Sayın MT Ailesi kusura bakmayın lütfen noktalama veya yazım hatalarına yatakta yazıyorum...
Benim kendi köpeğim olan amerikan pittbull bana saldırdı.Pitbulumu erzincana gideceğim için 27 nisan şubat günü sanayideki kendi kulübesine bıraktım ve 1 hafta yetecek kadar yemek ve su verdim. Abim ben gittikten sonra köpeğimin kalın ve kısa olan zincirini uzun ve ince bir zincir ile değiştirmiş.Yaklaşık 3 yaşında olan lucky bugün saat sabah 8 civarında yemeğini ve suyunu değiştirmek için gittiğimde zincirini kırıp üzerime atladı ve beni baya uzun bir merdivenden aşşağıya düşürdü.Düşmenin etkisyle 2 kaburgam.Sağ el bileğim.Sağ el bileğinin üstündeki kol kemiğim,dirseğim ve omzum kırılmış. Lucky beni merdivenden düşürdükten sonra boynumu ısırmaya çalıştı bende lucky i ensesindden tutarak attım.2.kez bana bunu yaptığında sol yumruk ve tekme yardımıyla kendimden uzaklaştırmayı başardım ve arkadaşımı aradım saolsun arabasıyla 7dk içinde yanımda oldu ve şuan sırtım omzum kolum bileğim elim sargıda sizce benim bu köpeğe ne yapmam gerekiyor.
direk öldürt veya yapabiliyorsan kendin öldür
köpek senin ve seni ısırmaya kalktıysa başkalarını parçalar
köpek birilerini parçalamadan öldürt
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:27 ----------
sakın kopege birsey yapma gecmiş olsun oncellikle kopek seni tanımamıs olabilir sahiplendirmeyı dene istanbulda olsaydın ben el kooyardım ama asla hayvanı sokaga atıyım barınaga bırakayım veya oldureyım doveyım deme onlar akıllı olsada bazı seylerı ınsanlar gıbı dusunemez
arkadaşım köpek 3 yıllık sahibini 200 metre öteden kokusundan tanır
(bu kadar yazıdan sonra beni köpek düşmanı zannede bilirsiniz ama siz yorum yazmadan önce belirteyim 4 ü rotweiler olmak üzere 12 tane köpeğim var)
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:29 ----------
Eminmisin dostum rottwailer sahibine çok düşkün bir köpektir ve rotun yanında sahibine bağıramassın bile sana saldırmaya başlar ve ben daha hiç duymadım rottun sahibine saldırdığını.
arkadaşım yanlış anlama ama rotweiler cinsi köpekler özellikle bekçi köpeği olsun diye yetiştirilir ki benim beslememin asıl nedeni bu
çok akıllı hayvanlardır ama saldırıya geçtiklerinde kesinlikle durdurulamazlar eğitmenin bahsettiği dengesizlik bu olsa gerek
eğitim tarzına göre değişir ama bendekiler belirlediğiniz alan dışına kesinlikle çıkmazlar
belirlediğim alan dışında hiç bir canlıya (ne insana nede hayvanlara) asla havlamazlar
belirlediğiniz alanın dışında siz yanındaysanız eğer kimseye hiç bir şart altında saldırmazlar
(siz saldırtmadıysanız)
ama belirlediğiniz alan içinde gece yatarken sadece komut vermeniz yeterli
benim köpeklerim pazar akşamı geziden döndüğümde adamın birini elektrik direğine çıkarmışlardı
çevredekiler köpeklerimin ne şekil davransığını bildiği için belirlediğim alana girip adamı çıkarmaya cesaret etmemişler
adam yaklaşık 8 saat direkte kalmış ben gelip köpekleri bağladıktan sonra inebildi ancak
o yüzden eğitim sistemine göre değerlendirmek lazım hayvanları
saldırı ve bir yeri savunma amaçlı eğitiyorsanız köpek sizin dışınızda herkese saldırır
ama gün gelir size saldırırsa o zaman o köpek öldürülür bunun başka bir alternatifi yok