


evet kanka canımız sıkılınca gelelim bu topiğe sallayalım gidelim nede olsa harebeye dönmüş kendi haline bırakılmış boş bi mekan yani...:queen:at atburası bundan sonra yumurtanin geyik topiği olsun
![]()
kanka adem bence kayış atar benim motor tekledi vs bahane uydurup donla resim çekilmez o nasıl kurnaz sen bilmiyorsun bi kılıf uydurur yanii...bana farketmez moruk ben dandik cstlerle diz veriyorum virajlardakaybeden motora donsuz binip resim çektirip forumda çarşaf çarşaf yayımlayacak
![]()
kanka adem bence kayış atar benim motor tekledi vs bahane uydurup donla resim çekilmez o nasıl kurnaz sen bilmiyorsun bi kılıf uydurur yanii...
oo beyler muhabbet koyulaşmış bende ybr yi almadan önce titan alacaktım fakat km 86000 de diye almadım yürür gayet güzel motoru elimde patlar diye tırstım 1600 tl di
ahmet abi bak işine sana ne desek hemen bozuluyon:queen:ulan sen buarayadamı sardın kerkenezzzz
Nereye bulaşsan kurutuyorsun orayı,asit gibisin mobaerk....allah seni ne etmesin emi peloşşşş :queen:
adem hem 1600 tl verip hem masraf etmem ben 2000 tl vereyim ama 1 tk masraf etmeyeyim1600 ze alıp 400 lira masraf etseydin o motor afrodit gibi olurdu :queen: