- Katılım
- 10 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,108
Motoru ilk aldığım gün 20TL'lik benzin aldım, ibre kırmızının üstüne gelmedi (Belki de motoru teslim ettiklerinde musluğun rezerv konumda olmasındandır.), şimdi ortalama 75km yol yaptım, hala ibre kırmızının altında.
l:
Benim ibre mi bozuk ne var anlamadım. Biraz daha yol yapıp full'lemeyi düşünüyorum. Bakalım ibre o zaman ne gösterecek.
Benim ibre mi bozuk ne var anlamadım. Biraz daha yol yapıp full'lemeyi düşünüyorum. Bakalım ibre o zaman ne gösterecek.