Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
kanka bundan sonra bu topikte takılalım birkaç sayfa çoğalsın baksana bizden başka giren yok bari birkaç resim atayım da ortalık şenlensin birazdan:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hemen el cevap. 93 model hero honda var babamda. Belki aklında o kalmıştır.gömlek, piston segman belki capon olmayabilir. Krank, krank kolu, krank rulmanları, şanzuman,vites dişlileri vs motor kısmının % 90 nı halen capon. rektefe yaparken motorumun bi sıkıntısı yoktu. Usta 100 bini devirir bu dedi. Keyfe keder rektefe yani.
Ekmek arası bende trafikte cc, sınıf ayırmamaksızın kovalamaca yaparım. Ama baktım adam ölümüne sürüyo bırakırım. Benim yüzümden tahtalı köye gitmesini istemem.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
geçen yaz adem i ziyarete gittiğim de yakaladığım bir poz paylaşayım ilk olarak










adem bana garajını kapılarını açtı birde ne göreyim adem tam bir çinli cub hastası çıktı:santa:










aslında adem in hasta olupta bize açıklayamadığı tek motor karşınızda bunu resimlediğimden haberi yok işte mükemmel ybr:mrgreen:




y/c25MCx]
5jwp8.jpg
[/url]


muğla da birlikte ava gittiğimizde çektiğim bi resim de bu:p






---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

at at:) burası bundan sonra yumurtanin geyik topiği olsun:)
evet kanka canımız sıkılınca gelelim bu topiğe sallayalım gidelim nede olsa harebeye dönmüş kendi haline bırakılmış boş bi mekan yani...:queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
dostları aramızda görmekten mutluluk duyarım :rendeer:
hacıı naptın sen yaa. Cepten bi saatte açmıyo fotoları :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
bana farketmez moruk ben dandik cstlerle diz veriyorum virajlarda :) kaybeden motora donsuz binip resim çektirip forumda çarşaf çarşaf yayımlayacak:):)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
bana farketmez moruk ben dandik cstlerle diz veriyorum virajlarda :) kaybeden motora donsuz binip resim çektirip forumda çarşaf çarşaf yayımlayacak:):)
kanka adem bence kayış atar benim motor tekledi vs bahane uydurup donla resim çekilmez o nasıl kurnaz sen bilmiyorsun bi kılıf uydurur yanii...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vav ekmekarasını tutmayııın... Ekmek arası gaza gelme bak. Benim tekerler kabak. Parasızlıktan değiştiremedim :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

kanka adem bence kayış atar benim motor tekledi vs bahane uydurup donla resim çekilmez o nasıl kurnaz sen bilmiyorsun bi kılıf uydurur yanii...

hacıı benim benzin bitti, motor yan yattı,çamura battı :) gelirseniz güzel bi gezi düzenleriz. Benim motoru ekmekarası alsın.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
gel ekmek arası gel. Keyfe keder gezeriz. Ben motor yağına biraz zeytin yağı ekleyeyimde sen arkada boğul. :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
sen depoya at onu yumurta :):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

ybr yı almadan önce temiz cg aradım da bulamadım sonra yıkık ybr aradım uygun fiyatli alıp kendim toplayacaktim onu da bulamadım:) gittim esd aldım ama bu motoru aldım alalı ellerim tertemiz geziyorum o kötü oldu işte yağla kirle motorla oynayınca iyi stress atıyor insan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
doğru. Depoya atma konusunda haklısın. Benzine diceme yağa demişim. Bende söküp parçalamak istiyom benim titanı :pl:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
titana mz jant çemberi oturtup takacaksin ama öne küçük arkaya büyük çember:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
oo beyler muhabbet koyulaşmış bende ybr yi almadan önce titan alacaktım fakat km 86000 de diye almadım yürür gayet güzel motoru elimde patlar diye tırstım 1600 tl di
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo beyler muhabbet koyulaşmış bende ybr yi almadan önce titan alacaktım fakat km 86000 de diye almadım yürür gayet güzel motoru elimde patlar diye tırstım 1600 tl di

ulan sen buarayadamı sardın kerkenezzzz :)
Nereye bulaşsan kurutuyorsun orayı,asit gibisin mobaerk....allah seni ne etmesin emi peloşşşş :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
1600 ze alıp 400 lira masraf etseydin o motor afrodit gibi olurdu :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
1600 ze alıp 400 lira masraf etseydin o motor afrodit gibi olurdu :queen:
adem hem 1600 tl verip hem masraf etmem ben 2000 tl vereyim ama 1 tk masraf etmeyeyim
eğer masraf ı olan varsa almam yapacağım masrafı üzerine koyarım 2 yaş yenisi alırım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şu geçen ömrümde motor muhabetinden aldığım zevk kadar, hiç bir muhabbetten o kadar zevk almadım. Buna karı-kız muhabbeti dahil. Bu forma e- mail adresim olmamasına rağmen 4 yıl onun,bunun mailleriyle üye olmaya çalıştım. Sonuç hep hüsran oldu. Bu arada bu konuda adminlerden özür dilerim. :pale: zaten bilgisayarım bile yoktu. Hani deminki sayfada yazdımya motoruma şunu yaptım bunu yaptım. Hep ziyaretçi olarak girdiğim bu mt den kaptım herşeyi. En sonunda cepten bedava internet alınca face açmaya karar verdim. Face mi açtım. Bu arada mail adresimde oldu. Ve kendimi burda üye olarak buluverdim. Teşekürler mt, teşekürler arkadaşlar. :bestmt:
Bu yazıyıda adminler okursa çabalarımı taktır etmelerini beklerim. 4 ayda 100 kusur beğeni aldım. Gene arkadaşlarıma teşekür ederim. Buraya üye olmasam naapardım bilmem. İnşallah kalıcı olacam arkadaşlar. Motor muhabbetine bayılıyorum. Benim kadar motor muhabbeti seven arkadaşları herdaim beklerim. Ayrıca yumurta demenize hiç kızmıyorum. Sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst