Bak bana üye olduğum zamandan beri bi kere bile uyarı almadım..![]()
Hatta çoğu zaman internet ortamında hükümet aleyhine bile konuşmam.. Neden ? Annem devlet memuru.. Durduk yere kadıncağızın ayağı kaymasın.
Haklısın takım tutar gibi parti tutuyoruz be şu an ülkede ne kadar acı bi gerçek olsa da 2 takım var.. akp ve diğerleri diye.. Nasıl demiş Metallica ? Sad But True..
En son süt olayını görmedin mi zaten ? Süt dağıtmaya çalıştılar, öğrenciler hastanelik oldu.. Geçen radyoda konuşmasına denk geldim.
Şu borcu şu kadardan şu kadara indirdik.. Eee diğer borş niye şu kadardan şu kadara çıktı ? Soran yok.
3-5 tane iyi iş yapıyor, evet kabul ediyorum bazı iyi yaptığı şeyler var..
Ama 30-50 tane kötü şey yapıyor. Bu kadar kötü şey yapıpta yine de onu baş tacı ediyorsalar.. Gerçekten aptalız..
Azız Nesin ne güzel demiş..
[YT]sRJY2vu8IEA[/YT]
Eğer teknoloji bi gün geçmişe götürecek kadar gelişirse.. Atatürk Samsun'a hareket etmeden önce (yani 16 Mayıs 1919 'da) onu bulup.. "Paşam boşuna uğraşma, Sen bu ülkeyi cumhuriyet'te yapsan, bunun kıymetini bilmeyecek %49,95 yani 21.466.356 kişi var.. Boşuna kendini harap etme. Kur faşist rejimini. Bari ileri de yalan söyleyip milleti kızdırmamış olurlar." derdim.
Atatürk demişti ya "Türk Milleti Zekidir!" diye.. O işte bu 21.466.356 kişinin dışındaki bazı grupları kastetmişti..
Öyle bir şey ki artık.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamızı kutlayacak düzeye geldiler.. Neden? Ee birinciyiz!
Bir de Murphy kanunları vardı tabii ki.. "Enayilerin parasını yanına bırakmak ahlaka aykırıdır." diye.. Biz bunu oy olarak algılarsak, aslında doğruluğu %100 olan bir söz..
Neyse. Uyarılmadan kısa keseyim.
Aslında daha söylenecek o kadar çok laf var ki. Hem kendimi hem ailemi yakmayayım durduk yere..
Seçim sonrası Uğur Dündar, Yılmaz Özdil, Levent Kırca ve Müjdat Gezen in katıldığı Arena programını parça parça da olsa izlerseniz.. Zaten bi şey söylemeye gerek kalmıyor. Gayet güzel özetliyorlar durumu.![]()
Süt içerken pisikolojileri bozulan çocukların,
tecavüze uğradıklarında pisikolojisi bozulmadı diyabilen yalan üstadlarının yönettiği bir ülkede yaşıyoruz.
Bakma uyarı aldım dediğime 1 2 tane kendini bilmez partizanın gazabına uğradım. Hoş bu durum beni daha çok kampçıladı ya neyse..
Sütü dağıtmak yerine aileleri süt alacak alım gücüne ulaştırmayı düşünemeyecek kadar akılsız yöneticilerimizin olmasının yanında yine aa bak sağlığımızı düşünüyor devlet diye bu oyuna inanan saf ve temiz kalpli halkımızda var...
Okul müfredatının bukadar değişken ve eğitim sistemi hala tam oturmamış ve türkiyenin her yerinde farklı kalitelerde eğitim veren okullar varken süt dağıtmak tablet pc dağıtmak hangi akla mantığa sığar ki? Daha okulda bilgisayar hocası haricinde normal pc kullanmayı bilen öğretmen yokken tablet pc versen ne olacak
İşte bizim memleket böyle ayranımız yok içmeye atla gideriz çeşmeye
Daha fazla konuyu dağıtmayalım azizim ayrıca birgün kafa kafa veriri memleketi kurtarırırz![]()
Azız Nesin ne güzel demiş..
[YT]sRJY2vu8IEA[/YT]
Eğer teknoloji bi gün geçmişe götürecek kadar gelişirse.. Atatürk Samsun'a hareket etmeden önce (yani 16 Mayıs 1919 'da) onu bulup.. "Paşam boşuna uğraşma, Sen bu ülkeyi cumhuriyet'te yapsan, bunun kıymetini bilmeyecek %49,95 yani 21.466.356 kişi var.. Boşuna kendini harap etme. Kur faşist rejimini. Bari ileri de yalan söyleyip milleti kızdırmamış olurlar." derdim.
Atatürk demişti ya "Türk Milleti Zekidir!" diye.. O işte bu 21.466.356 kişinin dışındaki bazı grupları kastetmişti..
Öyle bir şey ki artık.. Dünyanın en pahalı benzinini kullanmamızı kutlayacak düzeye geldiler.. Neden? Ee birinciyiz!
Bir de Murphy kanunları vardı tabii ki.. "Enayilerin parasını yanına bırakmak ahlaka aykırıdır." diye.. Biz bunu oy olarak algılarsak, aslında doğruluğu %100 olan bir söz..
Neyse. Uyarılmadan kısa keseyim.
Aslında daha söylenecek o kadar çok laf var ki. Hem kendimi hem ailemi yakmayayım durduk yere..
Seçim sonrası Uğur Dündar, Yılmaz Özdil, Levent Kırca ve Müjdat Gezen in katıldığı Arena programını parça parça da olsa izlerseniz.. Zaten bi şey söylemeye gerek kalmıyor. Gayet güzel özetliyorlar durumu.![]()
iktidar partisine rey veren 21.466.356 kişinin aptal olduğunu iddia etmek namussuzluktur. bırakın artık şu ağızları, ülkeyi kana, revana, kaosa götürmekten başka bir işe yaramıyor bizi yola getirme çabanız.
Aptal denilen kitle diyen kitleye ''namussuz'' diyorsa o kitle gerçekten aptaldır.Aptal diyene salak dersin,mal dersin,namussuzluk demek kardeşim.Böyle yorum yapacaksanız size aptal diyenleri haklı çıkarırsınız.
Müebbete dogru bir istikraf sezinledimHosgeldin angaraspor.
Kusma kustukca sıra sana gelecek21.466.356 kişiye hakaret etmek istatistiksel bilgi, bizim dediğimiz laf müebbetlik oluyor. adalet anlayışınıza kusayım
hoşbulduk çiçeğim :rendeer:
Kemalistlerle,dinciler sindirmemece oyunlarına devam etsinler.Aptallar ve namussuzlar bir arada takılabilir.Yok sayılmayı bazı arkadaşlar kürtlerden ve alevilerden öğrenebilir.Bu ülkede hala düşünmek suç.Bir fabrika işçisi olarak komünist ve ateist olduğumu sorulduğunda dahil söyleme lüksüm yokken yaraları olanlar gocunmaya devam etsinler.Aptal diyene aptal de geç.Namussuzlukla suçlamak ağır hakarettir.Biz diyorsun siz kimsiniz,ayrı ülkenin vatandaşı mısınız?
Dostum ben kötü niyetle yazmadığını tahmin edebilirim ama anlamayan arkadaşlar olabilir.İnsanız tabi ki farklarımız olacak.Dinsel,ırksal,etniksel her türlü ayrımcılığa karşıyım.Ben sadece bazı olayları rövanş meselesi haline getirene kızıyorum.Bildiğim birşey var o da bazı kemalist arkadaşların yobaz dedikleri insanlara bakmadan önce kendileri ne kadar yobazlık yapıyorlar bunlara baksınlar.Benzin 10 yıllık chp veya mhp iktidarlarında aynı fiyatlarda olurdu kimse kimseyi kandırmasın.biz biziz işte. bir olmadığımızı, farlılıklarımız olduğunu vurguluyorum.
genel olarak haklısın.
bize önüne gelen giydirirken, kalemi elimize alınca insaflı olmamız bekleniyor.
namussuzluk kavramını ahlaki kurallara, dürüstlüğe ve hakkaniyete ihanet manasında kullandım. yanlış anlaşıldıysa özür dilerim.