Tekrar benzine indirim geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süt içerken pisikolojileri bozulan çocukların,
tecavüze uğradıklarında pisikolojisi bozulmadı diyabilen yalan üstadlarının yönettiği bir ülkede yaşıyoruz.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Bak bana üye olduğum zamandan beri bi kere bile uyarı almadım.. :)

Hatta çoğu zaman internet ortamında hükümet aleyhine bile konuşmam.. Neden ? Annem devlet memuru.. Durduk yere kadıncağızın ayağı kaymasın.

Haklısın takım tutar gibi parti tutuyoruz be şu an ülkede ne kadar acı bi gerçek olsa da 2 takım var.. akp ve diğerleri diye.. Nasıl demiş Metallica ? Sad But True..

En son süt olayını görmedin mi zaten ? Süt dağıtmaya çalıştılar, öğrenciler hastanelik oldu.. Geçen radyoda konuşmasına denk geldim.

Şu borcu şu kadardan şu kadara indirdik.. Eee diğer borş niye şu kadardan şu kadara çıktı ? Soran yok.

3-5 tane iyi iş yapıyor, evet kabul ediyorum bazı iyi yaptığı şeyler var..

Ama 30-50 tane kötü şey yapıyor. Bu kadar kötü şey yapıpta yine de onu baş tacı ediyorsalar.. Gerçekten aptalız..

Azız Nesin ne güzel demiş..

[YT]sRJY2vu8IEA[/YT]

Eğer teknoloji bi gün geçmişe götürecek kadar gelişirse.. Atatürk Samsun'a hareket etmeden önce (yani 16 Mayıs 1919 'da) onu bulup.. "Paşam boşuna uğraşma, Sen bu ülkeyi cumhuriyet'te yapsan, bunun kıymetini bilmeyecek %49,95 yani 21.466.356 kişi var.. Boşuna kendini harap etme. Kur faşist rejimini. Bari ileri de yalan söyleyip milleti kızdırmamış olurlar." derdim.

Atatürk demişti ya "Türk Milleti Zekidir!" diye.. O işte bu 21.466.356 kişinin dışındaki bazı grupları kastetmişti..

Öyle bir şey ki artık.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamızı kutlayacak düzeye geldiler.. Neden? Ee birinciyiz!

Bir de Murphy kanunları vardı tabii ki.. "Enayilerin parasını yanına bırakmak ahlaka aykırıdır." diye.. Biz bunu oy olarak algılarsak, aslında doğruluğu %100 olan bir söz..

Neyse. Uyarılmadan kısa keseyim.

Aslında daha söylenecek o kadar çok laf var ki. Hem kendimi hem ailemi yakmayayım durduk yere..

Seçim sonrası Uğur Dündar, Yılmaz Özdil, Levent Kırca ve Müjdat Gezen in katıldığı Arena programını parça parça da olsa izlerseniz.. Zaten bi şey söylemeye gerek kalmıyor. Gayet güzel özetliyorlar durumu. :)

Bakma uyarı aldım dediğime 1 2 tane kendini bilmez partizanın gazabına uğradım. Hoş bu durum beni daha çok kampçıladı ya neyse..

Sütü dağıtmak yerine aileleri süt alacak alım gücüne ulaştırmayı düşünemeyecek kadar akılsız yöneticilerimizin olmasının yanında yine aa bak sağlığımızı düşünüyor devlet diye bu oyuna inanan saf ve temiz kalpli halkımızda var...

Okul müfredatının bukadar değişken ve eğitim sistemi hala tam oturmamış ve türkiyenin her yerinde farklı kalitelerde eğitim veren okullar varken süt dağıtmak tablet pc dağıtmak hangi akla mantığa sığar ki? Daha okulda bilgisayar hocası haricinde normal pc kullanmayı bilen öğretmen yokken tablet pc versen ne olacak

İşte bizim memleket böyle ayranımız yok içmeye atla gideriz çeşmeye

Daha fazla konuyu dağıtmayalım azizim ayrıca birgün kafa kafa veriri memleketi kurtarırırz :)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
ilk çeyrekte benzin satışları %10 düşünce mecburen birazda olsa fiyat kırdılar herkes dizel araçlara yöneldi
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Süt içerken pisikolojileri bozulan çocukların,
tecavüze uğradıklarında pisikolojisi bozulmadı diyabilen yalan üstadlarının yönettiği bir ülkede yaşıyoruz.

Süt çocukları zehirleyince yapılan açıklama daha hoş..

"Büyütülecek mesele değil. Çocuklar ilk kez içtikleri için ya da aşırı doz nedeniyle rahatsızlanmış olabilir."

Bi nevi:

İlk seferinde çarpar ama sonra alışırsın. Çek bi fırt daha. (bkz. Uykusuz Dergisi No:244)

Tecavüz olaylarında zaten tecavüze uğrayan kadar suçlusu var mı ? Sen dekolte giy, mini etek giy, yürürken kıvırt.

Bakınız:
"Dekolte giyen kadın tecavüzü hak eder!"

Aslında atasözümüz de açıklıyor durumu.

"Tecavüz kaçınılmazsa, zevk almaya bakacaksın.."

Sevgilerle..



Bakma uyarı aldım dediğime 1 2 tane kendini bilmez partizanın gazabına uğradım. Hoş bu durum beni daha çok kampçıladı ya neyse..

Sütü dağıtmak yerine aileleri süt alacak alım gücüne ulaştırmayı düşünemeyecek kadar akılsız yöneticilerimizin olmasının yanında yine aa bak sağlığımızı düşünüyor devlet diye bu oyuna inanan saf ve temiz kalpli halkımızda var...

Okul müfredatının bukadar değişken ve eğitim sistemi hala tam oturmamış ve türkiyenin her yerinde farklı kalitelerde eğitim veren okullar varken süt dağıtmak tablet pc dağıtmak hangi akla mantığa sığar ki? Daha okulda bilgisayar hocası haricinde normal pc kullanmayı bilen öğretmen yokken tablet pc versen ne olacak

İşte bizim memleket böyle ayranımız yok içmeye atla gideriz çeşmeye

Daha fazla konuyu dağıtmayalım azizim ayrıca birgün kafa kafa veriri memleketi kurtarırırz :)

Bi gün gelirsem İzmir'e oturur bi Cumhuriyet Meyhanesine Türkiye'yi kurtarırız.. :)

Bu eğitim konularına hiç girmeyelim.. Çıkamayız işin içinden. :) Çeken bilir..

"3 çocuk yap yeşil kartı kap!" Yakında böyle duyurular görürsen hiç şaşırma..

Onların tarafına geçmediğimiz sürece. Ya da bu ülkeyi terk etmediğimiz sürece.. Bizi her daim sömürecekler.

Bu arada bizim okuldaki bütün hocalar bilgisayar kullanmayı öğrendi, e-okul ve sunum muhabbetleri sayesinde. :)

Bu arada o sözün doğrusu "Ayranı yok içmeye tahtırevanla gider s*çmaya." değil miydi ya ?

Başlığın zaten iyice içine ettik, daha fazla etmeden kısa keseyim bari.. :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Azız Nesin ne güzel demiş..

[YT]sRJY2vu8IEA[/YT]

Eğer teknoloji bi gün geçmişe götürecek kadar gelişirse.. Atatürk Samsun'a hareket etmeden önce (yani 16 Mayıs 1919 'da) onu bulup.. "Paşam boşuna uğraşma, Sen bu ülkeyi cumhuriyet'te yapsan, bunun kıymetini bilmeyecek %49,95 yani 21.466.356 kişi var.. Boşuna kendini harap etme. Kur faşist rejimini. Bari ileri de yalan söyleyip milleti kızdırmamış olurlar." derdim.

Atatürk demişti ya "Türk Milleti Zekidir!" diye.. O işte bu 21.466.356 kişinin dışındaki bazı grupları kastetmişti..

Öyle bir şey ki artık.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamızı kutlayacak düzeye geldiler.. Neden? Ee birinciyiz!

Bir de Murphy kanunları vardı tabii ki.. "Enayilerin parasını yanına bırakmak ahlaka aykırıdır." diye.. Biz bunu oy olarak algılarsak, aslında doğruluğu %100 olan bir söz..

Neyse. Uyarılmadan kısa keseyim.

Aslında daha söylenecek o kadar çok laf var ki. Hem kendimi hem ailemi yakmayayım durduk yere..

Seçim sonrası Uğur Dündar, Yılmaz Özdil, Levent Kırca ve Müjdat Gezen in katıldığı Arena programını parça parça da olsa izlerseniz.. Zaten bi şey söylemeye gerek kalmıyor. Gayet güzel özetliyorlar durumu. :)

iktidar partisine rey veren 21.466.356 kişinin aptal olduğunu iddia etmek namussuzluktur. bırakın artık şu ağızları, ülkeyi kana, revana, kaosa götürmekten başka bir işe yaramıyor bizi yola getirme çabanız.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Aptal denilen kitle diyen kitleye ''namussuz'' diyorsa o kitle gerçekten aptaldır.Aptal diyene salak dersin,mal dersin,namussuzluk demek kardeşim.Böyle yorum yapacaksanız size aptal diyenleri haklı çıkarırsınız.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
iktidar partisine rey veren 21.466.356 kişinin aptal olduğunu iddia etmek namussuzluktur. bırakın artık şu ağızları, ülkeyi kana, revana, kaosa götürmekten başka bir işe yaramıyor bizi yola getirme çabanız.

Müebbete dogru bir istikraf sezinledim :) Hosgeldin angaraspor.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Aptal denilen kitle diyen kitleye ''namussuz'' diyorsa o kitle gerçekten aptaldır.Aptal diyene salak dersin,mal dersin,namussuzluk demek kardeşim.Böyle yorum yapacaksanız size aptal diyenleri haklı çıkarırsınız.

kitlesel bir suçlama yaparsam haklı olursun.
rakam vererek aptal demek namussuzluktur.
bu ne yaman sindirememezliktir.
bu ne biçim yok saymadır.
kimse bizi 5. sınıf vatandaştan saymaya kalkmasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

Müebbete dogru bir istikraf sezinledim :) Hosgeldin angaraspor.

21.466.356 kişiye hakaret etmek istatistiksel bilgi, bizim dediğimiz laf müebbetlik oluyor. adalet anlayışınıza kusayım :)
hoşbulduk çiçeğim :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Kemalistlerle,dinciler sindirmemece oyunlarına devam etsinler.Aptallar ve namussuzlar bir arada takılabilir.Yok sayılmayı bazı arkadaşlar kürtlerden ve alevilerden öğrenebilir.Bu ülkede hala düşünmek suç.Bir fabrika işçisi olarak komünist ve ateist olduğumu sorulduğunda dahil söyleme lüksüm yokken yaraları olanlar gocunmaya devam etsinler.Aptal diyene aptal de geç.Namussuzlukla suçlamak ağır hakarettir.Biz diyorsun siz kimsiniz,ayrı ülkenin vatandaşı mısınız?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Kemalistlerle,dinciler sindirmemece oyunlarına devam etsinler.Aptallar ve namussuzlar bir arada takılabilir.Yok sayılmayı bazı arkadaşlar kürtlerden ve alevilerden öğrenebilir.Bu ülkede hala düşünmek suç.Bir fabrika işçisi olarak komünist ve ateist olduğumu sorulduğunda dahil söyleme lüksüm yokken yaraları olanlar gocunmaya devam etsinler.Aptal diyene aptal de geç.Namussuzlukla suçlamak ağır hakarettir.Biz diyorsun siz kimsiniz,ayrı ülkenin vatandaşı mısınız?

biz biziz işte. bir olmadığımızı, farlılıklarımız olduğunu vurguluyorum.
genel olarak haklısın.
bize önüne gelen giydirirken, kalemi elimize alınca insaflı olmamız bekleniyor.
namussuzluk kavramını ahlaki kurallara, dürüstlüğe ve hakkaniyete ihanet manasında kullandım. yanlış anlaşıldıysa özür dilerim.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ist çiler, izm ciler...
siz yok musunuz siz?
babanızın fikirleri de değildi ki ölesiye savunduklarınız

fikirdaşınız olmayana hakaret edin, aptal deyin
dinciler irana, laikler fransaya, gominikler rusyaya, ateistler papua yeni gineye, iyi kızlar cennete gitsin
memleket başkalarına kalsın böylece
kimin ağızlarıyla konuşuyorsunuz, kim söyletiyor size bunları, kim senden olmayana hakaret edebilirsin diye hak tanıdı sizlere?
 
Katılım
6 May 2012
Mesajlar
127
arkadaşlar bişeler yazmamak icin caba sarfettim ama olmuyor bende tukum hemde musluman benide biraz ilgilendiriyor. babalarınıza sorar sanız anlatır bu ulke yıllarca zmlarla bogusmus ulkedır siz hic benzinin olmadıgı zamanda yasadınızmı benzinsizlikten motorunuzun deposu paslandımı sukur edin her gun marşına basan arkadaslar var en cokta onlar konusuyor. herkesin konusmak dogal hakkı. o tarıhte bu adamlar basta degildi bi dusunun kimler vardı yıllarca bu ulkeyi geri vitesinden cıkarmadılar simdi 2 le gidiyo bırakın gitsin. birbirimizi elestirmeyelim. ben tır soforuyum cok ülkeler geziyorum turkiye iyi, durumda süper demiyorum.ama süper ülke olacak İNŞALLAH
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
biz biziz işte. bir olmadığımızı, farlılıklarımız olduğunu vurguluyorum.
genel olarak haklısın.
bize önüne gelen giydirirken, kalemi elimize alınca insaflı olmamız bekleniyor.
namussuzluk kavramını ahlaki kurallara, dürüstlüğe ve hakkaniyete ihanet manasında kullandım. yanlış anlaşıldıysa özür dilerim.
Dostum ben kötü niyetle yazmadığını tahmin edebilirim ama anlamayan arkadaşlar olabilir.İnsanız tabi ki farklarımız olacak.Dinsel,ırksal,etniksel her türlü ayrımcılığa karşıyım.Ben sadece bazı olayları rövanş meselesi haline getirene kızıyorum.Bildiğim birşey var o da bazı kemalist arkadaşların yobaz dedikleri insanlara bakmadan önce kendileri ne kadar yobazlık yapıyorlar bunlara baksınlar.Benzin 10 yıllık chp veya mhp iktidarlarında aynı fiyatlarda olurdu kimse kimseyi kandırmasın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst