Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Bu nedir ya :) Hayırlı olsun hocam,kazasız belasız kullanırsınız inşallah.Allah nazarlardan saklasın
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
@Syanur,
benim mv agusta takıntım olmasaydı eğer, alacağım tek motosiklet D.Panigale olurdu!
Haa tabi Panigale altımda çok ufak kalırdı oda ayrı... tabiri caizse kompakt modellerde jokey gibi olmak gerekiyor.
F4'te ise boy-kilo orantısı çok önemli! ne çok uzun, ne çok kısa, ne çok kilolu, ne çok zayıf!
neyseki corsacorta'nın avantajı öhlins ttx arka maşayı sertlik ve yükseklik vanalarından ayarlayabiliyorsun, ön takımıda aynen...
en önemliside ayarlanabilir pegler yapılmış!
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tasarım güzelmiş
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çoooooook güzel alet, hayırlı olsun, güle güle kullan! :rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2011
Mesajlar
237
Kimimiz hayal ederiz kimimiz yaşarız. :) Allah herkeze hayellerini yaşamayı nasip etsin.
Tekeriniz her zaman düz bazsın.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Panigale acayip bişey zaten... Yani yakından görmedim ama motor bloğunun yabancıların tabiri ile "stress component" yani bir nevi şasenin bir parçası olarak kullanılıyor olması devrim denilebilecek bir girişim. Nasıl tasarlamışlar, nasıl etmişler bilemiyorum. Ayrıca Ducatilerin genelde "AT" gibi olduğu söylenirdi(diğer 100liklere göre). Gerçi geçende bende 1098 gördüm, pek de okadar büyük değildi. Ama ZX10a göre büyük kalıyordu biraz doğrusu. Panigale nekadar küçük bilemiyorum ama gereğinden fazla hafif olduğu doğru. Yani gereğinden fazla derken güç/ağırlık oranı ciddi yüksek kalıyor rakiplerine göre...

Önceden de bahsetmiştim, Ducatinin 1250cc lik motor yapma planı var. Yani bir sonraki model için konuşuyorum. Şu ankiler 1200cc. SBK yarışları kurallarına göre Süpersport da, 4silindir 600cc, 3 silindi 675cc, 2 silindir 750cc kapasiteye sahip olabilir. Üst sınır bu. Yani 1 silindir yerine %12,5 fazla hacim kullanabiliyorsun. Aynı durum SBK için geçerli değil. Daha önceleri Ducati 2 silindirli olmasına rağmen +100cc hakkına sahipti(yinede şampiyon olabiliyorlardı -T.bayliss sağolsun :)). Ama kendi iddialarına göre %25 fazla hacime sahip olmalılar. Yani 1250cc. Şuanda 1200cc için izin veriliyor Ducatiye. O yüzden 1098cc modelinden 1198cc modeline geçildi ve şimdi de 1199 modeli çıktı. Eğer 1250cc için izin koparabilirler ise yeni modelinde epey güçlü bişey görecez demektir. +50cc nin suyunu sıkar bu adamlar. Ama bu olay gerçekleşmezse, 1200cc de saymaya devam edecekler demektir. Çünkü yarışlara katılamayacak seri üretim bir SS motor üreteceklerini sanmıyorum doğrusu.
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Ön takım tam hayal ettiğim gibi nefis . Ba arada bir tur atabiliyomuyuz :)
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
19
o ne loooo
marka manyaklıgını demekki bırakmamız gerekiyo,dunyada daha ne guzellikler varmısss........
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
@luthier76
Sn. Bahadır bey :) Bu size gelsin, resimde niye yoksun deme :cherry:
img1106eg.jpg

img1097nw.jpg

img1096dd.jpg

Resimler biraz ev hali, garaj dağınık ve uykusuz-sinirli-stresli-salaş durumdayım,
Herkese Sevgiler...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle,Allah kazasız,belasız,güzel günlerde kullanmayı nasip etsin,hayırlı olsun..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu motormu?... Motorsa bizimkiler ne?.... :queen:

Kazasız belasız... Hayırlı olsun....
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Glock gule gule kullan , MV Agusta kusacaksin yakinda, yanliz resimde arkadaki Ducati Posterine de dikkat derim. :) Halen icinde bir Ducati kalmis senin....

Bu arada biraz kilo vermez isen sana Ohlins 46 DRS Heavy Duty suspansiyonu onerecem.:)

Saka bir yana her gun zevkin ile binmek nasip olsun. Kazasiz belasiz , koleksiyon harika gidiyor bence.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Panigale acayip bişey zaten... Yani yakından görmedim ama motor bloğunun yabancıların tabiri ile "stress component" yani bir nevi şasenin bir parçası olarak kullanılıyor olması devrim denilebilecek bir girişim. Nasıl tasarlamışlar, nasıl etmişler bilemiyorum. Ayrıca Ducatilerin genelde "AT" gibi olduğu söylenirdi(diğer 100liklere göre). Gerçi geçende bende 1098 gördüm, pek de okadar büyük değildi. Ama ZX10a göre büyük kalıyordu biraz doğrusu. Panigale nekadar küçük bilemiyorum ama gereğinden fazla hafif olduğu doğru. Yani gereğinden fazla derken güç/ağırlık oranı ciddi yüksek kalıyor rakiplerine göre...

Önceden de bahsetmiştim, Ducatinin 1250cc lik motor yapma planı var. Yani bir sonraki model için konuşuyorum. Şu ankiler 1200cc. SBK yarışları kurallarına göre Süpersport da, 4silindir 600cc, 3 silindi 675cc, 2 silindir 750cc kapasiteye sahip olabilir. Üst sınır bu. Yani 1 silindir yerine %12,5 fazla hacim kullanabiliyorsun. Aynı durum SBK için geçerli değil. Daha önceleri Ducati 2 silindirli olmasına rağmen +100cc hakkına sahipti(yinede şampiyon olabiliyorlardı -T.bayliss sağolsun :)). Ama kendi iddialarına göre %25 fazla hacime sahip olmalılar. Yani 1250cc. Şuanda 1200cc için izin veriliyor Ducatiye. O yüzden 1098cc modelinden 1198cc modeline geçildi ve şimdi de 1199 modeli çıktı. Eğer 1250cc için izin koparabilirler ise yeni modelinde epey güçlü bişey görecez demektir. +50cc nin suyunu sıkar bu adamlar. Ama bu olay gerçekleşmezse, 1200cc de saymaya devam edecekler demektir. Çünkü yarışlara katılamayacak seri üretim bir SS motor üreteceklerini sanmıyorum doğrusu.
Sen bu konularda çok detaylı bilgiye sahipsin doğrusu ben o kadar anlamıyorum fakat hacmi yükseltselerde Panigale üzerinden devam eder Corse diye çıkarırlar onuda ATIYORUM... Desmosedici nasıl olucak çok merak ediyorum asıl??? Ducati'nin pist-yarış politikasında alacağı vardır, doğrudur izin verilse F1 Ferrariden'de farkı kalır mı bilemiyorum... ama şunu söyleyeyim, İtalyan motosikletleri pahalıda olsa (TR için konuşuyorum) diğer japon ve almanlara göre yinede normal.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Glock gule gule kullan , MV Agusta kusacaksin yakinda, yanliz resimde arkadaki Ducati Posterine de dikkat derim. :) Halen icinde bir Ducati kalmis senin....

Bu arada biraz kilo vermez isen sana Ohlins 46 DRS Heavy Duty suspansiyonu onerecem.:)

Saka bir yana her gun zevkin ile binmek nasip olsun. Kazasiz belasiz , koleksiyon harika gidiyor bence.
HARİKASIN! :queen: :thumleft: bu gidişle aynen dediğine katılıyorum! kilo verir vermez ilk işim hayalimde ki tulumu alıp California SBS organizasyonuna katılmak olacak. Ducatiyi posterde seviyorum, henüz yeltenmek istemem, cesaretim yok! MV'den devam etmek mantıklı geldi, panigale de alabilirdim ama tadını alabilir miydim MV'ye oranla orası muallak... Denemek lazım tabi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Güzel güzel Sn Deniz Bey :cherry: Maşallah :cherry:
Çok teşekkür ediyorum Bahadır Bey :) Sizinde resimlerinizi görücez elbet.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Deniz bey bütün foruma orjinali olmasada birer tane maketinden aldırcaksınız bu gidişle:queen::queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın, kırmızı beyaz müthiş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst