Honda Honda CG 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
bırak topiğ unutmasını.siteyi unuttu Mert abi :salut: zaten titanda almadı :cyclopsan
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
yav haci bende sevinmiştim benim topıc hortlamış diye :) teo kardeş adam soruyu soralı 2 yıl olmuş. Yazdığını unutmuştur bile :) titancılar gelsiiiin!

Valla forumda nereyi bulsam yazıyorum... :) Canlanır belki.. ;) Hiç mi titanci kalmamış nasıl iş ya?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
çok var teo kardeş. Ama motorlarda no problem :) ne yazsınlarki? Burası şenlense bende şenlencem :)
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
:D Dur bakalım yazaduralım belki canlanır... :) Ya Adem, şimdi 150'lik piston, silindir ve silindir yuvası alsam, subapları da değişecek miyim? Sübap kapağı filan? Senin motorda nasıl oldu? krank kolu filan değişti mi onlar?
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
arkadaslar bende cin mali bir motor ama ama motor blogu cg 150 dedikleri motorlarinkinden balansorsuz tek egzostlu olan ben simdi bunu 250 cc ye cikartmak istiyorum fakat istanbulda guvenip de yaptirtacagim kinseyi bulamadim sonrada basligi gorunce bir sorayim dedim varmi bildiginiz gercekten saglam bir usta komple 250 ye cevirecek biri
 
Katılım
18 Mar 2012
Mesajlar
828
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
:D Dur bakalım yazaduralım belki canlanır... :) Ya Adem, şimdi 150'lik piston, silindir ve silindir yuvası alsam, subapları da değişecek miyim? Sübap kapağı filan? Senin motorda nasıl oldu? krank kolu filan değişti mi onlar?
ya teo kardeş. Nedense yazdıklarını hep sonra görüyorum. :pr: cevap vereyim hemen. Benim motorda orjinal silindir gömleği komple çıkartılıp daha geniş bi gömlek çakıldı. 155 cc falan. Piston numarasını bilmiyorum. Krank, krank kolu, krank rulmanları hala orjinal. Hafif bi karburatörle oynandı. Sübaplar ve horozlar bide sübap yayları değişti. Üst kapak, alt kapağa göre taşlandı,
Elektirik üreten statatörler değişti. Daha güçlü bobin takıldı. Serçe parmağım kalınlığında daha iletken buji kablosunu 40 tl ye aldım.daha iletken olanından. Güçlü akımlar için buji piposu, iridyum buji, devir kesici iptali vs vs vs fazla devir çevirdiği için, fazla devire uygun olmadığı için uzun yolda yağı buhar edip karteldeki yağ taşıntı hortumundan atıyor. Yani uzun yol yapıldığında biraz yağ ilavesi gerekiyo. Başka bi sıkıntısı yok. Bu arada motorum 80 binde. Tork mükemmel. İvleme ve hızlanma mükemmel. 10 litre ile 350 km falan yapıyo. Oda dötünü çıkartarak sürersem.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ya teo kardeş. Nedense yazdıklarını hep sonra görüyorum. :pr: cevap vereyim hemen. Benim motorda orjinal silindir gömleği komple çıkartılıp daha geniş bi gömlek çakıldı. 155 cc falan. Piston numarasını bilmiyorum. Krank, krank kolu, krank rulmanları hala orjinal. Hafif bi karburatörle oynandı. Sübaplar ve horozlar bide sübap yayları değişti. Üst kapak, alt kapağa göre taşlandı,
Elektirik üreten statatörler değişti. Daha güçlü bobin takıldı. Serçe parmağım kalınlığında daha iletken buji kablosunu 40 tl ye aldım.daha iletken olanından. Güçlü akımlar için buji piposu, iridyum buji, devir kesici iptali vs vs vs fazla devir çevirdiği için, fazla devire uygun olmadığı için uzun yolda yağı buhar edip karteldeki yağ taşıntı hortumundan atıyor. Yani uzun yol yapıldığında biraz yağ ilavesi gerekiyo. Başka bi sıkıntısı yok. Bu arada motorum 80 binde. Tork mükemmel. İvleme ve hızlanma mükemmel. 10 litre ile 350 km falan yapıyo. Oda dötünü çıkartarak sürersem.

vay vay vay bizim yumurtacı ademe bak birde bana yarışalım ben seni geçerim diyor motor da ne var ne yok değişmiş:santa:
allahına kadar apache style olmuş hemde 155 cc bızıklanmayan bi yeri kalmamış:farao:
eğer orj cg beni geçsin ybr yi yakarım:p
adem bir daha bana ahkam kesip ben yolda br lerin alayına basıyorum tokadı dersin benim motora da bunları yapsak bende 150cc alayına duman attırırım:king:
uzun ola çıkarken yanına yağ almayı unutma adem yatak sarmasın sonra:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
vay vay vay bizim yumurtacı ademe bak birde bana yarışalım ben seni geçerim diyor motor da ne var ne yok değişmiş:santa:
allahına kadar apache style olmuş hemde 155 cc bızıklanmayan bi yeri kalmamış:farao:
eğer orj cg beni geçsin ybr yi yakarım:p
adem bir daha bana ahkam kesip ben yolda br lerin alayına basıyorum tokadı dersin benim motora da bunları yapsak bende 150cc alayına duman attırırım:king:
uzun ola çıkarken yanına yağ almayı unutma adem yatak sarmasın sonra:p
Ah ulen yakalandık :sunny: şimdi cevap vereyım motorum % de 100 orjinalken bile gayet güzel tokatlıyodum ybrleri. :queen: sadece 2004 model 12.5 beygir olanların arkasında kalıyodum :pr: 2004 model hariç tozunu attırıyodum. Benim motorun orjinal gücü 11 hp 9.8 tork. 2002 modelden sonra gelen cg 125 lerde aynı güce sahip. Sadece brezılyadan gelen deposunda kocamaan titan yazan cg ler 12.5 hp torkuda 10 kusur. Yani anlıcan titan güç olarak ybr yi her türlü döver. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

evet uzun yola çıkarken yanıma yağ alıyorum. Yalan söylemem. Bide motor için bu modifikasyonları ybr kaldırmaz. Özellikle 150 cc olayı. Çünkü krank zayıf. Ya kitliyor yada kol çıkartıyor. Onun için ybr bana gelmez.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Ah ulen yakalandık :sunny: şimdi cevap vereyım motorum % de 100 orjinalken bile gayet güzel tokatlıyodum ybrleri. :queen: sadece 2004 model 12.5 beygir olanların arkasında kalıyodum :pr: 2004 model hariç tozunu attırıyodum. Benim motorun orjinal gücü 11 hp 9.8 tork. 2002 modelden sonra gelen cg 125 lerde aynı güce sahip. Sadece brezılyadan gelen deposunda kocamaan titan yazan cg ler 12.5 hp torkuda 10 kusur. Yani anlıcan titan güç olarak ybr yi her türlü döver. :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

evet uzun yola çıkarken yanıma yağ alıyorum. Yalan söylemem. Bide motor için bu modifikasyonları ybr kaldırmaz. Özellikle 150 cc olayı. Çünkü krank zayıf. Ya kitliyor yada kol çıkartıyor. Onun için ybr bana gelmez.
adem sana bütün samimiyetim söylüyorum o titan dediğin motor tek silindir glardoni pejo bile geçemiyordu ki :queen:bırak ybr yi
demek senin motorun oynanmamış yeri yok ulen 31 yaşında adamsın benden bile büyüksün senin ne işin var silinidir değişimi ile bırak bin orj ne güzel işte ama demek senin ruhunda da apachelik var bende ybr ile arada gazlıyorum 110 120 arası gidiyor ama benim motor orj bi değişiklik yok :bestmt:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ybr yi geçsin yeter :queen: bu yaştan sonra çoluk çocuğa rezil olmak istemem :queen: bu arada 32 yaşındayım. Apaçilik derken bende sadece motor modifikasyonu var. Böyle diğer apaçiler gibi aynasız, alçak amartisör, açık eksoz, rengarenk, hertarafı aydınlatmalı adamlardanda değilim. Bu arada torku ve son hızı cbf, ybr ye göre çok iyi. Motor zaten kuş gibi 105 kg. İbreyide 140 lardan aşağı doğru çok düşürdüm. :bestmt:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adem bi daha bana yarışalım demessin umarım her yeri oynanmış motorla yarışamam zaten..
hem arkadaş yarışırız dediğimiz zaman neden anlatmadın modifiyeleri:farao:
zaten geçeceğin belli yoksa ybr leri geçmek için mi silindiri büyüttün:queen:
sen varya durmuş u bile geçtin apachelikte haberin olsun:santa:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
adem sana diyorum kı düz yolda rampada trafikte dağda çayırda bayırda:) alayında şu altımdakı ybr ile sana egzos gazını koklatmazsam bu motoru pelùşe hediye ederim..istersen 13buçuk beygir olsun senin titan istersen öne 19 arkaya 49 dişli motora 200luk piston silindir at yine de gececem :):):) benim motor full orijinal..hiçbirsey yok üzerinde motorun yalnızca ben varım:):):) üçkağıtci yumurta seni:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
param olsa benim titan düzde 160 yapar. Maddi imkansızlıklardan dolayı bu kadar oldu işte :queen: :queen: sonra tek rakibim cbr 250 olur :queen: 70 binde rektefeye sokayım dedim oldu olacak 150 lik olsun dedim. Birazda ben modifiye ettim. Tam oldu. Ekmekarasınada selamlar. Bu yaz sonu 195 cc ye çıkartma planlarım var. Hedef düzde rahat 145 km ile gitmek :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

ülen ekmek arası sen 45 kilosun ben 85. Oldumu şimdi bu? :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
oo adem faka bastın dostum bak durmuş u da çağırdım yanıma adem kurnazı oynanmış motorla bize hava yapıyormuş dedim:queen:
sen sen ol o 93 model titanla bize hava yapma :p
kanka yolda giderken sağı solu dükülmüyor mu?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
oo adem faka bastın dostum bak durmuş u da çağırdım yanıma adem kurnazı oynanmış motorla bize hava yapıyormuş dedim:queen:
sen sen ol o 93 model titanla bize hava yapma :p
kanka yolda giderken sağı solu dükülmüyor mu?
Ulen ekmekarasını senmi getirdin gaza :queen: bu gazla bu, hayabusaları bile tokatlar :queen: 93 değil,96. Bide sıfır ybr dökülür, benim ehtiyar dökülmez :cat: korkma sen. Benimkinin motoru orjinal capon. Ybr gibi çin çon değil :queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Ulen ekmekarasını senmi getirdin gaza :queen: bu gazla bu, hayabusaları bile tokatlar :queen: 93 değil,96. Bide sıfır ybr dökülür, benim ehtiyar dökülmez :cat: korkma sen. Benimkinin motoru orjinal capon. Ybr gibi çin çon değil :queen:
len adem bırak bu işleri japon du demek istedin heralde baksana sen onu türk malı yapmışsın her yerini bızıklayarak orj olsa tamam ama senin motor orj değil ki japon diyelim:queen:
sen bi ara benim motor 93 mü demiştin 92 mi demiştin benim aklımda öyle kalmış sanki:queen:
sen hiç 100000 km den önce dökülen rektefe olan ybr gördün mü de konuşuyon adem o titan değil 60000 km 155 cc yapılsın o katır gibi sağlam nerde üretildiğinin bi önemi yok ybr ybr dir :thumleft:
ne yaparsan yap yağını değiştirdiğin sürece 100000 önce motor ömrü bitmez:cat:

evet apache durmuşu ben getirdim gaza verdim ona ayarı:pl:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
ben o ybr ile cbf 500 kovaladım bugün trafikte:) at hiçbirseydir yumurta:) jokey hersey:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
benim bindiğim motorlar benzinle çalışıyorlar da ben gazla çalışıyorum pelùş :):) çok çabuk gaza geliyorum moruk :) geçen gün bi hayabusa trafikte emniyet şeridinde takılı kalmış dayandım kuyruguna bekle bekle gitmiyor uyuz oldum peşinden başladım motorcuuu motorcuuu sisst lan kuryeeee :) yol ver de gidek la dedim busacı salak oldu:) bastım gaza bide teker yaptım mal oldu:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst