanık kokuları geliyor o derece ısınıyor sanki altında ateş yakmışsınız gibi
8- egzoz koruması olmadığından arka da oturan kişinin paçalarının yanması an meselesi
9-bu motorla değil 140 km hız kendim 50 km hız ile gitmeye korkuyordum çünkü durmayacağından vede dağılmasından açıkcası çok korkuyordum
10-parçası ucuz diyen arkadaşlar tabiki ucuz olacak çünkü tamamiyle çin ve ömrü kısa zayıf malzeme
bu motorun üstüne 1000 tl verip 100 000 km 2004 ybr 125 aldım ve inanın sıfır olan o uag mondial gibi 100 motora bedel. 100 000 km olmasına rağmen mondial uag den kat kat daha sağlam insana her türlü güven veriyo. zaten satan kişide bu yamahanın ölüsü mondialin dirisine bedeldir dedi ve gerçek ten bu lafa moturu kullandıkça daha da çok inanasım geliyor..
birde şunu belirtmek isterim mondial küba çelik ramzey vs.. bu marka daha iyi diyen arkadaşlar bunların hepsi aynı hiç bir fark yok. hepsi orjinal çin... al birini vur ötekini.
bunlar benim kendi görüşü illaki bu motoruda beğenen ler vardır. benim tavsiyem maddi sınırınız biraz zorlayıp ikinci el de olsa yamaha yada honda almanız.
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Kahretsinki katılmamak elde değil.hep yazarım gene yazayım.140 binde ybr sattım.3000 km de 150 gr yağ eksiltmiyordu.şirket motoruna döndüm.Şu an o da 145 bin de.3.motor var üzerinde,külbütör iki kez değişti gergi ve zinciriyle,son silindir set 25 bin km önce değişti ve 1500 km de 200 gr yağ eksiltiyor,kendisi cbf.Hondanın yüz karası.Ybr ybr ybr ybr ybr ybr ybr ybr......................................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler arkadaşımın 125 cc uag alıp 150 cc yaptırdıgına şahit oldum benim aracım mazda lantis ibresi 160ta yanımda gittiğinede şahit oldum bunları ölüm oyuncagı haline getirmek mümkün 115 yamaha rxleri tokatlayabilecek kapasiteye sahip olan bu mondial serisi ufak oynamalarla ybr yamaha rx 115 ve sınıfındaki tüm motorları pist dışı edebilir :) fiyatına göre gayet iyi bir makine
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Merhaba arkadaşlar.Size şöyle birkaç sorum olacak.Motosikletiniz orta ayaktan aşağı indirilince ön amortisörler aracın üstünde sürücü yokken takribi ne kadar çöküyor.2. olarak tekrar ön amortisörler sürücü varken ne kadar?Alt platin ile tekerlek mili arasındaki mesafe kaç cm dir.Son sorum da 2 platin arasındaki mesafa kaç cm dir.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.Saygılar.
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
1
yagı kaçlık bunların

benimde 125 uag motorum var yazın 25 30 derecede 250 300 km civarında uzun yol yaptım her hangi bir sorunla karşılaşmadım ama motorum 2007 model olup ilk sahibiyim k.m şü an 18000 de inanmassınız ama motorum tamamiyle garaj motorudur tertemiz orjinal yagı daha degiştirmedim aldım alalı

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

arkadaşım beninde böle bi sorunum vardı tamirciye götürdüm karbiratörü benzin ile yıkadı şimdi cok iyi tavsiye ederim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Merhaba arkadaşlar.2.75x18 lastik takmak istiyorum ön tarafa da çamurluk hariç lastik ön maşaya (keçenin olduğu kısım biraz dar gibi)sürter mi acaba.Bu ölçüde lastik takan oldu mu ön tarafa arkadaşlar.?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Merhaba arkadaşlar.2.75x18 lastik takmak istiyorum ön tarafa da çamurluk hariç lastik ön maşaya (keçenin olduğu kısım biraz dar gibi)sürter mi acaba.Bu ölçüde lastik takan oldu mu ön tarafa arkadaşlar.?
Bence sürtmez ama en doğrusu ölçmek ve ona göre karar vermek. 2.75 lastik 2.50'den en fazla 62mm daha kalın olabilir yani maşa ile mevcut lastik arasında en az yarım santim boşluk varsa 2.75 lastik hiç sorun yaratmayacaktır. Fakat motor tel jantsa jantın bariz bi şekilde 8 çizdiği zamanlarda maşaya sürtme yaşanabilir ama bence orjinal boyutta lastik olsa da ön teker ciddi bir darbe aldığında böyle bir durum yaşama ihtimaliniz var.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
44
Arkadaşlar selam,

Bende bir Mondial 125 alayım diyorum ama biraz araştırayım dedim, eski modeller ile yeni modeller çok farklı, eksozlar değişmiş, Classic halinden epey uzaklaşmışlar.
Birde şanzumanda sağ tarafda Camlı yağ göstergesi yok artık. Kararsız kaldım, kalitede değişmiş olabilir mi?
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
8
bende var bundan acayip titriyo ama çok saglam kaç kere düşüldü bilinmiyor 7 senelik motor en fazla 110 yapıyor hiçbi sorunu yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

HEKİMOGLU bana kalırsa mondialle ugraşma kuba çita 125 al
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
herkese slm
kendim sıfır 125 uag mondial motoru yaklaşık 1 yıl kadar kullandım. ve açıkcası kendim bu motoru hiç beğenmedim
1-öncelikle titreşim olayı hat safada o kadar titreşim varki insanın ayaklarını karıncalandırıyor
2- motorda amasitör denilen birşey yok en yumuşak ayarda bile inanın çok sert
3- motorun inanın insana trafikte güven veren hiç bir yanı yok
4- motorda ön ve de arka fren özellikle iki kişi bindiğinde yok denilecek kadar zayıf
5-görüntü ve fizik olarak çokta hoş durmuyor özellikle bel ağrısı olanlar için uzun yolda çok şikayeti olacaktır
6-direksiyon açısı çok dar dar bir alanda illaki ileri geri yapmanız gerekecek
7- motor soğuk veya sıcak havada biraz zorladığınız zaman inanın gövdeden yanık kokuları geliyor o derece ısınıyor sanki altında ateş yakmışsınız gibi
8- egzoz koruması olmadığından arka da oturan kişinin paçalarının yanması an meselesi
9-bu motorla değil 140 km hız kendim 50 km hız ile gitmeye korkuyordum çünkü durmayacağından vede dağılmasından açıkcası çok korkuyordum
10-parçası ucuz diyen arkadaşlar tabiki ucuz olacak çünkü tamamiyle çin ve ömrü kısa zayıf malzeme
bu motorun üstüne 1000 tl verip 100 000 km 2004 ybr 125 aldım ve inanın sıfır olan o uag mondial gibi 100 motora bedel. 100 000 km olmasına rağmen mondial uag den kat kat daha sağlam insana her türlü güven veriyo. zaten satan kişide bu yamahanın ölüsü mondialin dirisine bedeldir dedi ve gerçek ten bu lafa moturu kullandıkça daha da çok inanasım geliyor..
birde şunu belirtmek isterim mondial küba çelik ramzey vs.. bu marka daha iyi diyen arkadaşlar bunların hepsi aynı hiç bir fark yok. hepsi orjinal çin... al birini vur ötekini.
bunlar benim kendi görüşü illaki bu motoruda beğenen ler vardır. benim tavsiyem maddi sınırınız biraz zorlayıp ikinci el de olsa yamaha yada honda almanız.


Güle güle kullan 100 000 km lik aldığın motoru. Ancak bu km de de motor mu alınır ya... Forumu iyi incele..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst