Pittbull um bana saldırdı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı evde kilitli kalmışsa, sahibi öldüğünde yiyecek bulamazsa
köpek sahibinin ölüsünü yemez
kedi, yer....


olay, yaradılışta....

Ezbere laflarla konuşmayalım 2 side insan yemez. Ben ne diyorum sen ne diyosun kedi daha uysal,eğlenceli diyorum bana hangisinin insan yediğinden bahsediyosun :silent:
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
aynı evde kilitli kalmışsa, sahibi öldüğünde yiyecek bulamazsa
köpek sahibinin ölüsünü yemez
kedi, yer....


olay, yaradılışta....

Ben olsam ben de yerim sahip ölmüş gitmiş; ben de mi öleyim? Köpek saf bi hayvan. :) Ölüyken yememesi canlıyken öldürmesinden daha önemli sanki. Kedi köpek tartışmasına nerden geldi konu bu arada? :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben olsam ben de yerim sahip ölmüş gitmiş; ben de mi öleyim? Köpek saf bi hayvan. :) Ölüyken yememesi canlıyken öldürmesinden daha önemli sanki. Kedi köpek tartışmasına nerden geldi konu bu arada? :)

Kedim var dedimde daha eğlenceli dedim köpeğe gerek yok dedimde bana hangisi insan yiyo ondan bahsediyo :cherry:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
bu vahşi hayvanı beslemek sağlıklı insan işi olamaz bu hayvanın doğasında saldırmak parçalamak var zaten dövüş için ortaya çıkarılan saçma bi ırk her gördüğüm yerde vurasım geliyo bunları bence zehirle sahibine saldıran yabancıya neler yapmaz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kedi köpek iş değil kardeşim bırakın bu işleri

Bende öyle düşünüyodum köpek tmm bakımı zor olabilir heryere pok yapar koca koca :D Kedinin kumu var ilk geldiğinde yaptığı yerden kuma koy koklat sonra kuma yapıyo. Evdeki böcekleri falan yakalıyo :pl:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Bende öyle düşünüyodum köpek tmm bakımı zor olabilir heryere pok yapar koca koca :D Kedinin kumu var ilk geldiğinde yaptığı yerden kuma koy koklat sonra kuma yapıyo. Evdeki böcekleri falan yakalıyo :pl:

yahu birşey yazalım dedik olay döndü dolaştı kediye köpeğe geldi yuhh :) Bu arada benim fox terrier im var.. Herif doğası gereği cok saldırgan bir mizaca sahip ama daha bir tane insan oğluna sesini gık dediğini duymadım neden? Küçüklüğünden itibaren insanların içinde büyüdü..

Benim oğlan eve bok yapmayı gectim baskası yapsa temizler öyle diim ben sana :) bu ne biçim iftiradır hocam kopek b.k yaparmış kedi kuma sıcrmıs :) daha neler güldürdün beni..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu birşey yazalım dedik olay döndü dolaştı kediye köpeğe geldi yuhh :) Bu arada benim fox terrier im var.. Herif doğası gereği cok saldırgan bir mizaca sahip ama daha bir tane insan oğluna sesini gık dediğini duymadım neden? Küçüklüğünden itibaren insanların içinde büyüdü..

Benim oğlan eve bok yapmayı gectim baskası yapsa temizler öyle diim ben sana :) bu ne biçim iftiradır hocam kopek b.k yaparmış kedi kuma sıcrmıs :) daha neler güldürdün beni..

Heryere sıçar bu köpekler ne pis hayvanlar ya
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
yahu siz gidin sıkın kafasına arkadaş. Biz besleriz
Hele şuna bakın, bunu beslemiyeceksin de aşkoom sheni sefiom diyen bi hayvanı mı besleyeceksin

Yavru-Samoyed.jpg

1113589821samoyed_3.jpg

1113589861samoyed_19.jpg

Yavru_Samoyed.jpg

8457_179224284a10907abc24e.jpg
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
öncelikle çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin kardeşim pitbull beslemek zaten yasak neden besliyorsunuz ki sanki şu hayvanları. bunların beyinleri normalinden hızlı büyüdüğü için aşırı saldırgan olurlar sahibine bile saldırırlar ki size saldırmış zaten.beyindeki aşırı büyümeden dolayı bu hayvanlar diğerleri gibi ne yaptığını bilemez.bu arada nereden biliyorsun demeyin bende haberlerde görmüştüm bir ara öyle demişti röportaj yapılan kişi.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
e ne olmuş yani bende evde insan besliyorum. hocam bu köpeğin cinsi nedir vallahi çok sevimli yahu süper bişey :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ezbere laflarla konuşmayalım 2 side insan yemez. Ben ne diyorum sen ne diyosun kedi daha uysal,eğlenceli diyorum bana hangisinin insan yediğinden bahsediyosun :silent:

düşünüp öyle cevap vermelisiniz bence...
ben yaratılıştan gelen özelliklerden dolayı hçbirşey ve hiçkimse suçlanamaz demeye getiriyorum lafı, siz ise yemek derdindesiniz...

ayrıca ben 2 sene ankara kedisi besledim. çok zeki bir hayvandı.
dişiydi...
kız arkadaşım bize geldiğinde aramıza otururdu.
bir gün kızın gözünü "pençeledi"
hayvan işte!!!...

açmısınız?
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Benimde sibirya kurdum var, bahçede duruyo yemeğini balkondan veriyorum. Haftada 2-3 kere yanına gidebiliyorum.
Yanına gittiğimde üzerime atlıyo, dişlerini kollarımda hissetiyom, ısırmıyo zıplarken felan çarptırıyo. Isırıcam die kendisinin de korktuğunu düşünoyorum tepkisinden dolayı.
Şimdi aklımda ya ısırırsa die soru işreti oluştu.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
öncelikle çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin kardeşim pitbull beslemek zaten yasak neden besliyorsunuz ki sanki şu hayvanları. bunların beyinleri normalinden hızlı büyüdüğü için aşırı saldırgan olurlar sahibine bile saldırırlar ki size saldırmış zaten.beyindeki aşırı büyümeden dolayı bu hayvanlar diğerleri gibi ne yaptığını bilemez.bu arada nereden biliyorsun demeyin bende haberlerde görmüştüm bir ara öyle demişti röportaj yapılan kişi.

Yaw hocam allahaskina boyle seylere nasil inaniyorsun ya, hic gidip bir veterinere sordun mu, ya da hangi kanalda nerde gordun bu ropartaji, zaytung falan olmasin, yapma, etme. Boyle bir problem olsa sence hala uretmeye devam edilir mi, insanlara saldirmayanlari ne yapicaz peki, onlarin beyni buyumuyor mu. Bunlar sehir efsanesi bile degil resmen sacmalik, baska birsey degil. Seni anliyorum, cunku bu kopek dunyasinda coook meshur bir efsanedir, eskiden dobermanlar icin soylenirdi, Ne tesaduftur ki bu soylentilerin cikmasi, dobermanlarin populerlesmeye basladigi zamana denk gelir, populerlik bir kopek irkinin basina gelebilecek en kotu seydir, cunku herkes bir tane disi doberman alir ve erkekle ciftlestirerek kendi capinda uretici olur, amackolay para kazanmaktir, yurtdisinda bu insanlara arka bahce ureticileri denir, kopegin karakteri, fiziksel ozellikleri, genetik hastaliklari gibi uretim icin cok onemli olan seylerin hicbirine dikkat etmeden sadece para icin onune gelen kopekle ciftlestirince sonuc olarak ortaya karakteri zayif kopekler cikar, korkak, asiri urkek kopekler cikar ve bu tarz kopekler cok kolay isirirlar, insanlardan, seslerden korktuklari icin isirirlar, saldirip oldurmek icin degil ama sonucta isirirlar. insanlar bu sekilde kopekler yetistirince ve de dunya da moda oldugundan kopek bakimindan anlayan anlamayan herkes gidip boyle uretilen yavrulari alinca, isirma vakalarinin artmasi da kacinilmaz olur. Doberman, rottweiler, pitbull gibi kuvvetli ve agresiflige yatkin kopekler kesinlikle tecrubesiz insanlarin bakmamasi gereken kopeklerdir.

Yani bu soylediginin hic ama hicbir bilimsel dayanagi ve ornegi yok, yanlis anlama, sana kizarak bunlari yazmadim, sadece dogrusunu bil istedim, dunya uzerinde beyni kafatasindan daha hizli buyudugu icin delirip te insanlara saldiran bilinen hicbir kopek irki yoktur, kesinlikle. Bu kopeklerle ilgili en buyuk yalanlardan biridir.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiciğim bu nasıl bir varlıktır yaaaa,bu sevilmezde ne sevilir...resmen sevgi yumağı :)
cinsi nedir bunun.

54kbd.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
koyundan post köpekten dost olmazmış işte :)) şaka bir yana bazıları çok sevimli özellikle husky leri çok beğenirim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst