Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
innova hondanın cup modelidir yaklaşık 1 ay önce discovery tarihteki en iyi motor hangisidir diye bir araştırma yapmıştı
honda cup modeli birinci seçildi ekonomik sağlam olması da en önemli özellikleri arasında idi. adamlar test sürüşünden önce şanzımandan yağı boşalttılar içine yanmış kızartma yğı koydular. motor banamısın demedi (oysa bir motora yapılabilecek en büyük eziyettir) kaldırımlara çıktılar her türlü eziyeti yaptılar en son 4 katlı bir binanın terasından motoru aşağı attılar tekerlekler falan yamuldu ama motor ısrarla çalışmaya devam etti.

HONDA HAYAT ONDA
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
dostum aslında tehlikeli,hız sorulmaz ama meraktandır.:D tek kişi son hız ne görüyorsunuz..normal şartlarda(rampa aşağı,rüzgar,yatma felan olmadan)

Düz yolda tek kişi rüzgarsız havada 115 görüyorum.Hafif meyil varsa 120ye de çıkıyor. Fakat 80-85 den sonra güven vermiyor tırsıyorum :)
0-80 ivmelenmesi beni ihya ediyor seri araç kullanan biriyimdir, zaten kalkışta performans vermese gözünün yaşına bakmaz satardım motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

en cok farkettigim sey motorun sesinden torku net bi sekilde duyabilmek,kalkıslarda 80-90 a kadar istikrarlı bi hızlanma gördüm yakıt için net bişey söyleyemeyecegim servise bi bırakıp buji,hava filt. temzligi ve yag değişimi sorası netlesir.ama genel itibariyleinnova ile 90.000 yapan biri olarak sıfır motor almıs modundayım :) , tek problem kappanın 30lt. cantasından aldım ama baglantı aparatı sıkıntısı var o halloldumu baska bi sorun kalmayacak.
30lt kappa çantayı kaça aldınız? motordan anahtarla ayrılabiliyor mu? Burda (Denizli'de) motosiklet aksesuarı yapan biyer var demiri hallederiz diyorlar, bir de ön sepetlik düşünüyorum küçük çanta poşet gibi şeyler taşımak için alan yaptıran oldu mu hazırı varsa nerden buluruz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

iki kişi performanslı kullanım,çok iyi.
ben performanslı kullanım 3 lt. aşağı düşmüyor,90'ı geçmiyor.
anlamadım gitti....

Lastik havaları performansı ve yakıt tüketimini çok etkiliyor. Bi keresinde gözkararı hava basıp kullandım motor 3litreden fazla yaktı 100km de.
lastiklere sağlam basınç ölçeri olan bi yerden kitapçıkta yazdığı şekilde ön 29, arka 33 civarı hava basıp kullanmayı dene belki ondan fazla yakıyordur.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
Düz yolda tek kişi rüzgarsız havada 115 görüyorum.Hafif meyil varsa 120ye de çıkıyor. Fakat 80-85 den sonra güven vermiyor tırsıyorum :)
0-80 ivmelenmesi beni ihya ediyor seri araç kullanan biriyimdir, zaten kalkışta performans vermese gözünün yaşına bakmaz satardım motoru.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------


30lt kappa çantayı kaça aldınız? motordan anahtarla ayrılabiliyor mu? Burda (Denizli'de) motosiklet aksesuarı yapan biyer var demiri hallederiz diyorlar, bir de ön sepetlik düşünüyorum küçük çanta poşet gibi şeyler taşımak için alan yaptıran oldu mu hazırı varsa nerden buluruz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------



Lastik havaları performansı ve yakıt tüketimini çok etkiliyor. Bi keresinde gözkararı hava basıp kullandım motor 3litreden fazla yaktı 100km de.
lastiklere sağlam basınç ölçeri olan bi yerden kitapçıkta yazdığı şekilde ön 29, arka 33 civarı hava basıp kullanmayı dene belki ondan fazla yakıyordur.

cantayı 100 tl ye aldım.canta aparatınıda özel olarak yaptırdım
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
arkadaşlar 2011 enjeksiyonlu kasa innovam var.elinde servis kitapçığı olan varmı acaba?internette baya araştırdım ama indirecek bir yer bulamadım.km okuyucusunun yerini bulmak istiyorumda.
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
9
arkadaşlar bende 2007 model (karbüratörlü) ama 2008 temmuzda trafiğe çıkmış, kırmızı-beyaz renkte honda innova motorsiklet var. tamamen garaj motorudur hiçbir hata kusur yok en küçük çizik dahi
yoktur. 3bin km de bebekler bebeği belkide bu modelde en temizi ve en tutulan modelidir
motorsiklet fazlalığından ve kullanılmadığından dolayı satılıktır. hiçbir eksiği kusuru yoktur vize bandrol tam kafanızda hiçbir soru işareti kalmasın bayiye koysanız sıfır diye satılır.
fiyatı 3900tl. lütfen alıcı olan ve ciddi olan irtibata geçsin. motor manisa dadır.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
bende ybr aldığım için şu an kullanılmayan 2011 model enjensiyonlu siyah 1 seneden fazla garantisi devam eden 8000 km deki kazasız çiziksiz givi çanta demirli ve özel siyah tuplex jantlı innovamı satıyorum.4000 tl.motor istanbul dadır.(jant ve çanta demirinin bana maliyeti sırf 500 tl dir)
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
neden bu kadar yksek fiyat istiorsunuz anlamıyorum...sahibinden.com dada öyle adam motoru kullanmış 10000 dayamış motoru 2005 model 3500 den aşağı satmıyor..ulan zaten kaç paraya aldın motoru 3850 site fiyatı plaka cartu curtu 4100 bulur...üstüne üstelik kullanıyorsunuz nasıl kullanıdığınzı allah biliyor...birde 4000 tl para işiniz zor kardeşim zor satarsınız...şimdi ölücüsün diceksiniz ama olması gerekn şudur

karbüratörlü olanı 2250-3000 arası
enjeksiyonlu olanı 3000-3500 arası

kmside 2000 km den aşağı olan ise helalinden piyasada sıfır olmadığı için 4000
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
neden bu kadar yksek fiyat istiorsunuz anlamıyorum...sahibinden.com dada öyle adam motoru kullanmış 10000 dayamış motoru 2005 model 3500 den aşağı satmıyor..ulan zaten kaç paraya aldın motoru 3850 site fiyatı plaka cartu curtu 4100 bulur...üstüne üstelik kullanıyorsunuz nasıl kullanıdığınzı allah biliyor...birde 4000 tl para işiniz zor kardeşim zor satarsınız...şimdi ölücüsün diceksiniz ama olması gerekn şudur

karbüratörlü olanı 2250-3000 arası
enjeksiyonlu olanı 3000-3500 arası

kmside 2000 km den aşağı olan ise helalinden piyasada sıfır olmadığı için 4000

canım kardeşim öncelikle ulan falan gibi tabirler çok çirkin.mevzu bahis olan motor sıradan bir motor değildir dünya sağlamlığını kabul etmiştir.yuan zuan puan gibi motorların ömrünü tamamladığı km ler honda nın cup serileri için rodajın bittiği km lerdir.bu kaliteyi bilenler bu motoru tercih eder.honda temiz muhafaza etmiş kullanmış isen pirim yapar bunu unutma.saygılar.
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
156
canım kardeşim öncelikle ulan falan gibi tabirler çok çirkin.mevzu bahis olan motor sıradan bir motor değildir dünya sağlamlığını kabul etmiştir.yuan zuan puan gibi motorların ömrünü tamamladığı km ler honda nın cup serileri için rodajın bittiği km lerdir.bu kaliteyi bilenler bu motoru tercih eder.honda temiz muhafaza etmiş kullanmış isen pirim yapar bunu unutma.saygılar.

öncelikle tabirimden dolayı özür diliyorum...innovanın kalitesini sizin kadar bende biliyorum...tartışmasız Türkiyede satılan cubların kralıdır...benim demek istediğim burda motorun kalitesi yada honda motorların piyasada nasıl prim yaptığı değil..2nci el bir motorun sıfır satılış fiyatında olması,hatta daha fazla olması benim anlamadığım şey budur...tabi isteyen alır isteyen almaz bu alıcıya kalmış birşey...

hakketiği parayıda bulursa ben alacağım...

ayrıca yuan zuan puan dediğin alet 35000km anahtar değmedi...çinli olabilir..bende rahatsızım motordan ama rodaja gelecek olursan bu iş motora değil kullanıcıya kalıyor...
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
en yakın zamanda bütçene uygun bir innova alırsın inş kardeşim.alıp kullandıktan sonra parasını sonuna kadar hakeden bir makina olduğunu anlayacaksın.heleki enjeksiyonlu kasasına az bile bu paralar bence.cub sınıfında honda dışında enjeksiyon kullanan yokdiye biliyorum hatta commuter sınıfında bile yok.100 km de 1.6 lt benzin tüketimi de hiç birin de yok.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
arkadaşlar 2011 enjeksiyonlu kasa innovam var.elinde servis kitapçığı olan varmı acaba?internette baya araştırdım ama indirecek bir yer bulamadım.km okuyucusunun yerini bulmak istiyorumda.
takometre şanzumandan sensör ile yapılıyor sanırım. mesafe hesaplamalarını mikroişlemci kartı yapıyor olması lazım. Lastiklerden almıyor yani.. Niçin sormuştunuz? servis manueli bulursan ben de isterim bazı ek tasarımlar eklemek istiyorum motora..
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
takometre şanzumandan sensör ile yapılıyor sanırım. mesafe hesaplamalarını mikroişlemci kartı yapıyor olması lazım. Lastiklerden almıyor yani.. Niçin sormuştunuz? servis manueli bulursan ben de isterim bazı ek tasarımlar eklemek istiyorum motora..

öncelikle cevabınız için teçekkürler.tekere bağlı bir halat yok ve merak ettim nasıl bir sistem diye açıkçası.servis manuelini internetten ücretsiz indirmek imkansız baya araştırdım ama bulamadım.honda yı aradım onlarda para ile satıyorlarmış 150 tl civarı imiş.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
öncelikle cevabınız için teçekkürler.tekere bağlı bir halat yok ve merak ettim nasıl bir sistem diye açıkçası.servis manuelini internetten ücretsiz indirmek imkansız baya araştırdım ama bulamadım.honda yı aradım onlarda para ile satıyorlarmış 150 tl civarı imiş.
150tl pahalı bir miktar ve gönderecekleri servis kitapçığı neleri kapsıyor teferruatlı elektrik çizimi falan var mı öğrenmek lazım. quick troble shotting diye geçen özet bilgi içeren manueller de oluyor.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
kullanim kilavuzunu arastirdim bulamadim demeyin arkadaslar bu konunun gecmis sayfalarini okumus olsaniz var oldugunu gorurdunuz ;)
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
kullanim kilavuzunu arastirdim bulamadim demeyin arkadaslar bu konunun gecmis sayfalarini okumus olsaniz var oldugunu gorurdunuz ;)

ilker bey 50. sayfaya kadar geldim gözlerim bozulacak artık.rica etsem en azından sayfa numarasını söylermisiniz?yada sizde mevcut ise mail atabilirmisiniz?teşekkürler.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
ilker bey 50. sayfaya kadar geldim gözlerim bozulacak artık.rica etsem en azından sayfa numarasını söylermisiniz?yada sizde mevcut ise mail atabilirmisiniz?teşekkürler.
:queen::queen::queen:
devam ne kalmış şunun şurasında.:thumleft:
şaka bir tarafa geçen geri sayfaları karıştırırken ben de görmüşttüm
şimdi bulamıyorum doğrusu.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
sayfa 172 :) mail atiyorum simdi ulasmazsa bilgi verin yeniden yollarim.
Guncelleme olsun bu arada arkadaslar isteyene mail yoluyla ulastirabilirim ya da dosya paylasim sitelerinde hesabi olan bir arkadasimiz bir yere yuklerse kalici olur ve herkese faydasi dokunur.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
S.a arkadaslar manisada yasıyorum aklımda 2 motor var 1.cisi 2011 model honda innova125i. 2.cisi Honda Wave110i 2012 model

neyse arkadaslar kullanıcısı yok diye bu sayfaya yazdım wave için nasıl varmı bi + sı eksisi su 2 motor arasında cok kararsızım
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
S.a arkadaslar manisada yasıyorum aklımda 2 motor var 1.cisi 2011 model honda innova125i. 2.cisi Honda Wave110i 2012 model

neyse arkadaslar kullanıcısı yok diye bu sayfaya yazdım wave için nasıl varmı bi + sı eksisi su 2 motor arasında cok kararsızım
wave yi bilmem ama,güç sürat diyorsan innova.wavenin tek artısı çok azyakıt olabilir anca.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
sayfa 172 :) mail atiyorum simdi ulasmazsa bilgi verin yeniden yollarim.
Guncelleme olsun bu arada arkadaslar isteyene mail yoluyla ulastirabilirim ya da dosya paylasim sitelerinde hesabi olan bir arkadasimiz bir yere yuklerse kalici olur ve herkese faydasi dokunur.

ilker bey mail geldi teşekkürler.fakat benim aradığım kullanım kitapçığı değil motorla ilgili teknik detayların olduğu service manuals.aradığım kitapçık ile motoru söküp toplayabilirsiniz.civataların tork değerine kadar her türlü bilgi var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst